Een dikke DJ set, en mooie streaming gear tochquote:Op woensdag 2 november 2022 18:19 schreef Schakeltopia het volgende:
zetten we van het geld dat we besparen iets anders leuks in het tuinhuisje
nerd!quote:Op woensdag 2 november 2022 18:25 schreef hemarookworst het volgende:
Zo win10 versie 22H2 is ook binnen, ging best snel
is goed vertel ik wel waar de rode en blauwe mappen heenmoetenquote:Op woensdag 2 november 2022 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zal ik je baan overnemen dan
Latersquote:Op woensdag 2 november 2022 18:34 schreef -Shii- het volgende:
Nou tot later!Ik ga toch maar even stofzuigen en zulks..... geen zin in.... maar toch maar even doen...
jij kunt dat, goed bezig shii! tot de volgende keer <3quote:Op woensdag 2 november 2022 18:34 schreef -Shii- het volgende:
Nou tot later!Ik ga toch maar even stofzuigen en zulks..... geen zin in.... maar toch maar even doen...
quote:Op woensdag 2 november 2022 18:47 schreef suzi1 het volgende:
ik moet altijd vooral onder een kleed saugeren, want ik veeg het daar normaal onder
ik versta steeds eier en eier bij DJ Jurgen - Higher and higherquote:
ken je mama appelsap?quote:Op woensdag 2 november 2022 18:52 schreef suzi1 het volgende:
en zo bij best veel nrs dat ik misversta
Nou ik sla de hoeken wel over nu hoor.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:59 schreef suzi1 het volgende:
jij doet het niet met de franse slag he shii
woest!quote:Op woensdag 2 november 2022 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
goffe solarstone zou toch nu streamen, maar niks
da's ruim 10 min geledenquote:The next stream is on Wednesday at 7:00 PM GMT+1.
is schedulequote:Op woensdag 2 november 2022 19:11 schreef Schakeltopia het volgende:
maar streamt er ook iets, of is dat puur de schedule
Dekentje erbij..quote:Op woensdag 2 november 2022 19:50 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker op het bankje! goed bezig!
Ook leuk..heb er wel eens iets van gezien.. maar nooit echt heel seizoen er vanquote:Op woensdag 2 november 2022 19:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga zo even expeditie robinson kijken, die heb ik nog niet gezien afgelopen maandag
Is het een leuk seizoen?quote:Op woensdag 2 november 2022 19:52 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga zo even expeditie robinson kijken, die heb ik nog niet gezien afgelopen maandag
Ja misschien dat ik de rest ook nog wel een keer kijk.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:57 schreef Schakeltopia het volgende:
ach ik weet niet, het kijkt eenvoudig weg op de achtergrond. vind het niet super spannend ofzo hoor
Die heb ik dan wel weer afgekeken....de meeste seizoenen eigenlijk wel.quote:Op woensdag 2 november 2022 20:01 schreef Schakeltopia het volgende:
mja vorig seizoen ben ik ook halverwege afgehaakt
Is ook al een oudjequote:Op woensdag 2 november 2022 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ferry Corsten is wel live
https://www.twitch.tv/ferrycorstenofficial
quote:Op woensdag 2 november 2022 20:41 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo even een irritante mug gekilled
Die zag ik hier nog niet bij de supermarkt liggenquote:Op woensdag 2 november 2022 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
ik eet deze, best lekker
[ afbeelding ]
bij de gele reus gezienquote:Op woensdag 2 november 2022 21:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zag ik hier nog niet bij de supermarkt liggen
En? Lekker?quote:Op woensdag 2 november 2022 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
ik eet deze, best lekker
[ afbeelding ]
vind ik wel. wel zoete mosterdsmaak, weinig bbqquote:
Mosterd is lekker. Ik vind tegenwoordig wel meer chips een beetje aan de zoete kant. Zonde.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind ik wel. wel zoete mosterdsmaak, weinig bbq
Lekkelquote:Op donderdag 3 november 2022 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
bakkie kibbeling in wandelpauze
Oh okay je hebt nog 20 minuten om even een theetje in te schenkenquote:
Nou ik zou dat geen vissmaak noemen. Een garnaal zelf trouwens ook nietquote:Op donderdag 3 november 2022 18:43 schreef suzi1 het volgende:
alle kroepoek is vissmaak hoor.
is van garnalen
Wie weet een keer proberen.quote:Op donderdag 3 november 2022 18:48 schreef suzi1 het volgende:
dan lust je de palembang ook zeker hoor!!
ik vond die plakkerige ook altijd zo lekker, maar heeft me nogal wat vullinggen gekost. dat spul trekt die er zo mee uit
ja is eigenlijk ook geen vissmaak hoor, maar vanwege garnalending die ze ervoor nodig hebbenquote:Op donderdag 3 november 2022 18:52 schreef engine het volgende:
[..]
Wie weet een keer proberen.
Ik moest aan dat gedroogde zeewier denken toen ik las vissmaak. Dat is zo ranzig (vind ik dan).
Zit een hele sterke smaak aan. Moet je van houdenquote:Op donderdag 3 november 2022 18:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja is eigenlijk ook geen vissmaak hoor, maar vanwege garnalending die ze ervoor nodig hebben
zeewiersalade vind ik wel lekker, bij de japanner. en die blaadjes die speciaal zijn om te snoepen ook
quote:Op donderdag 3 november 2022 18:55 schreef suzi1 het volgende:
zoals ditte
[ afbeelding ]
en de snack zo
[ afbeelding ]
en deze, maar die durf ik ook niet meer. heb nog 3 zakjes. maar heeft me ook al 2 stukken tand gekost
[ afbeelding ]
quote:
nee & neequote:Op donderdag 3 november 2022 18:59 schreef suzi1 het volgende:
webcam heb je al? anders stuur ik die wel naar je pobox
hmm nu je het zegtquote:
Haha geweldigquote:Op donderdag 3 november 2022 19:00 schreef Schakeltopia het volgende:
mijn stream was goeie kwaliteit he
al die muziek was gestreamd leip he!quote:
Van waar stream je dat dan?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
al die muziek was gestreamd leip he!
vond het belachelijk goed werken, had geen tune op m'n harde schijf
En wat gebeurd er als je dat toch doet?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:09 schreef Schakeltopia het volgende:
maar helaas niet alles wat je op beatport vind mag je streamen. je vind daar bijv wel up & down elevator om te kopen, maar die mocht ik niet streamen
Oh okayquote:Op donderdag 3 november 2022 19:12 schreef Schakeltopia het volgende:
nou die is niet beschikbaar, dus er is weinig keus, je vind hem gewoon niet dan
Hebben ze ook hardstyle/hardcore?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:13 schreef Schakeltopia het volgende:
en hij download hem dan als je hem op je deck plaatst. maar het werkte verassend goed wel
vince - still nr 1quote:
Klopt toch welquote:Op donderdag 3 november 2022 19:16 schreef engine het volgende:
oh die titel klopt helemaal niet....ff denken hoe die track heet
Hele verzamelingen downloaden misschien een optie.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:18 schreef Schakeltopia het volgende:
maarja je blijft natuurlijk altijd houden, er zijn zoveel labels en artiesten, je gaat dat nooit allemaal bij 1 service vinden waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |