Nee had ik ook hoor. Nummer vind ik wel cute.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:17 schreef Sableheart het volgende:
En ligt het aan mij, of krijgt ze erg veel ondersteuning van de backing track?
Dat tweede optreden leek voor de helft playback ja.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:17 schreef Sableheart het volgende:
En ligt het aan mij, of krijgt ze erg veel ondersteuning van de backing track?
Nee, ik snap roze lichten niet echt bij een nummer als Venom.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:30 schreef molloot200 het volgende:
Die staging past helemaal niet bij Ollie
Het nummer van Ollie kwam op mij nog best tam over, eerlijk gezegd. Daar heb jij dus geen last van?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:31 schreef Momo het volgende:
Straks heb je die monsters Bedwetters, die hebben ook een redelijk vergelijkbare song met Ollie. Maar hebben er al echt een hele carriere op zitten inclusief MTV EMA award. Maar ik vind de song van Ollie beter.
Nee hoor, ook al luister ik soms echt harde metal. Maar ik vind het een mooie referentie naar de rockbands van begin jaren 00. Wel een stuk nostalgie voor mij.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:32 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het nummer van Ollie kwam op mij nog best tam over, eerlijk gezegd. Daar heb jij dus geen last van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |