dat mag tot vrijdag 5 uurquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan en mag nog net. Maar dan mag hij maandag pas weg, dat is te laat.
Die durf ik wel aanquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil er wel een wedje op leggen dat hij een hoog IQ heeft
stalker....hij woont daar en mirthe kan gewoon weglopen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:27 schreef freaky40 het volgende:
Erik nog steeds met Mirthe samen...volhardende stalker die Erik.
Niemand? Waarom heeft Djedi het uitgemaakt?quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen hoe dit gesprek begonnen is
Desnoods met een zetjequote:Op vrijdag 4 november 2022 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die poort is minder hoog dan die muur ... hij kan echt wel weg als ie wil
Stream 1 is Jeff en stream 2 is nu Erikquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:29 schreef Ireth het volgende:
Kunnen jullie bij dit soort dingen ff aangeven welke stream? Zit ik na 2 reclames doorgeworsteld te hebben ineens bij Erik er Mirthe
Hier net andersomquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stream 1 is Jeff en stream 2 is nu Erik
Hier nu op allebei SL ik ga ff refreshen, gaat iets niet goedquote:
waar heb jij reclame ?quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:29 schreef Ireth het volgende:
Kunnen jullie bij dit soort dingen ff aangeven welke stream? Zit ik na 2 reclames doorgeworsteld te hebben ineens bij Erik en Mirthe
SL klopt wel, beide streamsquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nu op allebei SL ik ga ff refreshen, gaat iets niet goed
Ze willen wedden,echt iets voor jou.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze willen wedden,echt iets voor jou.
Pure chantage is het naar Djedi toe.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die poort is minder hoog dan die muur ... hij kan echt wel weg als ie wil
Never forget.quote:
Misschien draait ze de boel wel om aangezien het kind niet te pijlen valtquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
djedi
aan de andere kant wil ik dat je gaat omdat het ook beter is voor je
wtf
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:40 schreef freaky40 het volgende:
Sasha voelt blaasontsteking op komen, mail naar Febo voor cranberries pillen bij huisarts.
Aan het begin als ik stream 1 of 2 opstart altijd 2 stuks. Goedkoopste videoland abboquote:
Ik ook. Ik betaal 0,99 per maand.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan het begin als ik stream 1 of 2 opstart altijd 2 stuks. Goedkoopste videoland abbo
Hearlik rustig,deur dicht voor Babbellette.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:42 schreef juul. het volgende:
Jef doet het hartstikke goed, leuk om ook die kant van hem te zien
Vliegende start, dag en nacht verschil met chaoot Maddy en eigenpijper Martin.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:42 schreef juul. het volgende:
Jef doet het hartstikke goed, leuk om ook die kant van hem te zien
Dat is ook niet meer nodig, er zijn al 2 potentiële 24 uur aanvragers.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:45 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen wordt daar( geestes) ziek,zwak of misselijk daar nog even enzijn er geen eliminatieopdrachten meer nodig.
Geeft hem slim de verantwoording waarmee ie zelf ten alle tijden profijt heeft van deze actiequote:Op vrijdag 4 november 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben wordt chef duopakketjes gemaakt door Jeff.
Te laat gaan plassen, te weinig drinken (kan ik me niet voorstellen), niet goed uitplassen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:43 schreef juul. het volgende:
Wat is dat toch met blaasontstekingen daar
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan het begin als ik stream 1 of 2 opstart altijd 2 stuks. Goedkoopste videoland abbo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is eigenlijk klote dat er zo'n afstand zit tussen sanitair/WC's en slaapkamers.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Te laat gaan plassen, te weinig drinken (kan ik me niet voorstellen), niet goed uitplassen.
Ik denk het eerste, omdat het toilet te ver is , vooral 's s nachts.
Jij hebt het door.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geeft hem slim de verantwoording waarmee ie zelf ten alle tijden profijt heeft van deze actie
ja dat was prachtigquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hearlik rustig,deur dicht voor Babbellette.
Was wel leuk. Stond ze ineens voor die dichte deur.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:46 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff gooit recht in het gezicht van Babs de deur dicht nadat ze zich weer eens hysterisch gedraagt
Nu al jeuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |