Zomgepiept. Maakte foto met gyazo, heb je zonder wat te hoeven doen de link al. Die plak je zet er .png achte slecteer en klik op het img icoontje alles in 10 secquote:Op woensdag 9 november 2022 11:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Vind dat wat jij doet, best wel omslachtig zeg maar
Jij pakt dus de link wat boven in de browser komt te staanquote:Op woensdag 9 november 2022 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zomgepiept. Maakte foto met gyazo, heb je zonder wat te hoeven doen de link al. Die plak je zet er .png achte slecteer en klik op het img icoontje alles in 10 sec
Nief je niet te pakken. Zodra gyazo de foto of gif heeft gemaakt kan je het gewoon plakken hier. Je hoeft niets te pakken is gelijk automatisch gekopieerdquote:Op woensdag 9 november 2022 11:22 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jij pakt dus de link wat boven in de browser komt te staan
O dat is vreemd, hier wel.quote:
Haha ik ook in de bubbel. Kunnen we lekker delen hier.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zit nog in mijn Kim en Jeff bubble. Lees ik dat Louis van Gaal en zijn vrouw nog steeds lepeltje lepeltje slapen na al die jaren
Geen verkoudheidsklachten. Mijn lijf wil het vooral zo snel mogelijk weer kwijtquote:Op woensdag 9 november 2022 10:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik bemoei me gewoon even... heb je ook verkoudheidsklachten of alleen overgeven? dat eerste komt idd door een stofje in wijn..
Ja ik bedacht me dat er een sc was.. beter... haha..quote:Op woensdag 9 november 2022 11:51 schreef Seattle het volgende:
[..]
Haha ik ook in de bubbel. Kunnen we lekker delen hier.
Oke, nee dan is dat niet dat stofje wat ik bedoelde. Vervelend wel;!quote:Op woensdag 9 november 2022 11:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Geen verkoudheidsklachten. Mijn lijf wil het vooral zo snel mogelijk weer kwijt
Morguh Ampulentquote:
Nou Happy, ik zit niet meer op die roze wolk, jij?quote:Op woensdag 9 november 2022 11:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik bedacht me dat er een sc was.. beter... haha..
Geen idee, ga de komende weken eens even eea testen. Laat ik je dan wetenquote:Op donderdag 10 november 2022 08:37 schreef Verida het volgende:
@:Seattle Heb je ook last als je druivensap drinkt? Dat heb je geloof ik ook in twee varianten, wit en paars.
en ik ben wel benieuwd of je nog een keer blauwe druiven gaat eten, hoe dat dan gaat.
Ja hoor, geen probleem. Welk plaatje?quote:Op donderdag 10 november 2022 21:05 schreef Seattle het volgende:
@:engine Volgens Deissy zou jij me misschien kunnen helpen met plaatje kleiner maken. Ik ben zo’n stupido wat dat soort dingen betreft
Super. Plaatje heb ik in mijn fotobestanden staanquote:Op donderdag 10 november 2022 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. Welk plaatje?
Ik heb een MacBook dus, plaatjes verkleinen moet ik nog leren op dit ding, dus ik had Seattle doorverwezenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. Welk plaatje?
Hier kun plaatjes verkleinen: https://ezgif.com/resizequote:Op donderdag 10 november 2022 21:12 schreef Seattle het volgende:
[..]
Super. Plaatje heb ik in mijn fotobestanden staan
Wanneer mag ik posts verwijderen?quote:
Macbookquote:Op donderdag 10 november 2022 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een MacBook dus, plaatjes verkleinen moet ik nog leren op dit ding, dus ik had Seattle doorverwezen
Daar is geen lol aanquote:Op donderdag 10 november 2022 21:16 schreef engine het volgende:
[..]
Wanneer mag ik posts verwijderen?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |