Wat leuk om te lezen. Klinkt heel fijn zo inderdaad!quote:Op dinsdag 1 november 2022 18:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb inmiddels bijna 13 jaar twee banen (bij twee werkgevers) en dat bevalt prima.
Het totaal is nog steeds geen fulltime baan (wil en hoef ik niet) dus qua uren is het goed te plannen.
Mijn kantoorbaan doe ik op vaste werkdagen, maar daarin heb ik wel vrijheid om te schuiven als privé of ander werk het vraagt. En mijn uren in de zorg maak ik op de twee vrije weekdagen, en/of in het weekend. Alles in goed overleg. In het verleden was ik wel eens wat enthousiast met inplannen bij krapte en dat leverde soms een maand met 10 dagen achter elkaar werken, dag vrij, weer 6 dagen werken, 2 dagen vrij, 8 dagen werken op. Dat doen we niet meer
Ik vind de combinatie tussen bureauwerk en uitvoerend werk zowel voor mezelf als voor beide werkgevers aanvullen. Ook omdat er soms wel parallellen te trekken zijn en ik dan wat extra deskundigheid kan inbrengen.
Ja dit vooral. Collega's en mensen om mee heen hebben en ook geen kantoorbaan meer, maar letterlijk de handen uit de mouwen steken.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:47 schreef jogy het volgende:
misschien eerst je kennis en kunde officieel maken door een cursus te doen, bijvoorbeeld (salaris) administratie/belasting aangifte en dan daar in je vrije uren mee aan de gang gaan in de vorm van een paar klantjes als zzp'er. Kan je in de avond uurtjes lekker thuis doen bijvoorbeeld.
Of wil je echt even iets anders doen en collega's hebben?
Geld verdienen met één baan en alles wegzetten buiten de eurozone? Hoe zie je dat precies voor je? Alles op een Deense bankrekening of zo?quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:19 schreef LA99-1 het volgende:
Wat doe je jezelf aan? Of genoeg geld verdienen met één baan en alles wegzetten buiten de eurozone, of net als de rest profiteren en accepteren dat West-Europa in verval is.
Wat is dit?quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:19 schreef LA99-1 het volgende:
Wat doe je jezelf aan? Of genoeg geld verdienen met één baan en alles wegzetten buiten de eurozone, of net als de rest profiteren en accepteren dat West-Europa in verval is.
?????quote:Op vrijdag 4 november 2022 23:19 schreef LA99-1 het volgende:
Klopt!quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:27 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Wat is dit?![]()
Lijkt er op alsof je het saaie bureauwerk, het stilzitten en altijd tegen dezelfde koppen aankijken beu bent.
Dus ja, als je de kans hebt dan probeer eens iets anders. Iets waar je misschien wel fysiek bezig bent.
Waar je niet altijd achter een computer zit.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 08:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Klopt!
Een vriendin heeft een koffietentje en daar heb ik deze week 1 avond gewerkt. Was echt hartstikke leuk en zij kan de hulp goed gebruiken. Dus dat is iig voor herhaling vatbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |