abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 november 2022 @ 21:18:40 #101
499370 Spyrodedraak
I think I smell a BBQ.
pi_206583478
Jongens, bijna GOW tijd! Ik heb woensdag vrijgenomrn rn ‘in principe staat die in bestelling bij BOL. Echter heb ik geen zin om heel de dag te wachten en dat die dan in ergste geval eind van de middag binnen komt…

De intertoys zit hier in het dorp, en een mediamarkt op 15 min rijden.. hoe zijn zij op dag 1? Ligt die gewoon in het winkel s’ovhtends? Of is dat pas later op de dag?
pi_206584128
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 00:43 schreef Drankster het volgende:

[..]
Demon’s Souls (remake ja true maar genoeg mensen die het origineel niet gespeeld zoals ik), Returnal en Forbidden West.

Het zijn er niet veel klopt maar het is niet niks en alle 4 goede games.
Ah ja is waar ook, hoewel eigenlijk forbidden West cross gen is.

Oh wacht natuurlijk nog gt7.
Maar die serie staat al stil sinds gt3.
pi_206584401
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 22:05 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ah ja is waar ook, hoewel eigenlijk forbidden West cross gen is.

Oh wacht natuurlijk nog gt7.
Maar die serie staat al stil sinds gt3.
Hoezo stil sinds GT3?
pi_206585032
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 21:18 schreef Spyrodedraak het volgende:
Jongens, bijna GOW tijd! Ik heb woensdag vrijgenomrn rn ‘in principe staat die in bestelling bij BOL. Echter heb ik geen zin om heel de dag te wachten en dat die dan in ergste geval eind van de middag binnen komt…

De intertoys zit hier in het dorp, en een mediamarkt op 15 min rijden.. hoe zijn zij op dag 1? Ligt die gewoon in het winkel s’ovhtends? Of is dat pas later op de dag?
Gewoon een dag, of een paar dagen van te voren de Intertoys bellen of ze een exemplaar apart willen leggen voor je.

Zovaak gedaan hier, altijd goed gegaan.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206585040
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 21:18 schreef Spyrodedraak het volgende:

Die worden de avond van te voren al in de schappen gelegd. Althans dat werd gedaan toen ik nog de MM werkte .
pi_206585925
Ik heb mijn GOW Ragnarok geannuleerd bij Amazon.
Ik merk dat ik de 2018 game met tegenzin aan het spelen ben. Het is hacken 'n slashen, een sarcastische oneliner van die horkerige Kratos naar dat kind hier en daar.
Ik haal er gewoon geen plezier uit en dan vind ik het zonde van mijn game tijd.

Heb Gotham Knights maar gekocht voor ¤ 45,-

Over de MediaMarkt en hun voorraad. Ik merk steeds vaker bij de vestiging in mijn woonplaats dat releases gewoonweg niet in de schappen liggen. Call Of Duty: Modern Warfare 2 lag er bij release niet in en een paar dagen later nog niet.
Vaak moeten medewerkers het magazijn in om voor mijn een game op te zoeken. Te bizar.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_206585977
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 22:20 schreef JohnWickPic het volgende:

[..]
Hoezo stil sinds GT3?
Matige AI, veel oude autos (leuk zo een racewagen uit 2013), suffe rijbewijs benodigdheden, geluidssamples keer op keer hergebruik, enorm matig schademodel.

De hele game voelt aan als een grafische upgrade van gt3 en dat is het.
pi_206586563
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 05:08 schreef CoExist het volgende:
Ik heb mijn GOW Ragnarok geannuleerd bij Amazon.
Ik merk dat ik de 2018 game met tegenzin aan het spelen ben. Het is hacken 'n slashen, een sarcastische oneliner van die horkerige Kratos naar dat kind hier en daar.
Ik haal er gewoon geen plezier uit en dan vind ik het zonde van mijn game tijd.

Heb Gotham Knights maar gekocht voor ¤ 45,-

Over de MediaMarkt en hun voorraad. Ik merk steeds vaker bij de vestiging in mijn woonplaats dat releases gewoonweg niet in de schappen liggen. Call Of Duty: Modern Warfare 2 lag er bij release niet in en een paar dagen later nog niet.
Vaak moeten medewerkers het magazijn in om voor mijn een game op te zoeken. Te bizar.
Waar koop je gotham knights zo goedkoop?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_206586671
Overigens, als je een game pas een week na launch wilt spelen, moet je je games bij Allyourgames preorderen.

Daar kan @DKUp je alles over vertellen :7
A murky, forgotten land.
  maandag 7 november 2022 @ 08:58:55 #110
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_206586672
Twee dagen duurden nog nooit zo lang.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_206586944
Laatste keer dat ik zó naar een game heb uit gekeken was met Elden Ring
A murky, forgotten land.
pi_206587273
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 08:44 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Waar koop je gotham knights zo goedkoop?
Amazon heeft m voor ¤ 50,-
En ik had nog een ¤ 5,- kortingscode.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_206587308
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 09:56 schreef CoExist het volgende:

[..]
Amazon heeft m voor ¤ 50,-
En ik had nog een ¤ 5,- kortingscode.
netjes,

ik vind het overigens nog steeds te duur voor zo'n matig geoptimaliseerde game, ik ga het lange lange wachten aan om die game <20 euro ooit eens te kopen.

ben voorlopig toch wel zoet met Ragnarök GENOT
pi_206587656
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 06:48 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Matige AI, veel oude autos (leuk zo een racewagen uit 2013), suffe rijbewijs benodigdheden, geluidssamples keer op keer hergebruik, enorm matig schademodel.

De hele game voelt aan als een grafische upgrade van gt3 en dat is het.
Mjah, deels mee eens. Het geluid is er wel op vooruit gegaan en er zit zeker een verschil in het gedrag van de auto en de invloed van tuning. GT3 is denk ik wel, alles bij elkaar, de beste uit de reeks maar als ik dat nu weer speel (en dat doe ik nog wel eens) dan ga je toch wel een flinke stap terug in de tijd. GT7 vind ik ten opzichte van GT6 (Sport) een verbetering en eigenlijk niet zo heel veel mis mee. Het is Gran Turismo en ik vind het heerlijk.
  Moderator maandag 7 november 2022 @ 21:33:29 #115
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_206595902
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 10:00 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
netjes,

ik vind het overigens nog steeds te duur voor zo'n matig geoptimaliseerde game, ik ga het lange lange wachten aan om die game <20 euro ooit eens te kopen.

ben voorlopig toch wel zoet met Ragnarök GENOT
Komt vanzelf wel op gamepass :@ :D
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_206596663
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 21:33 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Komt vanzelf wel op gamepass :@ :D
Maar serieus.

Door GamePass en PS+ Extra heb ik een hele categorie games van ‘nah die speel ik wel via GPU en anders niet’. :D

Zo doe je iig geen miskopen. Als de games dan tof blijken kan je ze altijd nog kopen in een sale. Matige games day one kopen is echt voorbij.
  dinsdag 8 november 2022 @ 08:44:13 #117
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_206598806
Ik voel me als een kind op kerstavond, wachtende tot hij de cadeautjes onder de boom kan open maken. Nog 15 uur wachten tot Elysium is bereikt.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 8 november 2022 @ 10:42:58 #118
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_206599817
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 08:25 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Economisch snap ik het wel. maar 2 jaar na launch zien we nog steeds niet de volledige potentie van de PS5 hierdoor, mogelijkerwijs.
En toch heb ik dat met Horizon Forbidden West niet echt, dat ik denk "jammer joh, had meer in gezeten". En daar hebben ze ook voor PS4 moeten bouwen.

Ratchet en Clank ook gespeeld, maar het enige wat ik daar "echt puur PS5" vond was de manier waarom de R1 R2 triggers reageren op de diverse wapens. Nou, dat is bij HFW ook. Dus weet niet wat er bij R&C dan precies zo enorm PS5 is en "het beste uit de PS5 naar boven haalt"?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_206599894
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En toch heb ik dat met Horizon Forbidden West niet echt, dat ik denk "jammer joh, had meer in gezeten". En daar hebben ze ook voor PS4 moeten bouwen.

Ratchet en Clank ook gespeeld, maar het enige wat ik daar "echt puur PS5" vond was de manier waarom de R1 R2 triggers reageren op de diverse wapens. Nou, dat is bij HFW ook. Dus weet niet wat er bij R&C dan precies zo enorm PS5 is en "het beste uit de PS5 naar boven haalt"?
Wat echt nooit en te nimmer op de PS4 had gekund is het instant inladen van een parallele wereld als je tegen een kristal slaat.

Maar je punt is wel terecht. Hoe veel meer fotorealistisch moeten games nog worden? Ik vind wel dat het er nog wel enigszins als game moet blijven uitzien.
  dinsdag 8 november 2022 @ 10:55:17 #120
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_206599929
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:49 schreef wolfrolf het volgende:

[..]
Wat echt nooit en te nimmer op de PS4 had gekund is het instant inladen van een parallele wereld als je tegen een kristal slaat.
Ah ja, dat was wel echt retesnel :D

quote:
Maar je punt is wel terecht. Hoe veel meer fotorealistisch moeten games nog worden? Ik vind wel dat het er nog wel enigszins als game moet blijven uitzien.
Precies. Ik denk dat de vooruitgang van PS4 naar PS5 vooral de laadtijdden ook zijn. Die zijn zowat non-0existing bij Horizon bijvoorbeeld al. Bij fast travel hebben ze er zelfs een "Druk op X" in moeten bouwen omdat je anders de spel tips op de laadschermen niet meer zag, zo snel ging het :D

Qua graphics is t gewoon echt retemooi. De gezichten zijn zo exreem realistisch, zo gedetailleerd en bewegingen zo smooth. Dan denk ik: Hoe had dit dan beter gemoeten als je t niet voor zowel 4 als 5 maakte, maar alleen voor 5?

Dus meer dan trucjes met de adaptive trigger en het weghalen van laadtijden kan ik niet verzinnen.
Eigenlijk............ ja.... is de PS5 ook niet meer zo'n enorme vooruitgang t.o.v. de 4 denk ik dan :D
L'Amour menaçant:
  FOK!fotograaf dinsdag 8 november 2022 @ 11:01:29 #121
364681 over_hedge
pi_206599980
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 10:55 schreef Ang3l het volgende:
is de PS5 ook niet meer zo'n enorme vooruitgang t.o.v. de 4 denk ik dan
wel hoor. Probleem is meer dat 90% van de spellen ook voor ps4 uit moet komen. En je dus meer naar verkapte ps4 games zit te kijken dan ps5. En het gaat ook niet alleen om graphics. Maar ook simpel gezegd hoeveel assist je tegelijk kan laden voor je fps naar 5 gaat. Je kan gewoon veel meer op je scherm laten gebeuren op een ps5 dan bij de ps4
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  dinsdag 8 november 2022 @ 11:03:38 #122
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_206599996
Uiteindelijk ga je qua graphics gewoon richting echt fotorealistisch, dat punt duurt nog wel even echter. Kijk naar films, grote delen van films zijn tegenwoordig compleet CG, fotorealistisch. Daar zijn we nog lang niet met zowel PC als console (en ja, dat willen we echt wel). Nog los van simulaties realtime draaien; water simulaties, rook, crowd-simulaties, omgevingen die kapot gemaakt kunnen worden, etc. Vooral simulaties vergen nog veel te veel rekenkracht om realtime gedaan te worden en dus krijgen we nu nog halfbakken oplossingen die het enigszins proberen te doen.

Ik kan in elk geval niet wachten op de eerste echte PS5 titel die volledig gebruikt maakt van UE5.
  dinsdag 8 november 2022 @ 11:07:09 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_206600026
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 11:01 schreef over_hedge het volgende:

[..]
wel hoor. Probleem is meer dat 90% van de spellen ook voor ps4 uit moet komen. En je dus meer naar verkapte ps4 games zit te kijken dan ps5. En het gaat ook niet alleen om graphics. Maar ook simpel gezegd hoeveel assist je tegelijk kan laden voor je fps naar 5 gaat. Je kan gewoon veel meer op je scherm laten gebeuren op een ps5 dan bij de ps4
Ik denk dat ik inderdaad ook nog niet veel "puur PS5" spellen gespeeld heb, op R&C na. Maar daar merkte ik t dan niet echt. Waarschijnlijk omdat er een hoop op de achtergrond gebeurd juist, qua power. Ik als casual user merk daar dan niet echt super veel meer van. Graphics wel :)
L'Amour menaçant:
pi_206600037
Countdown has started *O*
A murky, forgotten land.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 november 2022 @ 11:10:43 #125
364681 over_hedge
pi_206600052
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 11:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik denk dat ik inderdaad ook nog niet veel "puur PS5" spellen gespeeld heb, op R&C na. Maar daar merkte ik t dan niet echt. Waarschijnlijk omdat er een hoop op de achtergrond gebeurd juist, qua power. Ik als casual user merk daar dan niet echt super veel meer van. Graphics wel :)
Returnal is een klein beetje een voorbeeld. Niet geweldig. Maar de hoeveelheid dingen die er op je scherm gebeuren en nog normale fps haalt. Gaat op de ps4 niet gebeuren.

Maar moeten nog wel echt spellen uitkomen waar je het goed ziet. Een zombie game met honderden zombies tegelijk op je scherm of zo. Dat soort dingen. Zoals je op de pc zeker het verschil merkt. De total war games waar je legers bestuurd van duizenden soldaten. Dan merk je goed het verschil tussen je 1000 euro pc of een 3000 pc.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')