Curacao ben ik niet geweest, wel Sint Maarten en dat vond ik wel toffer dan Bonaire.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja en curacao is gevuld met wijken waar je niet wilt zijn. Files overal. Enige boeiende plekken voor toeristen zijn aan de stranden en bij de grote beachclubs, Inwoners veel minder aardig tegen toeristen in mijn ervaring. Qua natuur is het vrijwel het zelfde. Al is bonaire voor snorkelen beter. En voor duiken al helemaal.
dus het is maar waar je waarde aan hecht. Want het is idd groter..
Daar ben ik dan weer niet geweestquote:Op donderdag 10 november 2022 10:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Curacao ben ik niet geweest, wel Sint Maarten en dat vond ik wel toffer dan Bonaire.
Ik kan niet duiken, alleen snorkelenquote:Op donderdag 10 november 2022 10:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar ben ik dan weer niet geweestDus geen idee
Ben alleen bij de abc eilanden alle 3 geweest. En aantal keer op bonaire.
Maar alle 3 de eilanden zijn leuk voor vakantie. Dus heel veel maakt het niet uit. Maar als ik moest kiezen zou mijn voorkeur dus naar Bonaire uitgaan. Ook dus om het duiken want dat is daar gewoon echt het mooiste van de 3. Snorkelen maakt alweer wat minder uit.
Ik had het niet eens zo doorquote:Op donderdag 10 november 2022 15:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ah, het kompas.
Ik zat al bij allerlei instellingen te kijken of ik iets verkeerd gedaan had
Ik heb hem op swipen gezet en heb zelfs een andere controller geprobeerd om te kijken of het niet aan het touchpad lagquote:
Heb je toch mooi rgb in je controller!quote:
Ik wil deze wel halen als die uitkomt.quote:
hoe duur is die?quote:Op donderdag 10 november 2022 16:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik wil deze wel halen als die uitkomt.
Die zag ik gisteren op YouTube voorbij komen.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:40 schreef koffiekoekjes het volgende:
Gisteren God Of War binnengekregen, gister ff uurtje gespeeld. Van het weekend lekker los gaan![]()
Had de Jotnar edition besteld, die hamer die er bij zit is best wel tof.
230 of 240 euro volgens mijquote:Op donderdag 10 november 2022 19:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die ¤200, wel tering duur voor een controller
Tnxs. En ja laat maar zitten danquote:Op donderdag 10 november 2022 19:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die ¤200, wel tering duur voor een controller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |