Die vliegen leggen steeds eitjes waar weer nieuwe vliegen uit geboren worden. Geen beginnen aan. Misschien eens chemisch reinigen en sprayen waardoor even niemand in de keuken mag.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die zetten ze in de sluis, waar ook de boodschappen neergezet worden
mogen nog even vrij springen en dan moeten ze hem afbrekenquote:Op donderdag 3 november 2022 15:26 schreef chufi het volgende:
[..]
voor nog een bonusof moeten ze dan de boel weer afbreken ... ?
ze zijn al klaarquote:
Ik ga even naar een filmpje zoekenquote:Op donderdag 3 november 2022 15:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Een buiteling van een walrus of zo was het volgens KimK
Boven...quote:Op donderdag 3 november 2022 15:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga even naar een filmpje zoeken
nee, ze hadden 8 uur de tijd om op te bouwen en 1000 of 1500 salto's te maken, ieder minimaal 1, dat is dus geluktquote:
die vliegen moeten dan wel iets vinden om die eitjes in te leggen, en dan moet dat ook nog lang genoeg blijven liggen om die eitjes uit te laten komen. En ze houden de keuken daarvoor te netjes.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die vliegen leggen steeds eitjes waar weer nieuwe vliegen uit geboren worden. Geen beginnen aan. Misschien eens chemisch reinigen en sprayen waardoor even niemand in de keuken mag.
Wat zei Bern dan? Ik kom net binnenvallenquote:Op donderdag 3 november 2022 13:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Subtiele hint dat hij moet opzouten.
Zou niet weten waar vandaan.quote:Op donderdag 3 november 2022 15:30 schreef Verida het volgende:
[..]
die vliegen moeten dan wel iets vinden om die eitjes in te leggen, en dan moet dat ook nog lang genoeg blijven liggen om die eitjes uit te laten komen. En ze houden de keuken daarvoor te netjes.
Alleen de keuken sprayen heeft geen nut, die vliegen komen duidelijk ergens anders vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |