quote:Suggestie is het psychologische proces waarmee een persoon zijn eigen of de gewenste gedachten, gevoelens en gedragingen van een ander stuurt door stimuli te presenteren die deze kunnen opwekken als reflexen in plaats van te vertrouwen op bewuste inspanning.
Waarom pijpen sommige mannen zichzelf?quote:Op donderdag 3 november 2022 18:30 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik zie de lol daar niet van in. Likken aan je eigen lichaamsdelen. Waarom doen ze dat eigenlijk?
[ afbeelding ]
Omdat het kan! (áls het kan)quote:Op donderdag 3 november 2022 18:44 schreef PowerPomper het volgende:
[..]
Waarom pijpen sommige mannen zichzelf?
Ik heb gelezen dat marilyn manson, de onderste rib heeft laten weghalen, om er bij te kunnen.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
We weten allemaal dat deze TS aan zijn piemel zou likken als hij er bij kon.
1993 belde. Ze willen hun gerucht terugquote:Op donderdag 3 november 2022 21:08 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat marilyn manson, de onderste rib heeft laten weghalen, om er bij te kunnen.
Dit.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:29 schreef hoechst het volgende:
Vrouwen denken dat mannen dat geil vinden.
Je bent te lui om het zelf te doen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:20 schreef piere het volgende:
Kunnen er wat meer voorbeeldfoto's geplaatst worden?
Je hebt me door...quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je bent te lui om het zelf te doen?
En alsjeblieft zegquote:Op donderdag 3 november 2022 22:46 schreef Misrer1972 het volgende:
Ik neem aan zowel vrouwen erg lekker vinden om hun borsten te likken, als ze ook met zichzelf vrijen of met iemand seks bedrijft. Is heel normaal, echt niet vies of niet onoorbaars aan. Bij vrouwen worden de tepels hard door hun seksuele opwinding waar ook ze het gevoel krijgen dat ook tijd is voor seks, maar hoeft niet perse.
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:44 schreef Het_Bokje het volgende:
Niet dagelijks je perineum masseren met je huig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |