Is een ander meisje (kort haar)quote:Op woensdag 2 november 2022 08:33 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ze is meegenomen door haar vader?
Althans, dat zegt dezelfde Nona op Twitter.
Zou wel passen bij het niet delen van een foto door de politie.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:33 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ze is meegenomen door haar vader?
Althans, dat zegt dezelfde Nona op Twitter.
quote:Op woensdag 2 november 2022 08:33 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]
Vannacht is de heli hier gaan zoeken. Is dat bos?
Ik voel echt een intense walging voor dit soort dramawijven.quote:
Zou helemaal niet passen, alsof de noodzaak er minder om zou worden om haar te vinden.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:35 schreef Kiwi7 het volgende:
[..]
Zou wel passen bij het niet delen van een foto door de politie.
Er zijn natuurlijk ook andere manieren dan gebruik te maken van 'het publiek'.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:59 schreef Momo het volgende:
Geen foto en geen amber alert, burgernet afgesloten maar wel een 11-jarige die sinds gistermiddag is vermist.
Ik neem aan dat ze wel zeker willen weten dat ze gezond en wel dan bij een ouder is....
Staat in 2e artikel in de OP.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar lees je dit?
Zag dat overigens gisteravond ook al voorbij komen.
Dan zal de politie daar hele goede redenen voor hebben die ze terecht niet meedelen.quote:Op woensdag 2 november 2022 08:59 schreef Momo het volgende:
Geen foto en geen amber alert, burgernet afgesloten maar wel een 11-jarige die sinds gistermiddag is vermist.
Ik neem aan dat ze wel zeker willen weten dat ze gezond en wel dan bij een ouder is....
Onterecht, haar vader lijkt volgens de politie hier iets mee te maken te hebben. Geen TBS'er of andere sensationele zaken te melden dus.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Haar fiets is dus in Noordoostelijke richting van haar huis gevonden (waarschijnlijk), terwijl de hockeyclub in zuidwestelijke richting ligt.
Krijg hier Anne Faber flashbacks van, vanwege de locatie met name.
Dat het geen TBSer is, wil nog niet zeggen dat die vader geen kwaad in de zin heeft natuurlijk. Lijkt me vrij ernstig.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Onterecht, haar vader lijkt volgens de politie hier iets mee te maken te hebben. Geen TBS'er of andere sensationele zaken te melden dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |