Guardians of the Galaxy?quote:
Ahh generation. Ik kon maar niet op wat je met G bedoelde opkomenquote:Op maandag 14 november 2022 18:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Game of the generation
Die andere game is wel oké maar ook niet meer dan dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag t op m'n scherm van de PS5 ja.quote:
Dit is echt de eerste keer dat ik van Call of the mountain hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 10:22 schreef CoExist het volgende:
15-11-2022 @ 09.49 uur besteld:
* PlayStation®VR2 Horizon Call of the Mountain™-bundel
* Oplaadstation voor PlayStation VR2 Sense™-controller
Nice!quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:22 schreef CoExist het volgende:
15-11-2022 @ 09.49 uur besteld:
* PlayStation®VR2 Horizon Call of the Mountain™-bundel
* Oplaadstation voor PlayStation VR2 Sense™-controller
Bloodborne entered the chat.quote:
Sowieso zou ik niet bij een of andere vage webshop bestellen. Ophalen en betalen in die fysieke winkel of anders gewoon bij een bekende shop bestellen.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:55 schreef DesertGlory het volgende:
Hi, ik snap iets niet helemaal. Ben al een tijdje op zoek naar een PS5. Op zich is het aanbod online wel redelijk aanwezig, vaak via wat minder bekende shops zoals bijvoorbeeld ''phone him'' in Den Haag.
Soms dropt er een voorraadje op coolblue of bij mediamarkt, maar het is erg lastig om daar tussen te komen omdat iedereen erop duikt. Maar bij winkels zoals phone him zijn ze vrijwel permanent beschikbaar.
Qua prijs scheelt het eigenlijk nog niet eens zo veel, en de reviews van winkels zoals phone him zijn ook niet slecht (plus een fysieke winkel in den haag). Dan vraag ik me af : er moet dus, afgezien van prijs en service, een reden zijn waarom mensen toch liever kopen bij coolblue of MM. Wat is die reden ?
Makkelijk terugsturen? Bekendheid van de website?quote:Op woensdag 16 november 2022 14:55 schreef DesertGlory het volgende:
Hi, ik snap iets niet helemaal. Ben al een tijdje op zoek naar een PS5. Op zich is het aanbod online wel redelijk aanwezig, vaak via wat minder bekende shops zoals bijvoorbeeld ''phone him'' in Den Haag.
Soms dropt er een voorraadje op coolblue of bij mediamarkt, maar het is erg lastig om daar tussen te komen omdat iedereen erop duikt. Maar bij winkels zoals phone him zijn ze vrijwel permanent beschikbaar.
Qua prijs scheelt het eigenlijk nog niet eens zo veel, en de reviews van winkels zoals phone him zijn ook niet slecht (plus een fysieke winkel in den haag). Dan vraag ik me af : er moet dus, afgezien van prijs en service, een reden zijn waarom mensen toch liever kopen bij coolblue of MM. Wat is die reden ?
Bugfests zijn nooit een gotgquote:
Ik ben ook een keer uit m'n comfort zone gestapt en heb vanwege de enorme schaarste destijds (nu nog, maar minder) een vriend laten scouten (via een programmatje) waarna ik bij een soort Franse media markt uitkwam. Zou ik normaal nooit doen (heb mijn les geleerd van de LG CX via bol.com perikelen), dus hoop heeeeeeeeeeeeeeel erg dat er niks kapot gaat, maar qua levering was alles super netjes en snelquote:Op woensdag 16 november 2022 15:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Makkelijk terugsturen? Bekendheid van de website?
Ik heb die van mij besteld bij een zaak ergens in de buurt van R'dam (woon in Roermond)
Engelse stroom stekeren de kabel voor de controller was een ps4 kabel
The Witcher 3 was misschien rond de launch zo, maar volgens mij goed opgelost. Ik merkte er bar weinig van in ieder geval.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Bugfests zijn nooit een gotg
Bloodborn is nog steeds GOTG
Eerste wat mij gebeurde meteen in het begin: stapte op een paard en zonk tot aan de kin de grond in.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
The Witcher 3 was misschien rond de launch zo, maar volgens mij goed opgelost. Ik merkte er bar weinig van in ieder geval.
Al die Dark Souls-games zijn voor mij hetzelfde
Ik had last van frame drops, daarbuiten een geweldige game.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Eerste wat mij gebeurde meteen in het begin: stapte op een paard en zonk tot aan de kin de grond in.
TW was een release die geforceerd was. Game moest uitkomen of het af was of niet.
Maar... The Red Baron quest is wel de allerbeste quest die ik ooit heb gevolgd.
En dat is incl. alles van Elderscrolls en FF en Tales en Atelier en Star Ocean en nog wat rpgs.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:13 schreef indiaantje89 het volgende:
God Of War Ragnarok ook uitgespeeld na een weekend doorrammen. Heel mooie game zeg. Don't read want spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, maar ik heb die game op de lijst staan iig.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:16 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand wanneer de reviews van Evil West online mogen verschijnen?
Heb nu 10 uur in Ragnarok zitten en vermaak me er echt heel erg meequote:Op donderdag 17 november 2022 18:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb die game op de lijst staan iig.
Sowieso ben ik nog volop met God of War Ragnarok bezig, en 2 december ga ik Callisto Protocol halen.
Ik 30 uur.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:43 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb nu 10 uur in Ragnarok zitten en vermaak me er echt heel erg mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |