quote:
Zou ik wel denken ja .....quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:21 schreef sly-nl het volgende:
Raar, ik klikte gelijk op "nieuw topic".. Lijkt me als je eerste bent dat dat een garantie is om te kunnen openen? Oder ja nicht?
Zou kunnen, maar dan moet je ook op "invoeren" klikken ....quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dus dat als je eerst klikt, je dan de tijd kunt nemen voor de OP. Klopt dat niet?
Prutserquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dus dat als je eerst klikt, je dan de tijd kunt nemen voor de OP. Klopt dat niet?
Ah, oke, anders kan er dus nog iemand 'tussen' komen?quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:23 schreef maily het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan moet je ook op "invoeren" klikken ....
Belachelijkquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:23 schreef engine het volgende:
[..]
Prutser![]()
Nee dat klopt niet. Als iemand anders eerder het topic invoert gaat die gewoon voor.
Ach, waar een deur dicht gaat, gaat een andere deur openquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ah, oke, anders kan er dus nog iemand 'tussen' komen?
Het deed wel de deur dicht voor me
Meteen het topic aanmaken en daarna kun je alsnog de OP aanpassenquote:
Ja, die optelsom had dit licht inmiddels wel gemaaktquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Meteen het topic aanmaken en daarna kun je alsnog de OP aanpassen
Je gaat ervandeur?quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:29 schreef sly-nl het volgende:
Het zit me ook nooit mee![]()
![]()
[ afbeelding ]
Trusten!
Awhquote:Op maandag 31 oktober 2022 23:29 schreef sly-nl het volgende:
Het zit me ook nooit mee![]()
![]()
[ afbeelding ]
Trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |