abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206534770
Recent zag ik in een van de SeLang's topics hoe hij een vliegticket voor de helft kon scoren die normaliter voor dubbele weggaat.

Nu moet ik toevallig in januari naar Dallas reizen. Als ik met Google Travel kijk op vliegtickets, kan ik een bepaalde route kiezen op een bepaalde datum, en maatschappij kiezen. En vervolgens een prijsalarm instellen. Maar dat is dus vastgelegd met dat maatschappij voor een bepaald datum op dat route. Dat alarm is voor mij niet zo relevant.

Waar het mij om gaat, is dat ik zo goedkoop een vliegticket kan boeken ergens in januari en dus niet gebonden ben aan een datum. Er zijn veel sites die je een ticket laten boeken zoals Skyscanner, maar niet met deze optie. Weet iemand hoe ik dit het beste kan benaderen?
pi_206546890
Op Google Flights (Travel) staat gewoon een schuifje om een prijsalarm voor alle datums in te stellen. :') :') :')
pi_206551607
Is SeLang d'r nog dan? Heb niets meer van hem vernomen sinds nog voor Corona, denk ik.
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_206556024
Dat is echter niet wat ik bedoel. In Google Travel kun je bijv. 1 januari tot 31 januari instellen, maar ik ben vrij flexibel en kan op ieder datum. Echter, je zult dan van Google Travel alleen alerts krijgenvoor lagere prijzen wanneer je op 1 januari vertrekt en op 31 januari terugkeert.

Dat is niet wat ik zoek.
pi_206556030
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 00:23 schreef miro86 het volgende:
Is SeLang d'r nog dan? Heb niets meer van hem vernomen sinds nog voor Corona, denk ik.
Nee, ik zat toen in een van z'n vele reisverslagen te lezen.
pi_206561330
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 14:38 schreef FordSierra het volgende:
Dat is echter niet wat ik bedoel. In Google Travel kun je bijv. 1 januari tot 31 januari instellen, maar ik ben vrij flexibel en kan op ieder datum. Echter, je zult dan van Google Travel alleen alerts krijgenvoor lagere prijzen wanneer je op 1 januari vertrekt en op 31 januari terugkeert.

Dat is niet wat ik zoek.
Ik krijg gewoon een alert op het moment dat de prijzen in januari laag zijn, niet alleen voor een reis van 1 tot 31 januari. Jij gebruikt niet het juiste schuifje, denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')