quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:47 schreef Dotteke het volgende:
Maddy vraagt of het goed gaat met Nadir deze geeft aan niet te weten hoe hij het moet goedmaken.
Maddy stelt voor om samen te gaan.
Er ligt nu een beeld dat ik een dief bent wat moet ik nog doen, ik zie het echt niet meer in.
DIe boven mij sliep slaapt niet meer bij mij maar ergens anders
Het gaat om limonade, zegt Nadir verontwaardigd.
"Ik heb het voor mijzelf verpest", zegt Nadir
Maddy onderbreekt het gesprek omdat ze vaseline wil gaan zoeken.
Nadir blijft eenzaam en verontwaardigd achter
dan heeft hij exact wat hij wilquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:48 schreef Flow3r het volgende:
Met zijn slachtofferrol verziekt ie ook alle plezier bij de anderen, alles draait om de dief
Hij weet goed de rollen om te draaien.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:48 schreef Flow3r het volgende:
Met zijn slachtofferrol verziekt ie ook alle plezier bij de anderen, alles draait om de dief
quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
32 man daar en niemand kan bedenken dat het de antibiotica kan zijn? Hebben we hier in de CoS toch slimmere mensen ..
(duh)
Wist niet dat de antibiotica had, daar kan je inderdaad uitslag van krijgen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
32 man daar en niemand kan bedenken dat het de antibiotica kan zijn? Hebben we hier in de CoS toch slimmere mensen ..
(duh)
Ze kan er gewoon niet tegen dat ze afhankelijk is van iets. Zegt ze bijna huilend.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:51 schreef Silves het volgende:
pffff al van 7 u, maddy met haar schurf, dit gaat weer uren door..beginnen ze daar allemaal geesteziek te worden?.
neuhhquote:Op vrijdag 4 november 2022 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy boos op Nadir, omdat hij zegt dat het vast niet zo erg is, dan hadden ze haar wel geroepen. Steelt haar moment eigenlijk...
Je zou er jeuk van krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |