Ik zat net een poosje met mijn broer te praten, en al die WOB shit.... Waarom hoor je daar niks over in de MSM? (afgezien nog van de zwart gemaakte stukken?)quote:
eerst zijn degene die hiermee bezig zijn vakkundig zwart gemaaktquote:Op donderdag 10 november 2022 19:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zat net een poosje met mijn broer te praten, en al die WOB shit.... Waarom hoor je daar niks over in de MSM? (afgezien nog van de zwart gemaakte stukken?)
Gaan we het ooit meemaken?
Of mogen ze er niet induiken die journalisten?quote:Op donderdag 10 november 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerst zijn degene die hiermee bezig zijn vakkundig zwart gemaakt
vervolgens wordt veel van wat ze naar buiten brengen gespint tot iets wat het niet is
iedereen kan een wob verzoek doen
het is alleen een lange adem hebben en heeeel veel uitzoek werk
maar weinig journalisten die dit willen doen
ze krijgen blijkbaar liever alles in hapklare brokken aangeleverdquote:Op donderdag 10 november 2022 19:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of mogen ze er niet induiken die journalisten?
Persbureau Reuters meldt...........quote:Op donderdag 10 november 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze krijgen blijkbaar liever alles in hapklare brokken aangeleverd
quote:Op donderdag 10 november 2022 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Persbureau tweede kamer meldt...........
Het is meer wereldwijd denk ik... Dus 2e kamer heeft niet heel veel in te brengen denk ik. Coalitie misschien nog een beetje maar de rest komt van.......................quote:
de lobbyquote:Op donderdag 10 november 2022 19:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is meer wereldwijd denk ik... Dus 2e kamer heeft niet heel veel in te brengen denk ik. Coalitie misschien nog een beetje maar de rest komt van.......................
quote:Op donderdag 10 november 2022 19:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kak daar ging mijn MelkUnie koeien theorie
Maar als dit allemaal klopt, dan wisten ze dus ook hoe "gevaarlijk" dit "virus" zou zijn toch? Waar hebben ze in godsnaam iedereen mee ingespoten is dan de vraag die in mij opkomt??quote:Op donderdag 10 november 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
lableak draadje dat Keulemans weeeer deels wil ontkrachten
je mag 1 x radenquote:Op donderdag 10 november 2022 21:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar als dit allemaal klopt, dan wisten ze dus ook hoe "gevaarlijk" dit "virus" zou zijn toch? Waar hebben ze in godsnaam iedereen mee ingespoten is dan de vraag die in mij opkomt??
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Al het goede komt van MelkUnie koeien?
we zouden er eigenlijk betaald voor moeten krijgen hier op BNWquote:Op donderdag 10 november 2022 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
YESSSS! Ik wist dat sceptisch zijn loont
Ik DM de Pfizer overlord hier wel ffquote:Op donderdag 10 november 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zouden er eigenlijk betaald voor moeten krijgen hier op BNW
quote:Op donderdag 10 november 2022 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik DM de Pfizer overlord hier wel ff
Geloof niet dat hij iets ermee te maken heeft eerlijk gezegd, dit gaat zelfs boven zijn petquote:
nietquote:Op donderdag 10 november 2022 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij iets ermee te maken heeft eerlijk gezegd, dit gaat zelfs boven zijn pet
I'm on a need to know basis here... dus geen idee m'amquote:Op donderdag 10 november 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet![]()
verdorie
dacht dat hij ook lid was van het WEF
Is die nieuwe er al?quote:Op donderdag 10 november 2022 22:15 schreef ludovico het volgende:
Danny moet maar weer eens fixen dat we naar avatar gaan met zijn allen.
Geen idee.quote:
Die zijn overalquote:Op donderdag 10 november 2022 22:18 schreef ludovico het volgende:
AIVD zat wss ook in de zaal mee te kijken.
Godver.. ik wist hetquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:54 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
asjemenou zelfs de Telegraaf kaart het aan
Dat het zieke geesten zijn weten we wel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 17:13 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Pierik onderdeel van de denktank desinformatie
goed de WOBjes doorlezenquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat het zieke geesten zijn weten we wel.
Hoe die zieke geesten uitgekozen zijn om een prominente rol te vertolken in wat wij zien, dat is de vraag.
stikstofkoeienquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Want al het goed komt van...............?
Je zat er zooooo dichtbij!! Helaas weer, je gaat niet door voor de milieuvriendelijke koelkast.quote:
mooiquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Je zat er zooooo dichtbij!! Helaas weer, je gaat niet door voor de milieuvriendelijke koelkast.
quote:Maandag kwam het RIVM met een bericht naar buiten dat vaccinatie voor 88.000 minder ziekenhuisopnames heeft gezorgd. Dat is in vrijwel alle media overgenomen. Als je het bericht leest en de cijfers goed analyseert dan vraag ik me af hoe zoiets door een officiële instantie naar buiten gebracht kan worden.
In het bericht wordt gemeld dat de wetenschappelijke publicatie later dit jaar naar buiten gepubliceerd zal worden. Maar de grafiek en de toelichting laten zien wat men heeft gedaan om tot dat cijfer van 88.000 te komen. Een cijfer waarvan in het bericht nog gemeld wordt dat het nog een voorzichtige schatting is.
Wat kunnen we nog geloven in deze tijd? Crazy world.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:23 schreef yinxs het volgende:
Weer een data-konijn uit de hoge hoed door het RIVM
[..]
Triest dat in NL de desinformatie door gaatquote:Op zaterdag 12 november 2022 00:23 schreef yinxs het volgende:
Weer een data-konijn uit de hoge hoed door het RIVM
[..]
ik denk dat je tegenwoordig alles van de overheid komt met een grote korrel zout moet nemen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat kunnen we nog geloven in deze tijd? Crazy world.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |