Eens kapper altijd kapper...quote:Op donderdag 3 november 2022 14:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het zou alleen fijn zijn als ze haar mond hield ...
Yeppoquote:Op donderdag 3 november 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin is een 1ste klas zuiger
Nu heeft hij eigenlijk de verkeerde voor zich
Iemand die terug bijt
Nee precies , want met een pacemaker mag je vast niet een salto maken gok ikquote:Op donderdag 3 november 2022 14:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb Marciano nog niet zien springen, maar kan het gemist hebben?
Oepsquote:Op donderdag 3 november 2022 14:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
iedereen heeft gesprongen, hij heeft ook meerde keren gesprongen
Die dubbele bil komt gewoon van het snoepen hoorquote:Op donderdag 3 november 2022 14:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Met dr Brazilian buttlift, Kim Kardashian wannabee![]()
![]()
jawel,. ik heb hem prima sprongen zien makenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies , want met een pacemaker mag je vast niet een salto maken gok ik
Volgens mij over KimKquote:Op donderdag 3 november 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin gaat nu tekeer over Jeffrey. Zeker omdat hij het een stuk beter doet dan Martin. Kan hij niet hebben
een cocktailmiddagquote:Op donderdag 3 november 2022 14:45 schreef KoningWouter het volgende:
Wat is de bedoeling? 1 euro per salto?
Was aan het werk namelijk. Heb dit alles gemist.
dat was een grapje omdat sjeffie er net aankwamquote:Op donderdag 3 november 2022 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin gaat nu tekeer over Jeffrey. Zeker omdat hij het een stuk beter doet dan Martin. Kan hij niet hebben
Doet hij ook met Janet en Estherquote:Op donderdag 3 november 2022 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff die ook Moraima consequent met u aanspreekt
8quote:
Vind ik wel netjes, maar in principe niet nodig vind ik.. en eigenlijk mogen ze wel zeggen je hoeft geen u te zeggenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff die ook Moraima consequent met u aanspreekt
Als ik in die loods had gezeten had hij mij ook met U mogen aanspreken. Om toch.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doet hij ook met Janet en Esther
Sporten kan ook gewoon ,maar ik zie hem sowieso geen moer doenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jawel,. ik heb hem prima sprongen zien maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |