De ergste combinatie; de mensen die er het meest door getroffen werden.quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:01 schreef Grems het volgende:
[..]
Zonder overal een aanval in te zien inderdaad, zoals bij een meningsverschil over wie er nu op welk moment "het ergst" was.
en na de booster masker afquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:27 schreef controlaltdelete het volgende:
daar komt ie aan met zijn saturday night fever loopje
What a idiotic theater... walks in shakes hands then puts a mask on.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:27 schreef controlaltdelete het volgende:
daar komt ie aan met zijn saturday night fever loopje
What a idiotic theater... walks in shakes hands then puts a mask on.
Dit was geen Trudeau, wel leuke acteur... En geeft wel fantastisch aan wat voor BS het isquote:
Ja sorry hoor, kijk eens hoe leeg die hele hal is achter hem.......quote:Op zondag 13 november 2022 00:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
Onze grote vriend Hugo heeft zijn zoveelste booster genomen:
[ twitter ]
En hoe blij hij ook kijktquote:Op zondag 13 november 2022 00:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
[ twitter ]
Dafuq! zien nu pas wat ie op zijn shirt heeft staanquote:Op zondag 13 november 2022 00:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 13 november 2022 00:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, kijk eens hoe leeg die hele hal is achter hem.......
Ik ga meteen morgen de afspraak voor de eerste maken
ik heb nog een paar prikjes voor hem in de aanbiedingquote:Op zondag 13 november 2022 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dafuq! zien nu pas wat ie op zijn shirt heeft staan
Eerst de schuld van het verlengen van de lockdowns bij de ongevaccineerden leggen en daarna las ik dat de combinatie, ongevaccineerd plus onderliggend lijden, 'het ergst' was waarna ik domweg jou het ergst noemde wat ik niet had moeten doen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:54 schreef The_End het volgende:
[..]
Die groep was ook oververtegenwoordigd. De combinatie was het ergst.
Zolang mensen zoals Obama nog vastgoed op Martha's Vineyard kopen zal het allemaal wel loslopen.quote:Op zondag 13 november 2022 14:31 schreef ludovico het volgende:
Geloven hier nog mensen in een "klimaatramp." dat we een heeeeel groot probleem hebben als het 2 graden warmer wordt?
No problem!quote:Op zondag 13 november 2022 12:47 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Eerst de schuld van het verlengen van de lockdowns bij de ongevaccineerden leggen en daarna las ik dat de combinatie, ongevaccineerd plus onderliggend lijden, 'het ergst' was waarna ik domweg jou het ergst noemde wat ik niet had moeten doen.
Ipv een hele groep wegzetten speelde ik het op de man en dat is not done. Sorry daarvoor. (had een borrel op en dan doe ik wel vaker wat stoms)
Ik denk eerder dat er een milieuramp gaande is. Giffen en microplastics die alles verpesten. Klimaat veranderd ook maar dat is ook een natuurlijk proces.quote:Op zondag 13 november 2022 14:31 schreef ludovico het volgende:
Geloven hier nog mensen in een "klimaatramp." dat we een heeeeel groot probleem hebben als het 2 graden warmer wordt?
Nee, ik heb meer vertrouwen in Henk en Ingrid die degelijk feesboekonderzoek hebben gedaan.quote:Op zondag 13 november 2022 14:31 schreef ludovico het volgende:
Die milieuramp wat dat betreft is natuurlijk zeker weten gaande. Met al die afvallozingen etc.quote:Op zondag 13 november 2022 15:19 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er een milieuramp gaande is. Giffen en microplastics die alles verpesten. Klimaat veranderd ook maar dat is ook een natuurlijk proces.
Nou inderdaad, in bepaalde gebieden is het wel een zooitje.quote:Op zondag 13 november 2022 15:19 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er een milieuramp gaande is. Giffen en microplastics die alles verpesten. Klimaat veranderd ook maar dat is ook een natuurlijk proces.
Schijnt zelfs al microplastics in ons eigen bloed te zitten.quote:Op zondag 13 november 2022 16:51 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nou inderdaad, in bepaalde gebieden is het wel een zooitje.
Hopelijk kan dat aangepakt worden.
neequote:Op zondag 13 november 2022 14:31 schreef ludovico het volgende:
Hey. Hij is wel democratisch gekozen hè. Bijna 20% van de stemmen van ons volk was op hem.quote:Op zondag 13 november 2022 19:53 schreef ludovico het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)-chauffeur-100-jaar/
Deze corrupte bende gooit er ook nog ff 7% bij op dat salaris van Frenske.
Zit ondertussen ook op een half miljoen jaarsalaris voor zijn sloperij.
Whut?quote:Op zondag 13 november 2022 19:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Hey. Hij is wel democratisch gekozen hè. Bijna 20% van de stemmen van ons volk was op hem.
quote:De Europese Raad kiest een kandidaat, die voorzitter wordt van de Europese Commissie. Het Europees Parlement moet dan deze kandidaat goedkeuren, voordat hij/zij ook echt voorzitter mag worden.
Remember, de macht van de EU is geen directe democratie.quote:De Europese Raad bestaat uit de regeringsleiders of staatshoofden van de 27 lidstaten van de Europese Unie i, de vaste voorzitter i en de voorzitter van de Europese Commissie i. De Hoge Vertegenwoordiger voor het gemeenschappelijk buitenlands en veiligheidsbeleid i woont de bijeenkomsten van dit orgaan ook bij.
MEP.quote:Op zondag 13 november 2022 19:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Whut?
[..]
[..]
Remember, de macht van de EU is geen directe democratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |