dat vermoeden had ik ook jaquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
Jeff: Jasper moet even met Wanda gaan zitten, hij is mijn enige ingang daar.
Dus de vriendschap tussen Jasper en Wanda heeft een reden.
Stressquote:
zag je net wat voor kop hij trok naar de camera?quote:
gouden bergenquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij belooft feesten, echte zakgeld, volop eten op tafel.. wie wil dat nou niet daar..
moeten ze toch tevreden zijnquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:56 schreef engine het volgende:
Dit wordt nog een lange avond![]()
En wie is Richard? Of hoor ik zo slecht?
Tot de rekening komt, en die moet nog steeds betaald worden van Febo's lullige spelletjes, zoals al 2 maandenquote:
Ik schrok. Haar opa heeft palliatieve sedatie gekregen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:02 schreef R0T29 het volgende:
Mexx heeft haar opa op zijn sterfbed belooft om voor haar oma te zorgen. Tot nu toe doet ze dit nog steeds.
Behalve dit jaar dan verder....
Bern is ook te slim om in die enorm beroerde tactiek van jw te trappen. ‘Jij hoort ook bij de slimmen toch?’quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:02 schreef engine het volgende:
Daarin is Bern wel slim. Hij luistert maar zegt niet teveel.
quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik schrok. Haar opa heeft palliatieve sedatie gekregen.
Daar heb ik ook voor gekozen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |