Dank jequote:Op donderdag 10 november 2022 21:10 schreef Kanaroe het volgende:
Lampie uit, lampie aan![]()
Mooie vogels weer @:Clayton1
Mooi! Ik noem die altijd 'wintervinken', omdat je ze vanaf het najaar in die groepen ziet.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:38 schreef Symphonic het volgende:
Hele slechte foto (met een ipad door een niet zo schoon raam)
We hadden gisteren een hele zwerm vinken in onze braakliggende achtertuin (moet nog aangelegd)
Nog nooit zoveel bij elkaar gezien, maar echt een leuk gezicht.
[ afbeelding ]
"Me hart smelt"quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:27 schreef Blues het volgende:
Op Twitter net!
https://twitter.com/i/status/1593652412094578689
Kan niks (meer) zien van de foto's.quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:54 schreef Blues het volgende:
Het vogelhuis aan de voorkant krijgt een inspectie.
Of een gluurder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, wat een held in dat koude water!quote:Op donderdag 1 december 2022 14:42 schreef Blues het volgende:
In het duinmeer was nog iemand aan het zwemmen, lekker tussen de watervogels.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:54 schreef Blues het volgende:
Het vogelhuis aan de voorkant krijgt een inspectie.
Of een gluurder![]()
Leuk, dankjewel!quote:Op donderdag 1 december 2022 15:38 schreef Blues het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Opnieuw de foto's er in gezet.
@:kanaroe
Wat leuk johquote:Op donderdag 1 december 2022 17:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Leuk, dankjewel!
Hier is een koolmees die tegen de schemering een nestkast ingaat om te slapen. Hij komt er in ieder geval niet meer uit voor ik naar bed ga!
Tevens zie ik op de weilanden steeds meer Noorderlingen, buizerds uit andere oorden die hier mollen komen vangen.
Oooohquote:Op zondag 11 december 2022 18:20 schreef Kanaroe het volgende:
Ik zag vandaag een ijsvogeltje!
Eerst vliegend en flitsend, later zat hij/zij op een dode tak in het water.
Mooi blauw
Hele mooie foto! Zo kun je de noorderlingen prachtig vergelijkenquote:Op maandag 30 januari 2023 20:54 schreef Clayton1 het volgende:
Deze soorten trekken vaak samen op, daarom leuk dat ze samen op de kiek staan.
De Koperwiek (L) en de Kramsvogel (R).
[ afbeelding ]
Dat zijn er een heleboel iig en leuk zoveel verschillende!quote:Op maandag 30 januari 2023 10:23 schreef Kanaroe het volgende:
Wij hebben dit jaar niet meegeteld met de tuinvogeltelling, eigenlijk ook een beetje vergeten.
Ik hoef niet eens te tellen want ik weet het al; 22 tortelduiven, 17 kauwen, 15 huismussen en een sporadische vink, koolmees, of pimpelmees, 3 merels en 1 heggenmusje![]()
De groenling, waar nu wat over te doen is, zien wij trouwens ook nauwelijks meer in de tuin. Een aantal jaar geleden kwamen er hele hordes op bezoek.
Haha ja dat zul je altijd zien iddquote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:53 schreef Blues het volgende:
Ik heb dit jaar ook niet meegedaan, geen zin in. Er zit vanalles in de tuin op verschillende tijden op een dag, en de afgelopen 2 of 3 jaar zat ik in dat uurtje met precies 1 duif of zo.
Lama
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |