Dudequote:Op donderdag 3 november 2022 19:09 schreef CoExist het volgende:
[..]
Yes, I know. Begin 2021 al geclaimd toen ik mijn PS5 kreeg. Echter heb ik zoveel games te spelen op de PS5 en Swoled. Dus deze is erbij in geschoten.
Dien je de 2018 GOW gespeeld te hebben voor de 2022 GOW?
Dude!quote:Op donderdag 3 november 2022 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dude
GoW 2018 is een beest van een game, dat wil je gewoon gespeeld hebben.
quote:
Hier gaat wat misquote:Op donderdag 3 november 2022 20:56 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat een graf aids is nioh.
Combos en timing werken niet, bosses die je in 1 hit killen, zelf moet je een miljoen miljard keer raken voordat je überhaupt damage doet.
Jammer dat ze rekening met de PS4 hebben gehouden. Zie ze liever all out gaan zoals met Ratchet and Clank Rift Apart.quote:
Wel slim van ze. 100 miljoen ps4 eigenaren. Vooral als ze verwachten uiteindelijk net zoveel te verkopen als gow 2018, 23 miljoen.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jammer dat ze rekening met de PS4 hebben gehouden. Zie ze liever all out gaan zoals met Ratchet and Clank Rift Apart.
Git gud.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:56 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat een graf aids is nioh.
Combos en timing werken niet, bosses die je in 1 hit killen, zelf moet je een miljoen miljard keer raken voordat je überhaupt damage doet.
Alles gaat om geld inderdaad, helaas.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:12 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Wel slim van ze. 100 miljoen ps4 eigenaren. Vooral als ze verwachten uiteindelijk net zoveel te verkopen als gow 2018, 23 miljoen.
Economisch snap ik het wel. maar 2 jaar na launch zien we nog steeds niet de volledige potentie van de PS5 hierdoor, mogelijkerwijs.quote:Op donderdag 3 november 2022 23:12 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Wel slim van ze. 100 miljoen ps4 eigenaren. Vooral als ze verwachten uiteindelijk net zoveel te verkopen als gow 2018, 23 miljoen.
Het grote probleem is dat we dit alleen zien van Insomniac met Ratchet and Clank Rift Apart en eventueel volgend jaar (lol good luck) Spider-Man 2. Al die andere studio’s zijn een beetje aan het spelen met crossgen games, remakes en/of multiplayer games kuch……quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Economisch snap ik het wel. maar 2 jaar na launch zien we nog steeds niet de volledige potentie van de PS5 hierdoor, mogelijkerwijs.
Insomniac zet nog steeds in op een 2023 release van spinnenman 2quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat we dit alleen zien van Insomniac met Ratchet and Clank Rift Apart en eventueel volgend jaar (lol good luck) Spider-Man 2. Al die andere studio’s zijn een beetje aan het spelen met crossgen games, remakes en/of multiplayer games kuch……
Zat er wel aan te komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2022 11:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het grote probleem is dat we dit alleen zien van Insomniac met Ratchet and Clank Rift Apart en eventueel volgend jaar (lol good luck) Spider-Man 2. Al die andere studio’s zijn een beetje aan het spelen met crossgen games, remakes en/of multiplayer games kuch……
Wacht maar tot je de baas van het ijslevel een paar missies verderop tegen komt lolquote:Op vrijdag 4 november 2022 23:19 schreef Kickinalfa het volgende:
Tering wat is die snake boss kut in nioh
Praat geen kolderquote:Op zaterdag 5 november 2022 13:43 schreef Kickinalfa het volgende:
Het wordt eigenlijk wel tijd voor een ps5 pro of 6.
Dat.quote:Op zaterdag 5 november 2022 14:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Praat geen kolder
De PS5 is niet eens normaal leverbaar nog steeds. Laat staan een ps5 pro/ps6
Ik kan me op dit moment sowieso niet voorstellen dat de ps5 "slechts" 7 jaar mee gaat.quote:Op zaterdag 5 november 2022 14:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
En daarnaast zul je in de eerste jaren van de PS6 ook weer een hoop cross gen games hebben, rinse and repeat
Leer de movesets. Alle bosses vertellen je wat ze gaan doen. Het is jouw taak om niet daar te zijn waar het resultaat van wat ze doen neerkomt Eerste baas is echt heel simpel.quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Pff man Nioh 2, teveel wapens, movesets, knoppen combinaties etc.
En dan meteen de 1e enemy is 1 of andere overpowered boss.
Wat mij betreft is de ps5 een faal. Te weinig consoles en nog steeds te weinig (exclusieve PS5) games.quote:Op zaterdag 5 november 2022 14:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan me op dit sowieso moment niet voorstellen dat de ps5 "slechts" 7 jaar mee gaat.
Sinds Hermen Hulst aan het roer is dat alleen maar erger geworden zo lijkt het.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alles gaat om geld inderdaad, helaas.
Ps4 pro kwam 3 jaar uit na de ps4.quote:Op zaterdag 5 november 2022 14:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
En daarnaast zul je in de eerste jaren van de PS6 ook weer een hoop cross gen games hebben, rinse and repeat
Hoe gaat sony een wereldwijd tekort aan chips oplossen?quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:35 schreef Kickinalfa het volgende:
verder is de beschikbaarheid weliswaar slecht, maar dat zou Sony prima moeten kunnen verhelpen.
Groot inkopen bij Crokyquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe gaat sony een wereldwijd tekort aan chips oplossen?
want dan zouden bijvoorbeeld autoverkopers dat ook wel makkelijk moeten kunnen oplossen.
Demon’s Souls (remake ja true maar genoeg mensen die het origineel niet gespeeld zoals ik), Returnal en Forbidden West.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Qua games tsjah, we zijn de laatste jaren van de ps4 echt verwend met enorme toppers uit de PlayStation studios, terwijl de ps5 op Ratchet/Clank na geen enkele exclusieve titel heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |