quote:Op donderdag 3 november 2022 20:40 schreef Barreltje het volgende:
ik heb wel een uitnodiging, maar geen bingo
Ik denk dat er nog een bingo bezig is. Even geduld tot de volgendequote:
Nope, weg is weg, weet ik uit ervaring.quote:Op maandag 7 november 2022 18:45 schreef Tuindier het volgende:
Als je die halveringstegel wegdrukt kun je hem zeker niet meer terug krijgen?
Ik had gisteren meer dan 600 zoneminuten die ik nergens kwijt konquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:49 schreef Vlinder het volgende:
Er zijn echt veeeeeel te weinig zone tegels
Yep, als die nog open staan in je bingokaart...quote:Op maandag 7 november 2022 21:08 schreef BE het volgende:
Kun je ook werkminuten ruilen met stappen ofzo?
Al vanaf 9u vanmorgen aan het werk en nog niet klaar. Ik ben best een tikkie gaar.
En maar 8000 stappen.
Klopt.quote:Op maandag 7 november 2022 18:45 schreef Tuindier het volgende:
Als je die halveringstegel wegdrukt kun je hem zeker niet meer terug krijgen?
quote:Op donderdag 10 november 2022 17:29 schreef Vlinder het volgende:
803 zoneminuten maar die kutkaart nog niet vol
Ze staan er wel tussen maar die kan ik meestal binnen 2 dagen allemaal al afvinken. Die 12k stappen die er minstens 5x bijstaan haal ik veel minder snel!quote:Op donderdag 10 november 2022 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]Eigenlijk zou er ook een zoneminuten lijst moeten zijn, want ik heb dat hele stappen moeten zetten al lang laten varen (zo onzinnig eigenlijk) en richt me op x aantal zoneminuten per dag/week.
Je kunt er ook gewoon mee douchen hè? Levert mij altijd wat zoneminuten opquote:Op donderdag 10 november 2022 17:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Gisteren
Einde vd dag had ik trouwens ruim 14.000 stappen gehaald.
De woensdag is altijd mijn actiefste en drukste dag, maar juist op woensdag vergeet ik de fitbit steeds om te doen na het douchen
Maar heb er wat op gevonden: ipv van op het aanrecht leg ik de fitbit nu op mijn telefoon in de huiskamer.
[ link | afbeelding ]
Ik kan hem geloof ik wel aanzetten..quote:Op donderdag 10 november 2022 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt er ook gewoon mee douchen hè? Levert mij altijd wat zoneminuten opVandaag vrij weinig kunnen doen omdat ik aan huis gebonden was door ziek kind en zieke man en toch 7 zoneminuten
Zal vast de stress zijn geweest
![]()
Is er hier nog iemand met een premium account die een nieuwe bingo aan kan maken? Ik zie de optie opeens niet meer staan
Dat zou fijn zijn! Bij mij is er een knop verdwenen, snap er niets van.quote:Op vrijdag 11 november 2022 05:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik kan hem geloof ik wel aanzetten..
Oh ja, ik beheer natuurlijk de groepquote:Op vrijdag 11 november 2022 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan 'm wel starten, maar ik heb maar drie mensen die ik kan uitnodigen.
En als je via "Discover" gaat? Daar staan de challenges & adventures bij mij.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja, ik beheer natuurlijk de groep
Ik had eerst een Premium knop maar die is verdwenen, terwijl er bovenin de app nog wel Premium staat
Ja! Het is geluktquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En als je via "Discover" gaat? Daar staan de challenges & adventures bij mij.
Nice!quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja! Het is geluktEerst deed ik het op een andere manier maar zo lukt het inderdaad ook
quote:
Misschien wel handig om te kijken of iemand de groep mee kan beheren, dan kan die ook uitnodigingen versturenquote:
Goed plan.. ik meld me wel aan hoor..quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Misschien wel handig om te kijken of iemand de groep mee kan beheren, dan kan die ook uitnodigingen versturen
Ohhhhquote:Op donderdag 10 november 2022 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt er ook gewoon mee douchen hè? Levert mij altijd wat zoneminuten opVandaag vrij weinig kunnen doen omdat ik aan huis gebonden was door ziek kind en zieke man en toch 7 zoneminuten
Zal vast de stress zijn geweest
![]()
Is er hier nog iemand met een premium account die een nieuwe bingo aan kan maken? Ik zie de optie opeens niet meer staan
Tip: het is niet verplicht en je kan er niets aan doen als je ziek bent geweest.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:03 schreef Barreltje het volgende:
Twee dagen ziek.. 2 dagen geen tegels om te draaien![]()
Wordt nog een uitdaging deze week..
Beterschap!quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:03 schreef Barreltje het volgende:
Joh. Dan een keer niet hoor. Ziek is ziek.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:03 schreef Barreltje het volgende:
De fitbit is inderdaad waterdicht. Ik heb hem altijd om. Door m'n werk (escalaties - gehandicaptenzorg) heb ik er een kras op, maar hij is verder behoorlijk hufterproof.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
OhhhhDan hou ik 'm lekker om dus voortaan
![]()
Mijn drukke dagen zijn trouwens bijna voorbij. Over 2 weken word ik geopereerd en mag ik 6 weken niks meer om goed te herstellen.
Je kunt een tegel toch ruilen tegen een tegel die je nog moet?quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:18 schreef Hupje het volgende:
Ik heb mijn Fitbit eigenlijk altijd om, alleen met haren wassen ligt hij op de wastafel. Bij een escalatie op mijn werk is het bandje ooit gesneuveld, maar hij kan veel hebben.
Het valt niet mee met de bingo dit keer. Ik kreeg allemaal ruilopties waar ik niks aan had, zoals 2 tegels ruilen - als ik dat zou doen, werd de afstand langer. Nog even doorzetten dus.
[ afbeelding ]
Ja, maar ik had alleen nog tegels met km's over. En dan kon ik weinig km ruilen tegen veel - dat is geen voordeelquote:Op woensdag 16 november 2022 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt een tegel toch ruilen tegen een tegel die je nog moet?
Dus degene die je bijvoorbeeld door minuten kon afvinken ruilen tegen een tegel met km of stappen.
De bingo is gewoon tegen onsquote:Op woensdag 16 november 2022 06:50 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja, maar ik had alleen nog tegels met km's over. En dan kon ik weinig km ruilen tegen veel - dat is geen voordeel
Ik hoop altijd dat ik stappen kan ruilen voor zoneminuten.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:41 schreef SQ het volgende:
Ja die zoneminuten zijn het probleem ook niet zo. Maar ja, dan krijg je voor die extra zonetegels bonussen als "1100 stappen bij je saldo". Da's een druppel op een gloeiende plaat
Zeker als je 3 tegels hebt met meer dan 20k stappen inderdaadquote:Op woensdag 16 november 2022 14:41 schreef SQ het volgende:
Ja die zoneminuten zijn het probleem ook niet zo. Maar ja, dan krijg je voor die extra zonetegels bonussen als "1100 stappen bij je saldo". Da's een druppel op een gloeiende plaat
Ik heb de eersrte dag mijn zoneminuten allemaal al gebruiktquote:Op woensdag 16 november 2022 14:41 schreef SQ het volgende:
Ik had precies hetzelfde.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:54 schreef SQ het volgende:
[..]
De bingo is gewoon tegen ons
Het blijft me fascineren dat jij en ik vrijwel altijd 1e en 2e in het groepsklassement staan, maar vrijwel nooit de bingo winnen.
Of de anderen gaan wellicht elke zaterdag 50 kilometer wandelen en doen de rest van de week niks, dat kan ook.
En ik heb gemiddeld aan het eind van de bingo 1000 ongenruikte zoneminuten over ook
Bij mij tellen de fietskilometers niet mee hoor....quote:Op woensdag 16 november 2022 23:31 schreef BE het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde.
En toen ik door had dat fietskm’s ook meetelden dacht ik ‘ja, zo kan ik het ook!’![]()
Bij mij ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mij tellen de fietskilometers niet mee hoor....
ok, ik ben niet gek dus! Ik dacht al: ik heb daar toch naar gekeken? Heb ik dan niet goed gekeken? Want ze telden idd niet mee.quote:Op woensdag 16 november 2022 23:33 schreef Leandra het volgende:
Bij mij tellen de fietskilometers niet mee hoor....
Dan dat wellicht? Het is ook niet dat ik 'm op een activiteit zet ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:04 schreef SQ het volgende:
Mijn fitbit telt soms ook stappen tijdens het fietsen, dus waarschijnlijk ook kilometers. Maar ik fiets tamelijk hard op een niet-elektrische, dat scheelt wellicht.
Same, het is me al weken niet geluktquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:02 schreef Vlinder het volgende:
Gatver. Ik red het weer niet[ afbeelding ]
Mijn doelen zijn ook een stuk lager dan deze... wat welnfij is want daardoor haal ik het uiteindelijk toch net..quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:11 schreef SQ het volgende:
Ik vind jouw doelen ook best pittig in verhouding met je positie in het klassement. Of ben je momenteel veel minder actief dan voorheen? Over welke periode berekent fitbit de bingodoelen eigenlijk?
quote:
Gevoelsmatig wordt het berekend over hoe snel ik de doelen van de bingo ervoor gedaan heb, maar geen idee of dat klopt. Toen ik die 6 uren bingo als eerste haalde (was het 6 uren??) toen had ik daarna echt een zware bingo.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:11 schreef SQ het volgende:
Ik vind jouw doelen ook best pittig in verhouding met je positie in het klassement. Of ben je momenteel veel minder actief dan voorheen? Over welke periode berekent fitbit de bingodoelen eigenlijk?
Bij mij wel. Maar ik heb ook grote broeken (dikke kont) dus dan moet ik mijn armen wat meer bewegen met opvouwen, ghehe.quote:
Loopband kopen. Dan kan je het tegelijk doenquote:
Mijn laagste tegel is 30kquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:18 schreef Leandra het volgende:
Oh, het is weer een 14 dagen bingo, ik dacht al, WTF tegels met 26K stappen?!
Dit vraag ik me inderdaad ook af. De eerste weken haalde ik de bingo gemakkelijk maar de laatste weken steeds net niet. Ik beweeg inderdaad wat minder maar het lijkt erop dat de bingo zich daar niet op aanpast.quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:11 schreef SQ het volgende:
Mijne is vergelijkbaar.quote:
Ja, en die gaan over het algemeen vrij goed, die ruil ik altijd helemaal de moederquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:25 schreef SQ het volgende:
[..]
Dit zou voor mij een weekkaart zijn
Je hebt wel veel zoneminuten!
Je hebt 2 wekenquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
De minuten red ik komende week wel, de rest...
Ja, weet ik, bedoelde vooral dat ik de minuten in één week wel ga redden.quote:
haha ik wil dus ook mee gaan doen. Omdat ik vanaf 1 december de hond paar weken heb. Dus goed moment leek om wat meer te gaan bewegenquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:50 schreef SQ het volgende:
Haha ja, dat vind ik ook wel leuk, dat het bij deze challenge niet alleen de hondenbezitters zijn die altijd winnenieder op haar eigen niveau
Vind ik ook, iedereen maakt kansquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:50 schreef SQ het volgende:
Haha ja, dat vind ik ook wel leuk, dat het bij deze challenge niet alleen de hondenbezitters zijn die altijd winnenieder op haar eigen niveau
Als ik een hond had dan zorgde ik idd wel dat ik de riem aan mijn andere hand zou hebben dan de hand waar mijn Fitbit zitquote:Op vrijdag 18 november 2022 10:50 schreef SQ het volgende:
Ik heb precies hetzelfde probleem als @Leandra. Als ik naar de supermarkt ga dan telt hij de stappen niet omdat ik met mijn hand het karretje vasthoud. Nu hou ik hem vaak met rechts vast en wapper dan met mijn linkerarmquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:07 schreef SQ het volgende:
Ja dan heb je toch een rare fitbit hoor. Ik hoef mijn arm echt niet te bewegen om stappen te krijgen. Ik loop vaak zat kilometers met de wandelwagen en die worden volledig geteld.
Meer met je armen zwaaien als je looptquote:Op vrijdag 18 november 2022 11:39 schreef SQ het volgende:
In de supermarkt loop je te langzaamik had na een uur boodschappen doen ook vaak niet meer dan 300 stappen ofzo. Dan herkent ie het simpelweg niet.
Bet your ass won't beat mine...quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij mij wel. Maar ik heb ook grote broeken (dikke kont) dus dan moet ik mijn armen wat meer bewegen met opvouwen, ghehe.
Ik ben al over die fase heen gegroeid, na 4 jaar fitbits. Net als met je armen zwaaien achter je bureau als je te lang stil zit en een half uur rondjes om het kookeiland lopen om je 10k te halen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Meer met je armen zwaaien als je loopt
Hij telt bij mij wel alleen kilometers als ik goed doorfiets, dus met hoge hartslag ook. Geen idee waar het verschil 'm precies in zit.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:17 schreef Leandra het volgende:
Net even gekeken of hij met aanzetten lopen terwijl ik ging fietsen wel de km's telde, maar ook dat gebeurt niet.
Klopt wel hoor, maar het is meer de mindset voor mij. Niet meer zo gefocust op die dagtotalen enzo. Ik kan nu rustig gaan slapen met 9756 op de teller zeg maar. En als het een dag echt niet lukt en ik op, zeg, 6000 eindig is dat óók prima. Uiteindelijk balanceert het ruimschoots over de week.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:24 schreef Leandra het volgende:
De rondjes die je om het kookeiland loopt beweeg je natuurlijk wel daadwerkelijk
Met een half uur te gaan zou ik dat ook niet doen trouwens, het moet wel een aantal stappen zijn dat overzichtelijk is, als ik een half uur moet lopen ga ik wel naar buiten.
haha nee zeker waar. Anders kan je hem ook gewoon aan je hond hangen of zo. Heb je heel veel stappen. Schiet wel het doel ene beetje voorbijquote:Op vrijdag 18 november 2022 12:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik ben al over die fase heen gegroeid, na 4 jaar fitbits. Net als met je armen zwaaien achter je bureau als je te lang stil zit en een half uur rondjes om het kookeiland lopen om je 10k te halen.
Heb het wel allemaal gedaan, maar het gaat voor je gezondheid uiteindelijk om wat je daadwerkelijk hebt bewogen, niet om wat je tracker als beweging heeft geregistreerd
Als ik straks terugfiets van het station zal ik hem weer op fietsen zetten, en voor vertrek en na thuiskomst een screenshot van de bingo makenquote:Op vrijdag 18 november 2022 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij telt bij mij wel alleen kilometers als ik goed doorfiets, dus met hoge hartslag ook. Geen idee waar het verschil 'm precies in zit.
Dit ja, ik gebruik 'm nu meer als ondersteuning dan als doel op zich. De individuele dagdoelen halen interesseert me niet zó heel veel (ok, blijft leuk als 'ie begint te trillen omdat gehaald), het gaat mij meer om de trends. Bij een periode van minder activiteit zíe ik dat dankzij het horloge eerder en kan ik er eerder wat aan doen, door beweging in te gaan plannen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, maar het is meer de mindset voor mij. Niet meer zo gefocust op die dagtotalen enzo. Ik kan nu rustig gaan slapen met 9756 op de teller zeg maar. En als het een dag echt niet lukt en ik op, zeg, 6000 eindig is dat óók prima. Uiteindelijk balanceert het ruimschoots over de week.
9.756 is voor mij wel reden voor rondjes om het kookeiland, 6.000 niet, dat is een kwestie "shit happens" en dan zal er wel een reden voor zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Klopt wel hoor, maar het is meer de mindset voor mij. Niet meer zo gefocust op die dagtotalen enzo. Ik kan nu rustig gaan slapen met 9756 op de teller zeg maar. En als het een dag echt niet lukt en ik op, zeg, 6000 eindig is dat óók prima. Uiteindelijk balanceert het ruimschoots over de week.
Het zijn ook nooit grote afstanden (want m'n tochtje is maar 4km), maar ik zie wel in m'n daggrafiek dat de kilometers oplopen als ik zeker weten op de fiets zat.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik straks terugfiets van het station zal ik hem weer op fietsen zetten, en voor vertrek en na thuiskomst een screenshot van de bingo maken
Hier is het 2,8 km naar het station, dus stelt ook niks voor.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn ook nooit grote afstanden (want m'n tochtje is maar 4km), maar ik zie wel in m'n daggrafiek dat de kilometers oplopen als ik zeker weten op de fiets zat.
Als ik op mijn e-bike ga dan fiets ik in eco, maar... ik zet mijn e-bike niet meer op het station neer, dus mijn ritjes van/naar het station zijn gewoon op de Bloom, en dan moet ik helemaal zelf trappen, inclusief een viaductquote:Op vrijdag 18 november 2022 12:39 schreef SQ het volgende:
Maar Leandra, fiets jij met een ebike met maximale ondersteuning? Want ik denk dat dat ook nog wel invloed heeft.
Hm, stom. Dan blijf ik bij mijn eerdere conclusie dat je een rare fitbit hebtquote:Op vrijdag 18 november 2022 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik op mijn e-bike ga dan fiets ik in eco, maar... ik zet mijn e-bike niet meer op het station neer, dus mijn ritjes van/naar het station zijn gewoon op de Bloom, en dan moet ik helemaal zelf trappen, inclusief een viaduct
Ik zet het fietsen wel actief aan op de fitbit, want net minder dan een kwartier dus hij bedenk niet zelf dat ik aan het fietsen ben.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:45 schreef SQ het volgende:
[..]
Hm, stom. Dan blijf ik bij mijn eerdere conclusie dat je een rare fitbit hebt
Ik ben net wat langer dan een kwartier onderweg, dus ik denk dat dat dan het verschil is?quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zet het fietsen wel actief aan op de fitbit, want net minder dan een kwartier dus hij bedenk niet zelf dat ik aan het fietsen ben.
Neuh maar dát doet de mijne ook niet altijd, ook niet na een half uur fietsen. Heeft alles te maken met het tempo en je hartslag.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zet het fietsen wel actief aan op de fitbit, want net minder dan een kwartier dus hij bedenk niet zelf dat ik aan het fietsen ben.
Ik stapel wel op idd. Dus ben gauw minstens 10 minuten aan het vouwen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bet your ass won't beat mine...
Misschien eind volgend jaar na tig operaties, maar nu zeker niet
Ik vouw een was wel altijd gelijk als hij uit de droger of van de waslijn komt, dus het is altijd vrij snel klaar, ik ben geen kwartier was aan het vouwen ofzo.
If onlyquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik stapel wel op idd. Dus ben gauw minstens 10 minuten aan het vouwen.
LIF / Het grote Fitbit/Garmin en andere trackers topic #2quote:Op vrijdag 18 november 2022 13:37 schreef over_hedge het volgende:
Maar welke fitbit raden jullie aan? Eens kijken of er een leuke deal met blackfriday te vinden is.
Maar zie allemaal verschillende soorten
quote:Op vrijdag 18 november 2022 10:15 schreef SQ het volgende:
150k stappen en 100 kilometer
Waarschijnlijk kan ik zondag mijn eerste tegel pas omdraaien
Hier gewoon 1 episode Netflix dus. Eh toch gauw 30 minutenquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik stapel wel op idd. Dus ben gauw minstens 10 minuten aan het vouwen.
Ik begin pas met vouwen als de onderbroeken/truien/whatever op zijn. En dan is het vaak ook minstens een uur. En dan nog steeds is niet alles gevouwenquote:Op vrijdag 18 november 2022 13:27 schreef SQ het volgende:
[..]
If only
Ik spaar meestal op totdat mijn klapkratjes op zijn en dan vouw ik wel een uur
quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:29 schreef Hupje het volgende:
Ah, 2 weken. Ik had even snel gekeken en moest meer stappen dan mijn weekgemiddelde![]()
Ik moet 184k stappen, 104 km en 280 actieve minuten. Beetje gelijk aan @:SQ dus.
Oi, pittig! Succesquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Maar ga ik sowieso niet halen want volgende week operatie
Wat is er met jouw hartslag aan de hand johquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:31 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Naar huis gefietst: 2,8 km, amper afstand erbij.
Hard gefietst, viaduct en ik ben bejaard dus ik zit met een hartslag van 150 al in de piekzone.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat is er met jouw hartslag aan de hand joh
Heb je daar dan 29 minuten over gedaan? Die zoneminutenquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:31 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Naar huis gefietst: 2,8 km, amper afstand erbij.
Nee, 14.24 minuten, maar ik kwam N onderweg tegen en we hebben nog even staan kletsen, anders was het rond de 12 minuten geweest.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je daar dan 29 minuten over gedaan? Die zoneminuten
Edit: oh wacht, voor cardio tellen de ZM's waarschijnlijk nog zwaarder?
Ik heb die 26,8K stappen op de bovenste rij, rechts naast het midden kunnen halveren dankzij de bingo.quote:
Ja, meestal begin ik ook als een trein met zone minuten de eerste twee dagen en daarna is tempo er wel uit.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb die 26,8K stappen op de bovenste rij, rechts naast het midden kunnen halveren dankzij de bingo.
Verder alleen maar zoneminuten, maar daar had ik er dan ook genoeg van
Ja dat....quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, meestal begin ik ook als een trein met zone minuten de eerste twee dagen en daarna is tempo er wel uit.
Het is ook een kwestie van geluk met je bingoquote:Op vrijdag 18 november 2022 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat....
Ik kon 2 zonetegels gebruiken om andere tegels te halveren, en nu heb ik dus nog 1 zonetegel die weggebingoëd kan worden tegen iets anders of halvering, en vanaf dat moment zal ik de stappen en afstanden toch echt helemaal moeten verdienen.
Hier 7 waarvan 4 op de goede plek.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is ook een kwestie van geluk met je bingoik heb 9 tegels met zoneminuten waarvan 4 op de goede plek. De andere 5 kan ik dus gebruiken om tegels om te wisselen of in te korten. Op die manier ga ik het waarschijnlijk wel redden. Als die cheats niet zouden bestaan zou ik nog niet eens de helft halen
![]()
Eerste tegel omgedraaid
Ja dagje vrij om te tuinieren en daarna een avond stappen. Ging ineens heel hardquote:
En, welke is het geworden?quote:Op maandag 21 november 2022 14:13 schreef over_hedge het volgende:
Ik krijg vandaag mijn fitbit binnen
Inspire 2. Zag zo weinig verschil met de 3. En scheelt aardig in prijs. Deze was 49. Dus prima te doen.quote:
Er was een storing bij Fitbit zelf gisteren, misschien hing het daarmee samen?quote:Op maandag 21 november 2022 21:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik krijg al dagenlang mijn stappen en km's (oké, meters) niet meer te zien en die minuten.
Wat is er hier verkeerd gegaan? Iemand enig idee wat ik moet doen om alles weer goed te krijgen?
Dit sowieso, ik was een telefoonruilactie met Soneal aan het doen en het lukte beide accounts op de nieuwe telefoons maar niet om in te loggen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er was een storing bij Fitbit zelf gisteren, misschien hing het daarmee samen?
Ik had zelf gisteren ook dat ik geen enkele data meer in de app kon zien en na even wat rondneuzen bleek het een wereldwijd iets te zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2022 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit sowieso, ik was een telefoonruilactie met Soneal aan het doen en het lukt beide accounts op de nieuwe telefoons maar niet om in te loggen.
Vannacht om 02.30 uiteraard wel, en omdat ik toch nog wakker was....
In de app, bingo doet het ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 08:04 schreef BE het volgende:
Waar niet?
Op je jorloge, in de app, in de bingo?
Ik moet nog 44k stappen en nog 48km. En heb 700+ actieve minuten overquote:Op donderdag 24 november 2022 10:00 schreef Evenstar het volgende:
Nog 30k+ stappen nodig voor de bingo.
Ja die minutenquote:Op donderdag 24 november 2022 17:03 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik moet nog 44k stappen en nog 48km. En heb 700+ actieve minuten over
Stuur mij even een berichtje met je e-mailadres, dan voeg ik je toequote:Op donderdag 24 november 2022 10:33 schreef over_hedge het volgende:
Waar en hoe kan ik mij aanmelden? En misschien handig op de OP even beetje aan te passen met iets meer info
Alvast bedankt
Cheats! Banned!quote:Op donderdag 24 november 2022 21:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Stuur mij even een berichtje met je e-mailadres, dan voeg ik je toe
Ik heb een manier ontdekt waarbij mijn hartslag binnen no time naar boven de 130 schiet binnen een minuut. Het is een soort rennen maar dan zonder vooruit te gaan, dus een soort hupsen zonder je voeten op te tillen. Mijn zoneminuten gaan nu door het dak want dan telt het nog 2x vaker mee
quote:
Ah shit man. Kun je net zo goed in bed blijven dus.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Vandaag bestaat niet voor mij, want ik ben m'n fitbit vergeten om te doen.
Ik zit al op m'n werk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 08:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Ah shit man. Kun je net zo goed in bed blijven dus.
Zodra je bingo hebt kun je de andere vakjes niet meer afstrepen. Dus dan kun je net zo goed in bed blijvenquote:Op vrijdag 25 november 2022 08:50 schreef Barreltje het volgende:
Als je het figuurtje hebt dan gaat de bingo kaart weg toch?
Bijna klaar, dus dan maar de rest van de kaart in gaan vullen voor de komende week.. (en dan volgende week een kneiter moeilijke bingo kaart krijgen)
Lekker bezig!quote:Op dinsdag 29 november 2022 16:40 schreef BE het volgende:
Als je @:Majo even aan haar haar trekt dan kan zij je toevoegen aan het FOK clubske en kunnen we/ze je uitnodigen voor de volgende bingo.
Ik moet nog 1 tegel en daar nog 3000 stappen voor en ik ga vanavond een uurtje powerwalken dus deze keer ga ik hem iig halen.
Heel goed! Ik heb hem nu ook gehaald, en dat terwijl ik dit weekend zo’n 1500 stappen per dag had vanwege een flinke griep. Wel zoneminuten verdient met het überhaupt uit bed komen om wat te etenquote:Op dinsdag 29 november 2022 21:40 schreef BE het volgende:
Done, ik had nog 7% over!Bingo klaar en heerlijk gelopen!
Misschien een keer een andere startdag? Ik ben benieuwd of het dan nog steeds dezelfden zijn die het eerst bingo hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:11 schreef MaJo het volgende:
Vanaf wanneer zal ik de nieuwe bingo in laten gaan? Als iedereen hem heeft gehaald? Ik zie dat er nog 2 actief bezig zijn en 1 iemand is helemaal afgehaakt.
Ik zou iig wachten tot iedereen de kans gehad heeft hem af te maken.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heel goed! Ik heb hem nu ook gehaald, en dat terwijl ik dit weekend zo’n 1500 stappen per dag had vanwege een flinke griep. Wel zoneminuten verdient met het überhaupt uit bed komen om wat te eten![]()
Vanaf wanneer zal ik de nieuwe bingo in laten gaan? Als iedereen hem heeft gehaald? Ik zie dat er nog 2 actief bezig zijn en 1 iemand is helemaal afgehaakt.
Morgen ben ik vrij en zodra de kinderen naar school zijn duik ik mn bed weer in.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt nog 2½ dag, gewoon proberen
Dat kan zekerquote:Op dinsdag 29 november 2022 22:13 schreef Hupje het volgende:
[..]
Misschien een keer een andere startdag? Ik ben benieuwd of het dan nog steeds dezelfden zijn die het eerst bingo hebben
Kom maar door!quote:Op woensdag 30 november 2022 20:00 schreef over_hedge het volgende:
Oh shit moest me mail nog ff doorsturen. Had wel vandaag en gister 15k stappen. Wat voor mij echt heel veel is
Vind je het kaartje zo belangrijk? Ik kijk er eigenlijk nooit naarquote:Op donderdag 1 december 2022 14:39 schreef BE het volgende:
Vanmorgen bij het lopen stond mijn Fitbit per ongeluk op pauze.
Stappen werden natuurlijk wel geteld, maar... maar... mijn kaartje...![]()
![]()
Nou ja, meer dat het dan als activiteit gelogd wordt.quote:Op donderdag 1 december 2022 21:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind je het kaartje zo belangrijk? Ik kijk er eigenlijk nooit naarmaar maak dan ook geen echt lange wandelingen.
Wanneer zal ik de weekendbingo in laten gaan? Zaterdagochtend of pakken we nog de vrijdagavond erbij?
ehh over 1,5 uur?quote:Op donderdag 1 december 2022 21:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind je het kaartje zo belangrijk? Ik kijk er eigenlijk nooit naarmaar maak dan ook geen echt lange wandelingen.
Wanneer zal ik de weekendbingo in laten gaan? Zaterdagochtend of pakken we nog de vrijdagavond erbij?
Aangezien ik niet met begin en eindtijd kan werken (alleen met begin) loopt de bingo vanaf nu tot over 3 dagen, dus maandagochtend 5 voor half 10quote:Op vrijdag 2 december 2022 08:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ehh over 1,5 uur?( of wanneer je tijd hebt vandaag
) eens kijken hoeveel activiteits minuten het inpakken van kadootjes op gaat leveren
Nee hoor, ik vind het ook logischer dat de bingo begint wanneer de week begint. Dus dit was een mooi moment om dat te veranderenquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:33 schreef SQ het volgende:
Gaan we nu de start manipuleren zodat mensen kunnen winnen?
Ja, da's ook wel zo.quote:Op vrijdag 2 december 2022 09:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het ook logischer dat de bingo begint wanneer de week begint. Dus dit was een mooi moment om dat te veranderen
Hehe goed bezigquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, da's ook wel zo.
Nou deze zal ik zo ff gaan nagelen. Moet een paar wandeltochten uitzetten voor mijn werk
Lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanmiddag sporten, dus kom maar op met die zoneminuten.
ik vind het overigens wel leuk dat er af en toe een "gekke" bingo tussen zit, zoals eens van een dag en nu van 3 dagen of een keer 2 weken etc.. een beetje variatie is altijd leukquote:Op vrijdag 2 december 2022 09:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het ook logischer dat de bingo begint wanneer de week begint. Dus dit was een mooi moment om dat te veranderen
Als je met gps loopt de route zeg maarquote:
Als je Fitbit geen GPS heeft dan zou je op de GPS van je telefoon moeten lopen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:19 schreef Barreltje het volgende:
geloof niet dat mijn fitbit die optie heeft
Maar die kun je toch inwisselen? Als je daarop klikt kun je soms een tegel omwisselen of een afstand inkortenquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:04 schreef Barreltje het volgende:
hier ook 10000zone minuten, maar wel allemaal BUITEN het patroon
Dat doen we al welquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind het overigens wel leuk dat er af en toe een "gekke" bingo tussen zit, zoals eens van een dag en nu van 3 dagen of een keer 2 weken etc.. een beetje variatie is altijd leuk
Dan heb je nog steeds een stuk meer stappen dan de meesten op dit tijdstipquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:05 schreef BE het volgende:
[..]
Als je met gps loopt de route zeg maar
Vanmorgen 6 km gelopen, zo’n 8000 stappen maar omdat MaJo de bingo aangemaakt heeft halverwege mijn loopje of zo telt ie maar 2,5 km mee en 3000 stappen. Echt zo oneerlijk!
Ik ookquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:20 schreef over_hedge het volgende:
wat ik tot nu toe vooral geleerd heb van mijn fitbit. Is dat ik maar kut slaap
Excuus, ik heb mijn pist aangepast! Nu moet jij het ook nog even aanpassen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar die kun je toch inwisselen? Als je daarop klikt kun je soms een tegel omwisselen of een afstand inkorten
[..]
Dat doen we al welDe laatste bingo was ook 2 weken en laatst had ik per ongeluk een 7 uurs bingo aangemaakt in plaats van 7 dagen
[..]
Dan heb je nog steeds een stuk meer stappen dan de meesten op dit tijdstip
[..]
Ik ookHeel weinig echt diepe slaap en zit gemiddeld op een 6 qua cijfer, vaak zelfs eronder
Pist?quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:56 schreef BE het volgende:
[..]
Excuus, ik heb mijn pist aangepast! Nu moet jij het ook nog even aanpassen.
Oh echt? Dat wist ik helemaal niet dat dat zo werktequote:Op vrijdag 2 december 2022 11:56 schreef BE het volgende:
[..]
En ik kan het niet eens meer aanpassen omdat jij mijn post aangepast hebt!
Ja, maar jij kunt dat wel weer afvinken. Maar default kun je als user geen gemodereerde posts aanpassen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh echt? Dat wist ik helemaal niet dat dat zo werkte
Mijn Fitbit vindt dat ik fantastisch slaap. Ik vind van nietquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:20 schreef over_hedge het volgende:
wat ik tot nu toe vooral geleerd heb van mijn fitbit. Is dat ik maar kut slaap
hahaha ja dat is misschien nog wel ergerquote:Op zaterdag 3 december 2022 12:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Mijn Fitbit vindt dat ik fantastisch slaap. Ik vind van niet
Het is wel bekend dat al dit soort slaaptrackers helemaal niet zo accuraat/goed zijn als ze je willen doen geloven, dus ik zou me er niet te druk om makenquote:Op zaterdag 3 december 2022 12:41 schreef Donna het volgende:
Mijn Fitbit vindt dat ik fantastisch slaap. Ik vind van niet
Maak me er ook niet druk om hoor, maar het is idd totaal niet accuraat. Als ik in bed lig te lezen/surfen dan denktie ook dat ik slaap. Zo detecteert ie vele malen meer slaap dan ik echt slaap.quote:Op zaterdag 3 december 2022 13:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is wel bekend dat al dit soort slaaptrackers helemaal niet zo accuraat/goed zijn als ze je willen doen geloven, dus ik zou me er niet te druk om makenJe gevoel gaat voor hoor.
(ik ben wel eens klaarwakker, fit en uigerust en dan vertelt fitbit me dat ik te kort en slécht heb geslapen)
Ik heb ooit op het werk zo lang stil gezeten dat fitbit besloot dat ik aan het slapen wasquote:Op zaterdag 3 december 2022 15:05 schreef Donna het volgende:
Maak me er ook niet druk om hoor, maar het is idd totaal niet accuraat. Als ik in bed lig te lezen/surfen dan denktie ook dat ik slaap. Zo detecteert ie vele malen meer slaap dan ik echt slaap.
Hahahah dat heb ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 3 december 2022 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit op het werk zo lang stil gezeten dat fitbit besloot dat ik aan het slapen was
Ik heb ook een keer niet gewisseld omdat ik niet goed naar het patroon heb gekekenquote:Op zaterdag 3 december 2022 11:08 schreef BE het volgende:
*faal…![]()
Ik dacht dat ik er al was dus ging klieren met de minutentegels. *wrong! En ik had er gewoon wel kunnen zijn![]()
Nee dat is niet op 1 dag.quote:Op maandag 5 december 2022 12:23 schreef over_hedge het volgende:
Oh ik zit nu ook in de bingo. Weet nog niet precies hoe het werkt maar dat komt vast goed
Als ik het goed begrijp wilt die dat ik 18k stappen ga zetten op 1 dag. Wie denken ze dat ik beniemand die sport?
Ohh dus als ik 1 dag 18k haal. Heb ik meteen 6 vakjes klaar of zo. Die 18k is mijn hoogstequote:Op maandag 5 december 2022 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
De vraag of je dezelfde stappen voor meerdere bingo's in kan zetten is overigens beantwoord: kan.
Binnen één bingo moet je wel je totale doel halen om 'm te halen (of "extra" tegels inzetten om te halveren of te ruilen ofzo), ik bedoelde dat je bij meerdere, overlappende bingo's je stappen/kilometers/minuten bij alle bingo's in kan zetten.quote:Op maandag 5 december 2022 12:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ohh dus als ik 1 dag 18k haal. Heb ik meteen 6 vakjes klaar of zo. Die 18k is mijn hoogste
Ah zo! tnxs. Zal eens kijken hoe ver ik kom. Zie wel hoe dit kan helpen om net wat extra te lopenquote:Op maandag 5 december 2022 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Binnen één bingo moet je wel je totale doel halen om 'm te halen (of "extra" tegels inzetten om te halveren of te ruilen ofzo), ik bedoelde dat je bij meerdere, overlappende bingo's je stappen/kilometers/minuten bij alle bingo's in kan zetten.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:25 schreef moemoe het volgende:
Motiverend wel deze bingo, ik merk dat ik meestrijd om eerste te worden.
Ik strijd om niet laatste te worden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:25 schreef moemoe het volgende:
Motiverend wel deze bingo, ik merk dat ik meestrijd om eerste te worden.
ja maar de hond moet nog 2x uit vandaagquote:Op dinsdag 6 december 2022 15:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben maar 2 tegels van je verwijderd.
Arm beest, het regent en is koud. Blijf maar lekker dichtbij huisquote:Op dinsdag 6 december 2022 16:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja maar de hond moet nog 2x uit vandaag
Nee, wel dezelfde afbeelding maar de tegels zijn anders.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:24 schreef moemoe het volgende:
Heeft iedereen dezelfde bingokaart? Dus hetzelfde aantal kilometers en stappen etc?
#newbie
Nou, kom er maar inquote:Op maandag 5 december 2022 12:37 schreef Evenstar het volgende:
Nou, dit gaat niet veel worden. Ben sinds gisteren ziek en met moeite weekend bingo kunnen afmaken.
Voordeel is dat mijn hartslag bij minste inspanning al omhoog schiet
Beterschap!quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou, kom er maar in
... zelftestje is positief, koorts, ellendig, alles
Je bent zelfs al klaarquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Arm beest, het regent en is koud. Blijf maar lekker dichtbij huis.
Ik sta voor het eerst bovenaan.
Daar gingen we niet naar vissenquote:Op woensdag 7 december 2022 16:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je bent zelfs al klaarof ben jij dat niet
Ik ben niet de winnaar deze rondequote:Op woensdag 7 december 2022 16:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je bent zelfs al klaarof ben jij dat niet
ik ook niet. Maar nog 400 stappen en dan ben ik wel klaar met de bingo. Dus dat moet lukkenquote:Op donderdag 8 december 2022 02:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben niet de winnaar deze ronde.
In dit geval geeft de winnaar zelf behoorlijk duidelijk aan gewonnen te hebbenquote:
Goed bezigquote:Op donderdag 8 december 2022 10:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar nog 400 stappen en dan ben ik wel klaar met de bingo. Dus dat moet lukken
Beterschapquote:Op maandag 5 december 2022 12:37 schreef Evenstar het volgende:
Nou, dit gaat niet veel worden. Ben sinds gisteren ziek en met moeite weekend bingo kunnen afmaken.
Voordeel is dat mijn hartslag bij minste inspanning al omhoog schiet
Mja, ik twijfelde ook even wegens hyperherkenbare naam, maar hey, who cares.quote:Op donderdag 8 december 2022 11:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dit geval geeft de winnaar zelf behoorlijk duidelijk aan gewonnen te hebben
Ik denk ook dat het persoonlijk is. Mij boeit het niet dat jullie weten wie ik ben. Kan ook niet anders want iedereen is door mij toegevoegd aan de bingo
haha ja je was snel! Vond al dat ik vrij snel ging. Maar in 2 dagen haal ik nietquote:Op donderdag 8 december 2022 12:50 schreef BE het volgende:
[..]
Mja, ik twijfelde ook even wegens hyperherkenbare naam, maar hey, who cares.
Mijn FOK! reldagen zijn toch wel over.
En ik ben net even te fanatiek.![]()
Dik een uur powerwalken levert bijna 10,000 stappen op, 6-8km afstand en 300+ activiteitsminuten. Dat 2-3 keer achter elkaar deed deze ronde de truc.quote:Op donderdag 8 december 2022 12:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
haha ja je was snel! Vond al dat ik vrij snel ging. Maar in 2 dagen haal ik niet
Dankquote:Op donderdag 8 december 2022 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beterschap
Ik verdiende met griep ook allemaal zoneminuten terwijl ik nog geen 1000 stappen zette op een dag
Ja dan gaat het hard! Ik moet het voornamelijk van de hond uitlaten hebben. Maar dat gaat niet zo snel. Want er moet om de 3 bomen gestopt worden. En bij elke hond die we tegen komen alvast 100 meter van te voren op de grond gaan liggen. Aldus mijn hondquote:Op donderdag 8 december 2022 12:55 schreef BE het volgende:
[..]
Dik een uur powerwalken levert bijna 10,000 stappen op, 6-8km afstand en 300+ activiteitsminuten. Dat 2-3 keer achter elkaar deed deze ronde de truc.Veel gunstige wisselingen door de activity minuten ook.
Dus eigenlijk moet ik nu de rest van de week mijn huis niet meer uitkomen. Zodat volgende week mijn targets niet te hoog zijn?quote:Op donderdag 8 december 2022 13:55 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb nog niks af kunnen strepen dankzij enorme targets dankzij mijn vakantie van vorige week.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 december 2022 12:50 schreef BE het volgende:
[..]
Mja, ik twijfelde ook even wegens hyperherkenbare naam, maar hey, who cares.
Mijn FOK! reldagen zijn toch wel over.
En ik ben net even te fanatiek.![]()
Je kunt je bij mij aanmelden met je e-mailadres maar zonder de Fitbit kun je niets met de bingoquote:Op zaterdag 10 december 2022 07:47 schreef Seven. het volgende:
Ik heb de Fitbit zelf nog niet natuurlijk maar wel alvast mijn account geactiveerd. Hoe kan ik me melden voor de fok challenge?
Om een bingo aan te maken wel, om mee te doen nietquote:Op zaterdag 10 december 2022 08:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
Voor de bingo moet je dan premium hebben?
ah, ok.quote:Op zondag 11 december 2022 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt je bij mij aanmelden met je e-mailadres maar zonder de Fitbit kun je niets met de bingo
[..]
Om een bingo aan te maken wel, om mee te doen niet
Ik heb nog 3 maanden een premium account, daarna moet iemand anders het over gaan nemen. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik iemand anders mede admin kan maken. Iemand een idee hoe dat werkt?
Als er niemand anders premium heeft kunnen we mss jouw premium account met een aantal mensen sponsoren?quote:Op zondag 11 december 2022 20:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt je bij mij aanmelden met je e-mailadres maar zonder de Fitbit kun je niets met de bingo
[..]
Om een bingo aan te maken wel, om mee te doen niet
Ik heb nog 3 maanden een premium account, daarna moet iemand anders het over gaan nemen. Ik kan alleen nergens vinden hoe ik iemand anders mede admin kan maken. Iemand een idee hoe dat werkt?
Vroeger kreeg je bewegingsminuten als je bewoog. Nu alleen maar als je in de zone zit. En dat is geen probleem als ik alleen wandel, maar met vriendinnen die echt super langzaam (in mijn ogen danquote:Op zondag 11 december 2022 21:57 schreef moemoe het volgende:
Ik ben normaal gesproken blij als ik 1 uur wandel buiten vanwege het aantal stappen.
Sinds ik een Fitbit heb denk ik “verdorie, 100% onder mijn zones. Die wandeling was voor niks”.
.
Haha, wel leuk dat zo'n klein ding je leven zo kan beïnvloedenquote:Op zondag 11 december 2022 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je bewegingsminuten als je bewoog. Nu alleen maar als je in de zone zit. En dat is geen probleem als ik alleen wandel, maar met vriendinnen die echt super langzaam (in mijn ogen dan) wandelen haal ik dat dus 0 minuten per wandeling. En dus voelen die wandelingen nu nutteloos en spreek ik minder vaak met ze af om te wandelen
Hoe erg is dat.
Ja hoor, rechtsboven in het bingo scherm op de drie puntjes klikken en meldingen uitzetten.quote:Op maandag 12 december 2022 10:14 schreef Barreltje het volgende:
Ja hallo.. is er ergens een knopje zodat ik de melding dat " piet en Jan en kees en weet ik het wie de uitdaging aan gaat " uit kan zetten?
Ik heb mijn wandeling al gemaakt voor de bingo aan werd gezetquote:Op maandag 12 december 2022 10:18 schreef over_hedge het volgende:
ik zou willen dat ik de motivatie had om op maandag 10 uur al 5 tegels om te draaien
5 kwartier powerwalken en het is gepiept hoor!quote:Op maandag 12 december 2022 10:18 schreef over_hedge het volgende:
ik zou willen dat ik de motivatie had om op maandag 10 uur al 5 tegels om te draaien
ohhh 5 kwartier maarquote:Op maandag 12 december 2022 10:25 schreef BE het volgende:
@:SQ Sucks!Hij mist bij mij ook 3000 stappen.
[..]
5 kwartier powerwalken en het is gepiept hoor!
De rest van de week gaat denk ik tegenvallen verder, heel veel stappen. HEEL veel en ik had maar 1 activiteitsminutentegel die ik kon inwisselen voor iets anders en 4 binnen mijn patroon.
[ afbeelding ]
Vast wel toch?quote:Op maandag 12 december 2022 10:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ohhh 5 kwartier maarIk heb een half uurtje in het bos gewandeld! Telt dat ook
Ik kan 2 tegels omdraaien nu. Daarna is het voorlopig wel ff gedaan. Want moet nu rond de 20k stappen een aantal keer omdraaien. En ik kom meestal tot een stap of 11 000 per dag.quote:
10k staps incoming!quote:Op dinsdag 13 december 2022 10:54 schreef BE het volgende:
Zo, het is niet meer -5 maar -3, hoog tijd voor mijn uurtje buitenspelen!
Daar heb je je antwoord gok ik. Volgens mij 1 of 2 afgelopen weken.quote:Op dinsdag 13 december 2022 12:53 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, waar kijkt fitbit precies naar bij het bepalen van de afstanden/aantal stappen etc? De afgelopen maand, weken, jaar? Want bij mij is alles echt best laag op dit moment(afgelopen 2 weken bijna niet bewogen wegens oa ziekte
)
Nou heb ik nog steeds geen plannen voor veel bewegen deze week, dus voor mij nu wel prima, maar het viel me echt wel op dat het dit keer veel lager was dan de vorige keer dat ik mee deed.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:03 schreef Donna het volgende:
Daar heb je je antwoord gok ik. Volgens mij 1 of 2 afgelopen weken.
Ja, vorige keer moest ik ook even slikken van hoe hoog het allemaal was.quote:Op dinsdag 13 december 2022 13:31 schreef BE het volgende:
Ik denk idd 1-2wk want ik heb vorige week heel veel gedaan dus nu ook echt hoge doelen.
haha ja dat is een beetje het idee. Je extra laten bewegen. En maakt toch ook niet uit hoe lang je er over doet.quote:Op dinsdag 13 december 2022 17:02 schreef Hupje het volgende:
Maar het stomme is dat ik dus soms wat extra doe om de bingo te halen en dan is-ie de week erna wéér hogerIk trap er altijd in. Maar ik kan die bingo echt niet zo snel halen als anderen in de groep.
Jawelquote:Op dinsdag 13 december 2022 17:10 schreef over_hedge het volgende: En maakt toch ook niet uit hoe lang je er over doet.
nee dankjewel. Daar heb ik er steeds ook veel te veel van.quote:Op donderdag 15 december 2022 10:18 schreef BE het volgende:
Iemand nog 400 activity minuten hebben? ;’)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |