Bij ons waren er 2 in een meeting die elkaar steeds filmpjes op de mobiel lieten zien en zaten te lachen. Mobiel moest op dienblad midden op tafel. Week erna gingen ze als kleine kinderen briefjes naar elkaar schrijven. Week erna konden ze sollicitatiebrieven schrijvenquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij mij komt iemand ook niet in m’n team als ik dat gedrag zie. No facking way.
Ze versterken elkaar en naaien elkaar op, laten zich mee slepen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
eerlijk
hoeveel zijn er nu echt volwassen daar?
en fatsoen is ook ver te zoeken
Jeff maakt het een kut groep.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
kortom Jeff heeft gelijk
tis een kutgroep
ik vraag me wel eens af of een aantal dat doorhebben?quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze versterken elkaar en naaien elkaar op, laten zich mee slepen.
Maar is geen excuus. Ze weten dondersgoed dat het echt niet oké is.
Die niet. Maar een Wanda moet dit wel gewoon weten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me wel eens af of een aantal dat doorhebben?
zoals een Mexx
die zichzelf overal voorop zet
een Djedi die lekker alle garnalen op eet omdat ze geen vlees eet
die heeft gewoon schijt aan een aantal mensenquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die niet. Maar een Wanda moet dit wel gewoon weten.
Hij is sfeer verlagendquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoezo is dit de schuld van Jeff, leg eens uit
Maar Mexx wilt haar eigen pak.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda wil pietenpakken regelen bij de febo. Mexx moet dat geheim houden...
Martin meteen weg, bang dat zijn haar in de war raaktquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
Isaac
moet je nagaan als ik echt agressief reageer dan zit je met je hoofd tegen het plafond aan(tegen Martin)
Niet mee eens, sorryquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
Isaac
moet je nagaan als ik echt agressief reageer dan zit je met je hoofd tegen het plafond aan(tegen Martin)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |