abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206550870
De complotdenker David Icke mag Nederland niet in. Dat heeft het kabinet besloten in verband met risico's voor de openbare orde. Haagse bronnen bevestigen de berichtgeving hierover van RTL Nieuws. Hij zou komende zondag spreken op een demonstratie in Amsterdam.

Icke wordt geweerd omdat zijn voornemen om een toespraak te houden bij een bijeenkomst in Amsterdam "heeft geleid tot onrust", aldus de Immigratie- en Naturalisatiedienst IND. De Brit was uitgenodigd door de organisatie Samen voor Nederland. Dit is een samenwerkingsverband waarbij onder meer Forum voor Democratie, Viruswaarheid, Gele Hesjes Nederland en Nederland in Verzet zijn aangesloten.

De gemeente Amsterdam had de IND gevraagd te onderzoeken of hem de toegang kan worden geweigerd. De immigratiedienst wil de zaak niet toelichten: "Omdat dit een individuele casus is, kunnen wij hierop inhoudelijk niet ingaan."

De IND gaf het advies Icke de toegang te weigeren na overleg met de politie en de NCTV. Ook kijkt de IND naar "aanwijzingen uit ambtsberichten van de AIVD".

Verantwoordelijk staatssecretaris Eric van der Burg neemt dat advies over. Ook burgemeester Halsema van Amsterdam is op de hoogte van het besluit.

Buitenaardse reptielen

Over de aangekondigde komst van Icke is al weken veel te doen. Hij is een aanhanger van complottheorien over zogenoemde 'illuminati', die uit zouden zijn op een nieuwe wereldorde. De Brit gaat echter verder en denkt dat er elites op aarde zijn die gedeeltelijk bestaan uit een netwerk van buitenaardse reptielen, waarmee hij volgens critici Joden bedoelt.

Eerder al besloot de gemeente Amsterdam de demonstratie van Samen voor Nederland te verplaatsen van de Dam naar het Museumplein in verband met de voorgenomen komst van de complotdenker. Volgens de gemeente waren er drie tegenprotesten aangemeld.

https://nos.nl/artikel/24(...)oegang-tot-nederland

En ondertussen wel IS-bruiden naar Nederland halen.

POLL
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 3 november 2022 @ 22:47:23 #2
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206550876

Het werk van reptielen
pi_206550892
twitter
pi_206550897
quote:
niet gekeken
  donderdag 3 november 2022 @ 22:49:50 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206550902
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206550912
quote:
Omdat het een volstrekte randdebiel is en we er daar al genoeg van hebben. Volgende vraag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 3 november 2022 @ 22:51:49 #7
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_206550927
Terecht. Deze boy komt steeds met complottheorieen over dat het heelal in zichzelf uitdijt en dat je gespagettificeerd wordt als je te dicht in de buurt van een zwart gat komt enzo. Die kunnen we er echt niet bij hebben momenteel.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_206550935
Terecht, fout figuur foute aanhang.
  donderdag 3 november 2022 @ 23:10:33 #9
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206551119
Terecht.
Optiefen met die achterlijke idioot.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206551561
Klap in het gezicht van de FvD sekte.
pi_206551642
Van die momenten dat ik blij ben dat Groot-Brittanni niet meer bij de EU hoort.
pi_206551693
Terecht. Vrijheid van meningsuiting is niet meer van deze tijd.
pi_206551695
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 00:31 schreef Magister_Artium het volgende:
Van die momenten dat ik blij ben dat Groot-Brittanni niet meer bij de EU hoort.
Ook als het VK nog in de EU had gezeten had Nederland Icke de toegang kunnen weigeren met een beroep op de openbare orde.
pi_206551722
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 00:46 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Dit. Mensen moeten niet teveel afwijken. Het is namelijk niet ondenkbaar dat afwijking onrust kan veroorzaken en de kans daar op moeten we niet durven accepteren met zijn allen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_206551745
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 00:53 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dit. Mensen moeten niet teveel afwijken. Het is namelijk niet ondenkbaar dat afwijking onrust kan veroorzaken en de kans daar op moeten we niet durven accepteren met zijn allen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_206551761
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 00:53 schreef Akathisia het volgende:

[..]
We hoeven niet te accepteren dat buitenlandse haatzaaiers en complot verspreiders hier hun gif komen verspreiden, nee. Als jij met afwijken strafbare zaken als anti-semitisme en racisme bedoeld dan heb je gelijk, dat is namelijk bij wet verboden in Nederland.
pi_206551769
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 01:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
We hoeven niet te accepteren dat buitenlandse haatzaaiers en complot verspreiders hier hun gif komen verspreiden, nee. Als jij met afwijken strafbare zaken als anti-semitisme en racisme bedoeld dan heb je gelijk, dat is namelijk bij wet verboden in Nederland.
Dan moet ie daarvoor veroordeeld worden als hij die teksten in Nederland verkondigd.
pi_206551782
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 01:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dan moet ie daarvoor veroordeeld worden als hij die teksten in Nederland verkondigd.
Beetje omgekeerde wereld dat Nederland dan kosten moet gaan maken om hem voor het gerecht te dagen terwijl we hem gewoon buiten de deur kunnen houden.

Als de FvD verlegen zit om anti-semieten en racisten dan kunnen ze die toch vast wel in Nederland vinden?
pi_206551783
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 01:07 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Zie het als een haatprediker uit een ander land, die worden ook geweigerd, bijvoorbeeld.
pi_206551878
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 01:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Beetje omgekeerde wereld dat Nederland dan kosten moet gaan maken om hem voor het gerecht te dagen terwijl we hem gewoon buiten de deur kunnen houden.

Als de FvD verlegen zit om anti-semieten en racisten dan kunnen ze die toch vast wel in Nederland vinden?
Omdat ie heel misschien zulke teksten gaat verkondigen, dan kan je iedereen wel verbieden hier te komen.
pi_206551887
quote:
Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt wat een mening is.
Цой жив
pi_206551889
Gewoon z’n speech vanuit Engeland live-streamen op grote videoschermen. :D
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_206551939
Wat een haatzak, de tering.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 4 november 2022 @ 06:22:26 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206551992
Terecht dat dat soort figuren er niet in komen. Complotgekkies moeten gene millimeter ruimte krijgen.
pi_206552041
quote:
Hij mag nog steeds roepen wat ie wilt, zolang hij dat maar niet in Nederland doet :)
Honey ! Take me drunk, i am home !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')