abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206539793
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:22 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Virussen bestaan wel, alleen wij kunnen dat makkelijk bestrijden met een goed immuunsysteem. Ouderen en zwakkeren niet, eigenlijk gewoon normaal denken.
Als jij er zo over denkt, vind ik prima hoor, wat jij wilt
pi_206539797
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:22 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Virussen bestaan wel, alleen wij kunnen dat makkelijk bestrijden met een goed immuunsysteem. Ouderen en zwakkeren niet, eigenlijk gewoon normaal denken.
Ouderen en zwakkeren gaan meestal dood door heel veel andere klachten dan een of ander virus.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_206539801
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:19 schreef Tingo het volgende:

[..]
And the 'power of suggestion'. Als je 24/7 dag in dag uit mensen vertellen dat ze ziek van wat-dan-ook kunnen zijn, dan kan een aardig procentage van mensen ziek van zijn....(OMG I've got the dreaded virus bvb.)
Dat is zeker zo, als je maar denkt dat je hoofdpijn hebt dan wordt het alleen maar erger.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206539811
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:24 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ouderen en zwakkeren gaan meestal dood door heel veel andere klachten dan een of ander virus.
Klopt
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206539820
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:25 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Dat is zeker zo, als je maar denkt dat je hoofdpijn hebt dan wordt het alleen maar erger.
Fuck!! ik heb nu een voorbeeldfunctie zoals men het noemt, maar hier kon ik echt wel een hele banale reactie op plaatsen :+
Lach met een schone bips
pi_206539825
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Fuck!! ik heb nu een voorbeeldfunctie zoals men het noemt, maar hier kon ik echt wel een hele banale reactie op plaatsen :+
Neem je taak niet zo serieus..je kan gewoon je mening geven hoor
pi_206539826
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Kom dan
pi_206539835
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:32 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Kom dan
quote:
Ok en het banale ervan kunnen jullie je wel zelf indenken he?
Lach met een schone bips
pi_206539842
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Nee, vertel eens?
pi_206539843
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Blijf gewoon jezelf, laat je niet intimideren, je bent echt leuk en dat zeg ik niet snel, meeste mensen vind ik kut. In dubio over koos bijv. :D
pi_206539844
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:36 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Blijf gewoon jezelf, laat je niet intimideren, je bent echt leuk en dat zeg ik niet snel, meeste mensen vind ik kut. In dubio over koos bijv. :D
Haha dank je, maar jij weet ook dondersgoed waar ik op doelde met mijn opmerking.. En ja Koos is een beetje een rare vogel...

Nee joh, Koos is top ^O^
Lach met een schone bips
pi_206539847
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:36 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Heb ik met jou ook, ben je nu een man of vrouw ..of they, hen? zij? eh, wat nog meer?
pi_206539849
quote:

[..]
Absolutely. Hypochondria bvb.een echte psychologische conditie is.
Stress,anxiety,depressie enz. spelen een grotere rol over onze (lichaamelijk/fysiek) gezondheid van wat we zijn vertelt. imo.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_206539854
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:40 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Heb ik met jou ook, ben je nu een man of vrouw ..of they, hen? zij? eh, wat nog meer?
:D Ik ben echt een vrouw, Koos :P
pi_206539861
quote:
17s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:41 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
:D Ik ben echt een vrouw, Koos :P
Ah ok, leuk :)
pi_206539867
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:41 schreef Tingo het volgende:

[..]
Absolutely. Hypochondria bvb.een echte psychologische conditie is.
Stress,anxiety,depressie enz. spelen een grotere rol over onze (lichaamelijk/fysiek) gezondheid van wat we zijn vertelt. imo.

[ Bericht 9% gewijzigd door loveyoulongtime op 03-11-2022 01:54:36 ]
pi_206539875

[ Bericht 74% gewijzigd door loveyoulongtime op 03-11-2022 01:54:50 ]
Lach met een schone bips
pi_206539885

[ Bericht 55% gewijzigd door loveyoulongtime op 03-11-2022 01:55:10 ]
pi_206539893

[ Bericht 100% gewijzigd door loveyoulongtime op 03-11-2022 01:55:28 ]
Lach met een schone bips
pi_206539894

[ Bericht 91% gewijzigd door loveyoulongtime op 03-11-2022 01:56:04 ]
pi_206539909
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 00:59 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dan wil ik je een voorbeeld geven, een ex collega van mij had kanker op de lever en in zijn darmen. De beste man was 32 jaar jong. Wat hebben ze gedaan? Eerst chemo om de groei te stoppen, in de darmen alles weggesneden en nog meer chemo. Voor zijn lever hebben ze nano knife technologie toegepast in het UAMC. Paar bestralingen erachteraan en hij is kanker vrij. Nu nog steeds 5 jaar later. Vertel mij wat er dan allemaal niet klopt?

Ik begrijp jouw punt echt, en ik ben zelf ook compleet tegen overmedicatie wat er wereldwijd gebeurd, maar je kan wetenschap als dit ook niet ontkennen.
Van de chemotherapie kan je ook doodgaan.
pi_206539912
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 01:13 schreef Tingo het volgende:

[..]
Van de chemotherapie kan je ook doodgaan.
Ja, van een overdosis pijnstillers ook... Gelukkig krijg je die chemo toegediend door een professional. Ik snap jou en Koos echt wel Tingo... Maar er lezen hier mensen mee die niet zo ver gaan in zaken als wij. En die daarom om wat ze hier lezen misschien een foute keuze maken. Misschien beter om dit niet te bespreken hier. Wij zijn gewoon geen medici en waarom dan wel hier vertellen wat het beste is?
Lach met een schone bips
pi_206539914
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 01:01 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Chemo had ik nooit gedaan.Hij heeft geluk gehad.
Mocht ik ooit kanker krijgen zal ik nooit chemo en of een bestraling of whatever ondergaan. Ik ga niet eens naar het ziekmaakhuis.
Ik probeer mezelf te genezen.
[..]
Weet niet wat er niet klopt voor hem, voor mij klopt er weer iets anders
[..]
Ze pakken de niet bij de wortel aan, wat de medici doen is nooit naar de oorzaak kijken, dat leren ze je bewust niet
ze douwen je vol met pillen om je afhankelijk te houden, chemo's
[..]
Soms helpt het ja, ik zou er niet te veel op vertrouwen
Ik kan mij compleet vinden in jouw idee hierover, maar er zijn uiteindelijk ook bewezen behandelingen. Zullen we het hier bij laten? Er zijn ook veel mensen hier die meelezen en die kutziekte hebben of gehad hebben. En die lezen ook mee, en maakt onze discussie als buitenstaanders alleen maar pijnlijker voor hen. Wij praten erover en zij maken het daadwerkelijk mee.

Zullen we voor dit keer er gewoon over ophouden?
Lach met een schone bips
pi_206539918
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 01:17 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja, van een overdosis pijnstillers ook... Gelukkig krijg je die chemo toegediend door een professional. Ik snap jou en Koos echt wel Tingo... Maar er lezen hier mensen mee die niet zo ver gaan in zaken als wij. En die daarom om wat ze hier lezen misschien een foute keuze maken. Misschien beter om dit niet te bespreken hier. Wij zijn gewoon geen medici en waarom dan wel hier vertellen wat het beste is?
Ach,bnw is toch het afvoerputje begrijp ik? Heb ik eens ergens gelezen.
We worden niet serieus genomen hier. Dat is fijn.
Laat ons erover (whatever) van gedachten wisselen. Daar is niets mis mee, daar is dit forum voor bedoelt.

Ik stop wel nu. Omdat het je eerste dag is :*
pi_206539919
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 01:32 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ach,bnw is toch het afvoerputje begrijp ik? Heb ik eens ergens gelezen.
We worden niet serieus genomen hier. Dat is fijn.
Laat ons erover (whatever) van gedachten wisselen. Daar is niets mis mee, daar is dit forum voor bedoelt.

Ik stop wel nu. Omdat het je eerste dag is :*
Dude, hou op met deze nonsens... Jij kent me ook langer dan vandaag.
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')