Hadden we dit niet eerder gehoord van een ene Trijntje Oosterhuis?quote:Op donderdag 10 november 2022 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb wel een beetje moeite met de motivatie vanuit Gala, bij alle andere artiesten krijg ik het idee dat ze graag naar het songfestival gaan, dat ze fan zijn, en echt enthousiast zijn. "Een positieve ervaring" en "goed voor m'n carrière" vind ik een beetje afbreuk doen.
Als diehard fan twee cliché klassiekers opnoemen als favoriet. Nouja oké. Kan natuurlijk.quote:Als trouwe fan heeft de liedjeswedstrijd geen geheimen voor de jonge artieste. ‘Noem me gerust een diehard fan. Ik verbeter zelfs journalisten die Eurosong tegen het Songfestival zeggen, daar kan ik moeilijk tegen! (lacht) Waterloo, Euphoria maar ook Tout l’univers zijn drie van mijn absolute favoriete nummers, maar ik heb er nog zoveel meer.’
Ik kwam laatst ook iemand tegen die zei dat die gene ook superfan was van het songfestival, die keek zelfs naar beide halve finales op ESFquote:Op donderdag 10 november 2022 12:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Als diehard fan twee cliché klassiekers opnoemen als favoriet. Nouja oké. Kan natuurlijk.
Zulke fans weten niet eens de winnaars van 1974 en 1988 op te noemen. Vooral over de winnaar van 1988 reageren ze verbaasdquote:Op donderdag 10 november 2022 12:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik kwam laatst ook iemand tegen die zei dat die gene ook superfan was van het songfestival, die keek zelfs naar beide halve finales op ESFIk en maar denken te kunnen gaan praten over Eesti Laul
Wat een slap verhaal van die Luka. Als je echt overtuigd bent van je nummer kun je toch wel even wachten met performen tot die nationale voorronde?quote:Op zondag 27 november 2022 13:07 schreef NailQueen het volgende:
Luka Cruysberghs had wel degelijk een nummer ingezonden maar ze wilde haar nummer te vroeg uitbrengen.
https://wiwibloggs.com/20(...)g-submission/273992/
(De vlaamse bron kon ik even niet vinden. Daarom onze Wiwi vrienden)
Het enige wat me opvalt is dat deze dame een zeer onflatteuze outfit aanheeft.quote:Op woensdag 14 december 2022 18:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik kan hier verder niks over vinden, of mis ik iets?![]()
Ik zie dat Songfestival.be nu ook zegt dat er morgen iets komtquote:Op woensdag 14 december 2022 18:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ik kan hier verder niks over vinden, of mis ik iets?![]()
Misschien de nummers? Of gewoon een of ander feitjequote:Op woensdag 14 december 2022 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie dat Songfestival.be nu ook zegt dat er morgen iets komt
Snippet zou leuk zijnquote:Op woensdag 14 december 2022 20:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien de nummers? Of gewoon een of ander feitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |