SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op donderdag 10 november 2022 22:38 schreef over_hedge het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You dont believe me ? Read this line again.
Dikke trui aantrekken, of toch maar de verwarming aanzettenquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen idee hoe ver ik ben, mijn gok is ergens halverwege, maar kippenvel danst over mijn lijf.
Nee. Dan zou heel het idee van mijn spoiler niet meer kloppenquote:Op donderdag 10 november 2022 22:41 schreef StateOfMind het volgende:
Misschien handig om bij spoilers te vermelden waar het over gaat, of hoe ver in de game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door wolfrolf op 11-11-2022 21:23:20 ]lekker faxen heel de dag echt genot
destiny 2 is prima vermaak, wel leuker met vrienden anders zie je voorlopig niet zoveel volk in de wereldquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:58 schreef AToontje87 het volgende:
Luitjes, ik heb dit weekend eind-de-lijk weer eens wat vrije tijd, en nu zit ik er over te denken mijn ps4 even af te stoffen en weer eens aan te slingeren.
Ik ben op zoek naar een goedkope game waarmee ik me dit weekend kan vermaken. Goedkoop omdat de kans groot is dat ik na het weekend er de komende tijd niet veel meer mee ga doen.
Nu zit ik te denken om Destiny 2 te downloaden, ik zie dat die gratis is. Ik weet nog dat ik me 'vroeger' prima vermaakt heb met Destiny 1.
Maar mijn vraag is, weten jullie of dit nog een beetje een community heeft? Niet dat ik straks in ga loggen en dat niemand het meer speelt. In dat geval kan ik beter op zoek naar een andere game denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schitterend wereld
En erg verrassende gebeurtenis.
Verschrikkelijk mooi gemaakt ook.
Dit is wel mijn GotY 2022
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Uitgespeeld. Tranen.Poh, nu al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind dat wel altijd zonde, zo door een game heenracen.
Heb je er zo lang naar toe geleefd, is t in 1 weekend gedaan
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat vind ik dan weer weinig optimaal. De kans dat je op de een of andere manier tegen een spoiler aanrent is heel behoorlijk en heb je tegenwoordig niet meer in eigen hand dankzij het algoritme. Daar wens ik geen enkel risico mee te nemen.quote:Op maandag 14 november 2022 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Poh, nu al?
Ik vind dat wel altijd zonde, zo door een game heenracen.
Heb je er zo lang naar toe geleefd, is t in 1 weekend gedaan
Ah ja, daar heb ik niet zo'n last van.quote:Op maandag 14 november 2022 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer weinig optimaal. De kans dat je op de een of andere manier tegen een spoiler aanrent is heel behoorlijk en heb je tegenwoordig niet meer in eigen hand dankzij het algoritme. Daar wens ik geen enkel risico mee te nemen.
Nu net binnen gekregen? Want ik ging er vanuit dat ik pech had nadat ik de volgende dag na het inschrijven dezelfde mailtjes zag van anderen.quote:
Om 16.29 uur kreeg ik de mail.quote:Op maandag 14 november 2022 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu net binnen gekregen? Want ik ging er vanuit dat ik pech had nadat ik de volgende dag na het inschrijven dezelfde mailtjes zag van anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |