leeft in zijn eigen wereld, wil dat er 3 x per dag eten voor hem klaarstaat en verder doet hij zijn dingetje (onderzetters maken of beetje met de basketbal spelen)quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:59 schreef juul. het volgende:
Erik heeft het altijd over zich zelf, best irritant
??quote:Op dinsdag 1 november 2022 11:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat kann je doen, ik moet dann op grab
Sjansen kan hij niet...quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
Erik: dan ga ik patiënten Ipv wat leuks doen met elkaar.
Patiënten
quote:
Ik vind het wel een beetje respectloos hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
ik vind Isaac wel een beetje overdrijven
het is geen zakelijke meeting
het is een gesprek tussen de deelnemers
Ik vind dat hij gelijk heeft, het is gewoon respectloos, je kan tijdens een meeting je fatsoen bewaren en ga anders gewoon, net als anders, op je nest liggenquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
ik vind Isaac wel een beetje overdrijven
het is geen zakelijke meeting
het is een gesprek tussen de deelnemers
Eensch.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje respectloos hoor.
tis niet chiquequote:Op dinsdag 1 november 2022 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje respectloos hoor.
Ja. Ze denken alles te kunnen maken, zeggen, weglachen. Mensen opzettelijk kwetsen…quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Eensch.
Ze zijn gewoon vreselijk verwend
Ik zou me wel 3 x bedenken voor ik zo'n figuur aan zou nemen, zegt veel over hun karakterquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis niet chique
maar meer dan de helft is totaal niet geïnteresseerd in wat een ander zegt
en met van alles en nog wat bezig
Dat wil niet zeggen dat je dan zo kan kutten. Het zijn allemaal volwassen mensen. Daar mag je wel een bepaald niveau aan fatsoen van verwachten.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis niet chique
maar meer dan de helft is totaal niet geïnteresseerd in wat een ander zegt
en met van alles en nog wat bezig
Bij mij komt iemand ook niet in m’n team als ik dat gedrag zie. No facking way.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou me wel 3 x bedenken voor ik zo'n figuur aan zou nemen, zegt veel over hun karakter
Ik denk : karma is een bitch en ik hoop dat ze dat als een boemerang terug krijgen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 12:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Ze denken alles te kunnen maken, zeggen, weglachen. Mensen opzettelijk kwetsen…
Tot ze eens een backfire krijgen en dan is het janken.
eerlijkquote:Op dinsdag 1 november 2022 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je dan zo kan kutten. Het zijn allemaal volwassen mensen. Daar mag je wel een bepaald niveau aan fatsoen van verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |