quote:Op donderdag 3 november 2022 20:40 schreef Barreltje het volgende:
ik heb wel een uitnodiging, maar geen bingo
Ik denk dat er nog een bingo bezig is. Even geduld tot de volgendequote:
Nope, weg is weg, weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 7 november 2022 18:45 schreef Tuindier het volgende:
Als je die halveringstegel wegdrukt kun je hem zeker niet meer terug krijgen?
Ik had gisteren meer dan 600 zoneminuten die ik nergens kwijt konquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:49 schreef Vlinder het volgende:
Er zijn echt veeeeeel te weinig zone tegels
Yep, als die nog open staan in je bingokaart...quote:Op maandag 7 november 2022 21:08 schreef BE het volgende:
Kun je ook werkminuten ruilen met stappen ofzo?
Al vanaf 9u vanmorgen aan het werk en nog niet klaar. Ik ben best een tikkie gaar.
En maar 8000 stappen.
Klopt.quote:Op maandag 7 november 2022 18:45 schreef Tuindier het volgende:
Als je die halveringstegel wegdrukt kun je hem zeker niet meer terug krijgen?
quote:Op donderdag 10 november 2022 17:29 schreef Vlinder het volgende:
803 zoneminuten maar die kutkaart nog niet vol
Ze staan er wel tussen maar die kan ik meestal binnen 2 dagen allemaal al afvinken. Die 12k stappen die er minstens 5x bijstaan haal ik veel minder snel!quote:Op donderdag 10 november 2022 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]Eigenlijk zou er ook een zoneminuten lijst moeten zijn, want ik heb dat hele stappen moeten zetten al lang laten varen (zo onzinnig eigenlijk) en richt me op x aantal zoneminuten per dag/week.
Je kunt er ook gewoon mee douchen hč? Levert mij altijd wat zoneminuten opquote:Op donderdag 10 november 2022 17:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Gisteren
Einde vd dag had ik trouwens ruim 14.000 stappen gehaald.
De woensdag is altijd mijn actiefste en drukste dag, maar juist op woensdag vergeet ik de fitbit steeds om te doen na het douchen
Maar heb er wat op gevonden: ipv van op het aanrecht leg ik de fitbit nu op mijn telefoon in de huiskamer.
[ link | afbeelding ]
Ik kan hem geloof ik wel aanzetten..quote:Op donderdag 10 november 2022 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt er ook gewoon mee douchen hč? Levert mij altijd wat zoneminuten opVandaag vrij weinig kunnen doen omdat ik aan huis gebonden was door ziek kind en zieke man en toch 7 zoneminuten
Zal vast de stress zijn geweest
![]()
Is er hier nog iemand met een premium account die een nieuwe bingo aan kan maken? Ik zie de optie opeens niet meer staan
Dat zou fijn zijn! Bij mij is er een knop verdwenen, snap er niets van.quote:Op vrijdag 11 november 2022 05:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik kan hem geloof ik wel aanzetten..
Oh ja, ik beheer natuurlijk de groepquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan 'm wel starten, maar ik heb maar drie mensen die ik kan uitnodigen.
En als je via "Discover" gaat? Daar staan de challenges & adventures bij mij.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, ik beheer natuurlijk de groep
Ik had eerst een Premium knop maar die is verdwenen, terwijl er bovenin de app nog wel Premium staat
Ja! Het is geluktquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als je via "Discover" gaat? Daar staan de challenges & adventures bij mij.
Nice!quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja! Het is geluktEerst deed ik het op een andere manier maar zo lukt het inderdaad ook
quote:
Misschien wel handig om te kijken of iemand de groep mee kan beheren, dan kan die ook uitnodigingen versturenquote:
Goed plan.. ik meld me wel aan hoor..quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Misschien wel handig om te kijken of iemand de groep mee kan beheren, dan kan die ook uitnodigingen versturen
Ohhhhquote:Op donderdag 10 november 2022 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt er ook gewoon mee douchen hč? Levert mij altijd wat zoneminuten opVandaag vrij weinig kunnen doen omdat ik aan huis gebonden was door ziek kind en zieke man en toch 7 zoneminuten
Zal vast de stress zijn geweest
![]()
Is er hier nog iemand met een premium account die een nieuwe bingo aan kan maken? Ik zie de optie opeens niet meer staan
Tip: het is niet verplicht en je kan er niets aan doen als je ziek bent geweest.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:03 schreef Barreltje het volgende:
Twee dagen ziek.. 2 dagen geen tegels om te draaien![]()
Wordt nog een uitdaging deze week..
Beterschap!quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:03 schreef Barreltje het volgende:
Joh. Dan een keer niet hoor. Ziek is ziek.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:03 schreef Barreltje het volgende:
De fitbit is inderdaad waterdicht. Ik heb hem altijd om. Door m'n werk (escalaties - gehandicaptenzorg) heb ik er een kras op, maar hij is verder behoorlijk hufterproof.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
OhhhhDan hou ik 'm lekker om dus voortaan
![]()
Mijn drukke dagen zijn trouwens bijna voorbij. Over 2 weken word ik geopereerd en mag ik 6 weken niks meer om goed te herstellen.
Je kunt een tegel toch ruilen tegen een tegel die je nog moet?quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:18 schreef Hupje het volgende:
Ik heb mijn Fitbit eigenlijk altijd om, alleen met haren wassen ligt hij op de wastafel. Bij een escalatie op mijn werk is het bandje ooit gesneuveld, maar hij kan veel hebben.
Het valt niet mee met de bingo dit keer. Ik kreeg allemaal ruilopties waar ik niks aan had, zoals 2 tegels ruilen - als ik dat zou doen, werd de afstand langer. Nog even doorzetten dus.
[ afbeelding ]
Ja, maar ik had alleen nog tegels met km's over. En dan kon ik weinig km ruilen tegen veel - dat is geen voordeelquote:Op woensdag 16 november 2022 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt een tegel toch ruilen tegen een tegel die je nog moet?
Dus degene die je bijvoorbeeld door minuten kon afvinken ruilen tegen een tegel met km of stappen.
De bingo is gewoon tegen onsquote:Op woensdag 16 november 2022 06:50 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja, maar ik had alleen nog tegels met km's over. En dan kon ik weinig km ruilen tegen veel - dat is geen voordeel
Ik hoop altijd dat ik stappen kan ruilen voor zoneminuten.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:41 schreef SQ het volgende:
Ja die zoneminuten zijn het probleem ook niet zo. Maar ja, dan krijg je voor die extra zonetegels bonussen als "1100 stappen bij je saldo". Da's een druppel op een gloeiende plaat
Zeker als je 3 tegels hebt met meer dan 20k stappen inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2022 14:41 schreef SQ het volgende:
Ja die zoneminuten zijn het probleem ook niet zo. Maar ja, dan krijg je voor die extra zonetegels bonussen als "1100 stappen bij je saldo". Da's een druppel op een gloeiende plaat
Ik heb de eersrte dag mijn zoneminuten allemaal al gebruiktquote:Op woensdag 16 november 2022 14:41 schreef SQ het volgende:
Ik had precies hetzelfde.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:54 schreef SQ het volgende:
[..]
De bingo is gewoon tegen ons
Het blijft me fascineren dat jij en ik vrijwel altijd 1e en 2e in het groepsklassement staan, maar vrijwel nooit de bingo winnen.
Of de anderen gaan wellicht elke zaterdag 50 kilometer wandelen en doen de rest van de week niks, dat kan ook.
En ik heb gemiddeld aan het eind van de bingo 1000 ongenruikte zoneminuten over ook
Bij mij tellen de fietskilometers niet mee hoor....quote:Op woensdag 16 november 2022 23:31 schreef BE het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde.
En toen ik door had dat fietskm’s ook meetelden dacht ik ‘ja, zo kan ik het ook!’![]()
Bij mij ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij tellen de fietskilometers niet mee hoor....
ok, ik ben niet gek dus! Ik dacht al: ik heb daar toch naar gekeken? Heb ik dan niet goed gekeken? Want ze telden idd niet mee.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:33 schreef Leandra het volgende:
Bij mij tellen de fietskilometers niet mee hoor....
Dan dat wellicht? Het is ook niet dat ik 'm op een activiteit zet ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:04 schreef SQ het volgende:
Mijn fitbit telt soms ook stappen tijdens het fietsen, dus waarschijnlijk ook kilometers. Maar ik fiets tamelijk hard op een niet-elektrische, dat scheelt wellicht.
Same, het is me al weken niet geluktquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:02 schreef Vlinder het volgende:
Gatver. Ik red het weer niet[ afbeelding ]
Mijn doelen zijn ook een stuk lager dan deze... wat welnfij is want daardoor haal ik het uiteindelijk toch net..quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:11 schreef SQ het volgende:
Ik vind jouw doelen ook best pittig in verhouding met je positie in het klassement. Of ben je momenteel veel minder actief dan voorheen? Over welke periode berekent fitbit de bingodoelen eigenlijk?
quote:
Gevoelsmatig wordt het berekend over hoe snel ik de doelen van de bingo ervoor gedaan heb, maar geen idee of dat klopt. Toen ik die 6 uren bingo als eerste haalde (was het 6 uren??) toen had ik daarna echt een zware bingo.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:11 schreef SQ het volgende:
Ik vind jouw doelen ook best pittig in verhouding met je positie in het klassement. Of ben je momenteel veel minder actief dan voorheen? Over welke periode berekent fitbit de bingodoelen eigenlijk?
Bij mij wel. Maar ik heb ook grote broeken (dikke kont) dus dan moet ik mijn armen wat meer bewegen met opvouwen, ghehe.quote:
Loopband kopen. Dan kan je het tegelijk doenquote:
Mijn laagste tegel is 30kquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:18 schreef Leandra het volgende:
Oh, het is weer een 14 dagen bingo, ik dacht al, WTF tegels met 26K stappen?!
Dit vraag ik me inderdaad ook af. De eerste weken haalde ik de bingo gemakkelijk maar de laatste weken steeds net niet. Ik beweeg inderdaad wat minder maar het lijkt erop dat de bingo zich daar niet op aanpast.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:11 schreef SQ het volgende:
Mijne is vergelijkbaar.quote:
Ja, en die gaan over het algemeen vrij goed, die ruil ik altijd helemaal de moederquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:25 schreef SQ het volgende:
[..]
Dit zou voor mij een weekkaart zijn
Je hebt wel veel zoneminuten!
Je hebt 2 wekenquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
De minuten red ik komende week wel, de rest...
Ja, weet ik, bedoelde vooral dat ik de minuten in één week wel ga redden.quote:
haha ik wil dus ook mee gaan doen. Omdat ik vanaf 1 december de hond paar weken heb. Dus goed moment leek om wat meer te gaan bewegenquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:50 schreef SQ het volgende:
Haha ja, dat vind ik ook wel leuk, dat het bij deze challenge niet alleen de hondenbezitters zijn die altijd winnenieder op haar eigen niveau
Vind ik ook, iedereen maakt kansquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:50 schreef SQ het volgende:
Haha ja, dat vind ik ook wel leuk, dat het bij deze challenge niet alleen de hondenbezitters zijn die altijd winnenieder op haar eigen niveau
Als ik een hond had dan zorgde ik idd wel dat ik de riem aan mijn andere hand zou hebben dan de hand waar mijn Fitbit zitquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:50 schreef SQ het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem als @Leandra. Als ik naar de supermarkt ga dan telt hij de stappen niet omdat ik met mijn hand het karretje vasthoud. Nu hou ik hem vaak met rechts vast en wapper dan met mijn linkerarmquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:07 schreef SQ het volgende:
Ja dan heb je toch een rare fitbit hoor. Ik hoef mijn arm echt niet te bewegen om stappen te krijgen. Ik loop vaak zat kilometers met de wandelwagen en die worden volledig geteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |