Ik hoop altijd dat ik stappen kan ruilen voor zoneminuten.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:41 schreef SQ het volgende:
Ja die zoneminuten zijn het probleem ook niet zo. Maar ja, dan krijg je voor die extra zonetegels bonussen als "1100 stappen bij je saldo". Da's een druppel op een gloeiende plaat
Zeker als je 3 tegels hebt met meer dan 20k stappen inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2022 14:41 schreef SQ het volgende:
Ja die zoneminuten zijn het probleem ook niet zo. Maar ja, dan krijg je voor die extra zonetegels bonussen als "1100 stappen bij je saldo". Da's een druppel op een gloeiende plaat
Ik heb de eersrte dag mijn zoneminuten allemaal al gebruiktquote:Op woensdag 16 november 2022 14:41 schreef SQ het volgende:
Ik had precies hetzelfde.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:54 schreef SQ het volgende:
[..]
De bingo is gewoon tegen ons
Het blijft me fascineren dat jij en ik vrijwel altijd 1e en 2e in het groepsklassement staan, maar vrijwel nooit de bingo winnen.
Of de anderen gaan wellicht elke zaterdag 50 kilometer wandelen en doen de rest van de week niks, dat kan ook.
En ik heb gemiddeld aan het eind van de bingo 1000 ongenruikte zoneminuten over ook
Bij mij tellen de fietskilometers niet mee hoor....quote:Op woensdag 16 november 2022 23:31 schreef BE het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde.
En toen ik door had dat fietskm’s ook meetelden dacht ik ‘ja, zo kan ik het ook!’![]()
Bij mij ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij tellen de fietskilometers niet mee hoor....
ok, ik ben niet gek dus! Ik dacht al: ik heb daar toch naar gekeken? Heb ik dan niet goed gekeken? Want ze telden idd niet mee.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:33 schreef Leandra het volgende:
Bij mij tellen de fietskilometers niet mee hoor....
Dan dat wellicht? Het is ook niet dat ik 'm op een activiteit zet ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:04 schreef SQ het volgende:
Mijn fitbit telt soms ook stappen tijdens het fietsen, dus waarschijnlijk ook kilometers. Maar ik fiets tamelijk hard op een niet-elektrische, dat scheelt wellicht.
Same, het is me al weken niet geluktquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:02 schreef Vlinder het volgende:
Gatver. Ik red het weer niet[ afbeelding ]
Mijn doelen zijn ook een stuk lager dan deze... wat welnfij is want daardoor haal ik het uiteindelijk toch net..quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:11 schreef SQ het volgende:
Ik vind jouw doelen ook best pittig in verhouding met je positie in het klassement. Of ben je momenteel veel minder actief dan voorheen? Over welke periode berekent fitbit de bingodoelen eigenlijk?
quote:
Gevoelsmatig wordt het berekend over hoe snel ik de doelen van de bingo ervoor gedaan heb, maar geen idee of dat klopt. Toen ik die 6 uren bingo als eerste haalde (was het 6 uren??) toen had ik daarna echt een zware bingo.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:11 schreef SQ het volgende:
Ik vind jouw doelen ook best pittig in verhouding met je positie in het klassement. Of ben je momenteel veel minder actief dan voorheen? Over welke periode berekent fitbit de bingodoelen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |