Fijnquote:Op donderdag 10 november 2022 21:39 schreef Seattle het volgende:
Voel me helemaal compleet nu. Forum meestal mobiel dus dan zie je eigenlijk niks maar op de Ipad is het zo kaal zonder avatar en alles
Als je @HappyCharly typt krijg ik een mention, puur toeval dat ik het nu ziequote:Op donderdag 10 november 2022 07:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou Happy, ik zit niet meer op die roze wolk, jij?
O da’s waar. @HappyCharly . Komt ie nog terug die wolk? Bij mij zeer twijfelachtig. Vind KimD heel lief (te lief ergens). Het lijkt dat Jeff sowieso niet te klef wil zijn op camera. Erg bewust van de camera’s als ze met zijn tweeen zijn en niet in bed onder de dekens.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als je @:HappyCharly typt krijg ik een mention, puur toeval dat ik het nu zie
Maar idd, mijn roze wolk is wel een beetje weg.. zeker na de vergadering van gisteren..
Ik weet niet of het terugkomt. Ik vraag me af of Jeff nu veel voelt, weinig te zien na dat ene gesprek en die knuffels. Jammer wel.. Plus hij wordt niet milder naar haar,zeikt nog net zo hard. Naar om te zien.quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:52 schreef Seattle het volgende:
[..]
O da’s waar. @:happycharly . Komt ie nog terug die wolk? Bij mij zeer twijfelachtig. Vind KimD heel lief (te lief ergens). Het lijkt dat Jeff sowieso niet te klef wil zijn op camera. Erg bewust van de camera’s als ze met zijn tweeen zijn en niet in bed onder de dekens.
Dit dus. Ik vind KimD daar echt veel te lief voor, ook al lijkt zij het niet erg te vindenquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet niet of het terugkomt. Ik vraag me af of Jeff nu veel voelt, weinig te zien na dat ene gesprek en die knuffels. Jammer wel.. Plus hij wordt niet milder naar haar,zeikt nog net zo hard. Naar om te zien.
Denk dat ze door haar werk in het leger gewend is aan lompe mannen en dat steeds weglacht en bagatelliseert. Maar eigenlijk laat ze teveel over zich heen lopen. Ze is wel een beetje naief daarin.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:52 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dit dus. Ik vind KimD daar echt veel te lief voor, ook al lijkt zij het niet erg te vinden
Misschien passen ze wel bij elkaar hoor. Een toch sterke vrouw die kan dealen met een arrogant menneke zoals Jeff. En Jeff waardeert haar actie en zorgzaamheid.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Denk dat ze door haar werk in het leger gewend is aan lompe mannen en dat steeds weglacht en bagatelliseert. Maar eigenlijk laat ze teveel over zich heen lopen. Ze is wel een beetje naief daarin.
Ja dat ook. Ze houden samen van roken en drinken, geen blad voor de mond, lomp taalgebruik. Denk dat dat matcht En daarbij is ze knap en zorgzaam. Dus op zich ideaal. Denk dat Jeff haar soms iets te dom vind (overkomen), aan zijn blik te zien.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:58 schreef Seattle het volgende:
[..]
Misschien passen ze wel bij elkaar hoor. Een toch sterke vrouw die kan dealen met een arrogant menneke zoals Jeff. En Jeff waardeert haar actie en zorgzaamheid.
Was gisteren een mooi stukje toen Kim zei: ‘Zijn al veel weg, nu al de helft’. Die kop heel even van Jeff.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat ook. Ze houden samen van roken en drinken, geen blad voor de mond, lomp taalgebruik. Denk dat dat matcht En daarbij is ze knap en zorgzaam. Dus op zich ideaal. Denk dat Jeff haar soms iets te dom vind (overkomen), aan zijn blik te zien.
Precies. En zo kijkt ie wel vaker, en ze zegt soms ook domme dingen. Maar in de meeting op kantoor was ze heel redelijk. Ik vind het storend dat zij steeds zo gaat inbinden en hij maar doorgaatquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Was gisteren een mooi stukje toen Kim zei: ‘Zijn al veel weg, nu al de helft’. Die kop heel even van Jeff.
Ja op kantoor was echt tenenkrommend. Maar iemand als Kim D is wel het meest geschikt voor iemand als Jeff. Dat soort gedrag direct weer van je af laten glijden en connectie voelen op andere vlakken. Lekker bezig zijn met elkaar, letterlijk en figuurlijk. Op zich prima. Jeff respecteert haar echt wel voor zover hij dat kanquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies. En zo kijkt ie wel vaker, en ze zegt soms ook domme dingen. Maar in de meeting op kantoor was ze heel redelijk. Ik vind het storend dat zij steeds zo gaat inbinden en hij maar doorgaat
quote:Op vrijdag 11 november 2022 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Aaach da’s idd schattig.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:46 schreef HappyCharly het volgende:
@:Seattle
Jeff had gezegd dat Kim knap is en Kim had dat verteld tegen Zoe en Babette en ze straalde helemaal.. awww zo schattig. Toen Babette tegen Jeff herhaalde dat Kim dat zo fijn vond plaagde Jeff haar wel even door iets te zeggen van "Huh, zei k dat?" Maar daarna lachtte hij heel schattig naar haar. Jup, roze wolk weer even terug.
[ afbeelding ]
Toch vind ik dit een mooie vrouw!quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:46 schreef HappyCharly het volgende:
@:Seattle
Jeff had gezegd dat Kim knap is en Kim had dat verteld tegen Zoe en Babette en ze straalde helemaal.. awww zo schattig. Toen Babette tegen Jeff herhaalde dat Kim dat zo fijn vond plaagde Jeff haar wel even door iets te zeggen van "Huh, zei k dat?" Maar daarna lachtte hij heel schattig naar haar. Jup, roze wolk weer even terug.
[ afbeelding ]
hoezo toch?quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Toch vind ik dit een mooie vrouw!
Ja goed punt. Omdat ik een hoop posts heb gezien over de plekken op haar gezicht e.d. Maar je hebt gelijk. Ik vind dit een mooie vrouw. Punt.quote:
Ik denk dat iedereen wel ziet dat het een knappe vrouw is. Kan je type niet zijn en de acne is minder maar blijft een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja goed punt. Omdat ik een hoop posts heb gezien over de plekken op haar gezicht e.d. Maar je hebt gelijk. Ik vind dit een mooie vrouw. Punt.
Het is in mijn geval niet eens haar uiterlijk. Het is haar vrouwelijke sierlijkheid. Daar heb ik een enorm zwak voorquote:Op zaterdag 12 november 2022 00:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel ziet dat het een knappe vrouw is. Kan je type niet zijn en de acne is minder maar blijft een mooie vrouw.
okquote:Op zaterdag 12 november 2022 00:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is in mijn geval niet eens haar uiterlijk. Het is haar vrouwelijke sierlijkheid. Daar heb ik een enorm zwak voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |