In Belgie kun je ook gewoon onderduiken hoor.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Als ie naar het buitenland is, en wellicht naar een land als Turkije ofzo, kan het dan zijn dat het meisje niet meer terug komt?
Uit het AD van hierboven:quote:Op woensdag 2 november 2022 10:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, als het buitenland relevant is in deze context, heb je wel gelijk ja... Krijg haar dan maar weer terug. Maar binnen Nederland zelf...
Als het waar is, hè.quote:Bekenden van het meisje zeggen dat ze mogelijk richting het buitenland zijn.
Ja. Die indruk had ik ook, dat ze ook Turkse bloed, of iets uit die regio, in zich heeft.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op basis van de foto's van het meisje zou je wel in die richting kunnen denken (Turkse vader).
Ho, er staat niks vast he over een eventuele buitenlandse vader.quote:Op woensdag 2 november 2022 10:58 schreef Tengano het volgende:
Ik dacht aanvankelijk dat ze gewoon nederlands was zeg maar. Die turkse vader heet waarschijnlijk geen Verhoef met zijn achternaam, maar misschien heeft ze die naam van haar moeder (Jorica Verhoef) overgenomen.
Op LinkedIn van moeder.quote:Help! My daughter is missing since yesterday! Help find her! She is kidnaped by her father en probably on the road to Turkey.
Ik denk dat als het meisje in accuut gevaar was dat ze wel een foto hadden gedeeld van de vader.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat het geen TBSer is, wil nog niet zeggen dat die vader geen kwaad in de zin heeft natuurlijk. Lijkt me vrij ernstig.
Gatver.quote:
Zou ook al 20 uur onderweg kunnen zijn per auto..quote:Op woensdag 2 november 2022 11:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Gatver.
Hoop echt dat alle luchthavens op de hoogte zijn. Ook die in bijv DL en België.
Ja. Inderdaad.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zou ook al 20 uur onderweg kunnen zijn per auto..
Ook in Turkije?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Gatver.
Want als ze daar aankomt, ben je haar gewoon kwijt.
Nooit Ontvoerd gezien van John van den Heuvel?quote:
Het is een lang en lastig proces om ze terug te krijgen. En ook al krijg je gelijk, dan worden de kinderen nogal eens verstopt bij familie in Turkije. Je bent zo een paar jaar verder.quote:
Nu je het zegt. Ik herinner me een programma een lange tijd geleden waarin er ook een kind naar Turkije ontvoerd was, vlakbij de Syrische grens zelfs. Dat was ook een heel treurig verhaal.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is een lang en lastig proces om ze terug te krijgen. En ook al krijg je gelijk, dan worden de kinderen nogal eens verstopt bij familie in Turkije. Je bent zo een paar jaar verder.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik herinner me een programma een lange tijd geleden waarin er ook een kind naar Turkije ontvoerd was, vlakbij de Syrische grens zelfs. Dat was ook een heel treurig verhaal.
Maar als ze onderweg zijn. Kenteken? Camerabeelden onderweg? Zou het realistisch zijn om ze zo te kunnen traceren?
Als de vader de Turkse nationaliteit heeft, en kan bewijzen dat het zijn kind is ben ik bang dat Turkije dit ook niet eens als ontvoering zien. En dus niet direct politie daar zal inzetten.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik herinner me een programma een lange tijd geleden waarin er ook een kind naar Turkije ontvoerd was, vlakbij de Syrische grens zelfs. Dat was ook een heel treurig verhaal.
Maar als ze onderweg zijn. Kenteken? Camerabeelden onderweg? Zou het realistisch zijn om ze zo te kunnen traceren?
En alle andere landen waar je doorheen rijdt om in Turkije te komen?quote:Op woensdag 2 november 2022 11:21 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Als de vader de Turkse nationaliteit heeft, en kan bewijzen dat het zijn kind is ben ik bang dat Turkije dit ook niet eens als ontvoering zien. En dus niet direct politie daar zal inzetten.
Kans lijkt mij helemaal groter als het een man is en het een islamitisch land betreft. Maar heb daar nu geen bronnen voor of tijd om het uit te zoeken
Neem aan dat die vader, als hij het kind echt heeft ontvoerd, al lang en breed gevlogen is. Die weet ook wel dat hij maar een paar uur heeft om in een vliegtuig te stappen.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Gatver.
Want als ze daar aankomt, ben je haar gewoon kwijt.
Even auto wisselen bij familie in DL en je bent zo van de radar.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:21 schreef Nober het volgende:
[..]
En alle andere landen waar je doorheen rijdt om in Turkije te komen?
Dan zit ze dus al in Turkije ergens. Bah, wat ongelooflijk triest zeg. Een Nederlands meisje van 11. Die waarschijnlijk geen woord Turks spreekt.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Neem aan dat die vader, als hij het kind echt heeft ontvoerd, al lang en breed gevlogen is. Die weet ook wel dat hij maar een paar uur heeft om in een vliegtuig te stappen.
Maar ze is wel lekker bij papa <3quote:Op woensdag 2 november 2022 11:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan zit ze dus al in Turkije ergens. Bah, wat ongelooflijk triest zeg. Een Nederlands meisje van 11. Die waarschijnlijk geen woord Turks spreekt.
Krijg het er koud van.
Ziek hè.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |