Ik ga wel een keer kijken maar niet nu meteen...ben wel benieuwdquote:
Jonko?quote:Op maandag 31 oktober 2022 23:20 schreef Schakeltopia het volgende:
binnenkort soesje ga ik voor jou echt goeie draaien
Beetje feel good hardstylequote:
Ik ben wel een beetje fanquote:
quote:
Welke set was dat?quote:
Okay cool ga ik zoekenquote:
deze ga ik later beluisterenquote:Op dinsdag 1 november 2022 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Welke set was dat?![]()
Op dominator 2010 deed Neophyte (masters of ceremony waaronder Neophyte) ook een set met hardrock erin. Ik vond het erg gaaf toen maar werd verder niet echt positief ontvangen....ook omdat die mc's geen zangers zijn.
Deze set (helaas zonder beeld):
Evil activities speelt de piano bijv. Het is ook wel grappig. Het gezang van DV8 moet je even niet teveel op focussenquote:
Hahaha gaafquote:
Ik wist niet dat er eerder een gitarist bij zat....wel dat ze eerder met meer waren. Ik vind het erg leuk om te zien.quote:
Oh gaaf dat zou ik best graag willen zien!quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:38 schreef suzi1 het volgende:
keer zoeken op 13 jaar terreur.
Tegelijkertijd met de cd 13 Jaar Terreur, met daarop de muzikale hoogtepunten uit de dertienjarige carrière van Neophyte, verschijnt ook een dvd met dezelfde titel. Het hoofdonderdeel is een film van bijna twee uur, waarin de geschiedenis van Neophyte te volgen is vanaf 1993. Het begint met repetities voor het eerste optreden in het buitenland (Nieuwjaar 1993 in München) en het optreden zelf, waar nog van alles misgaat: de geluidsman was bijvoorbeeld vergeten de basspeakers aan te zetten (!). Daarna zijn onder meer optredens te zien in Schotland, Nederland, Duitsland, Rusland en Italië, en is er veel ruimte voor de bekende backstage- (en onstage!) en hotelkamerongein. De dvd 13 Jaar Terreur geeft daarnaast een goede indruk hoe gabbermuziek steeds groter en populairder werd: van het eerste reisje naar Duitsland met een te dure minibar tot de luxueuze trips naar Los Angeles en New York, waar de mannen worden rondgereden in een limousine. De beelden van het massale Masters Of Hardcore in 2002 bewijzen dat hardcore na een moeilijke periode weer bezig is aan een revival, de rondleiding in de moderne studio anno 2004 is indrukwekkend. De filmpjes werden grotendeels gemaakt door de bandleden zelf en zijn meestal van matige geluids- en beeldkwaliteit. Behalve de film bevat de dvd ook drie videoclips en een groot aantal foto's. (IV)
Ja geef het toch een kans....is het niks luister je er nooit meer naar.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:39 schreef suzi1 het volgende:
jammer altijd zoiets. gewoon lekker mixen die 2
Haha ja ik ben voorquote:
quote:
Ik zie alleen de cd staan. Niet de dvd helaas.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:49 schreef suzi1 het volgende:
dan heb je zo de dvd en cd dus al bij elkaar. meer was er niet bij he?
Ja druk druk drukquote:
Goedenavondquote:
En dat mag gewoon? Weet wel dat het bij chaturbate en co niet mag en dat je dat ook kan reportenquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:27 schreef engine het volgende:
Kiaraa heeft besloten dat slapend streamen ook wel kan![]()
In haar geval waarschijnlijk slapend rijk worden.
[ afbeelding ]
Oh dat weet ik niet? Dit was gewoon op Twitch. Zie wel dat ze nu offline is.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dat mag gewoon? Weet wel dat het bij chaturbate en co niet mag en dat je dat ook kan reporten
wtfquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:27 schreef engine het volgende:
Kiaraa heeft besloten dat slapend streamen ook wel kan![]()
In haar geval waarschijnlijk slapend rijk worden.
[ afbeelding ]
nou niet dus hequote:Op dinsdag 1 november 2022 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
soesje wanneer gaan we bij stevee langs dan
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja met gemakquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
kun je ook gewoon uren naar kijken he
quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:25 schreef suzi1 het volgende:
AwhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi katje ook! Dat zwart met vlekjes
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik moest lachen om DJ Omaquote:Op dinsdag 1 november 2022 21:16 schreef engine het volgende:
Ik luister dit terug![]()
Stiekem vind ik het weer leuk![]()
Ohja die moet ik ook nog kijkenquote:
Nicequote:
Ik kijk de livestream van "een jaar van je leven" maar het is ook weer niet heel boeiend.quote:Op dinsdag 1 november 2022 22:43 schreef suzi1 het volgende:
hebben meer heerlijke nrs. ben ze nu aan het luisteren![]()
Hoeraatjesquote:Je ging voor goud, en je haalde het! Met het behalen van de Gouden helm verdien je 5 gratis rijminuten. Op naar het volgende level: spaar nog even door voor de Zwarte helm!
quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:00 schreef suzi1 het volgende:
ergens toch wel blij dat ik daar niet aan ben begonnen. scheelt me weer een jaar van mn leven
Ik heb een nieuwequote:Op dinsdag 1 november 2022 23:07 schreef Schakeltopia het volgende:
ik moet even mijn tel aan de lader doen
Bah haags...quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
Was woosboest met bijna 50 km/u door haagse binnenstad geraced, omdat ik bijna werd aangereden door fietser toen ik daar liep. Want fietsers en wandelaars door elkaar
Haags is voor mij niet positief..quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:09 schreef hemarookworst het volgende:
Dit is positiviteits topicreeks aloa
rond half 6 begon hier de wiebelquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
dinsdagen zijn wel beetje saaie wiebeldagen
lekker bezig man!quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe![]()
Die andere was eigenlijk nog goed maar wou niet meer opladen. Of heel moeilijk in ieder geval.
daarom zelf dj wordenquote:Op dinsdag 1 november 2022 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
dinsdagen zijn wel beetje saaie wiebeldagen
Ja wel een beetjequote:Op dinsdag 1 november 2022 23:14 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
lekker bezig man!
alles nieuw voor engie!
is dat boom clap boomsika boomsika op je stamppot?quote:
Hou op man...DTS was toch humor?quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:19 schreef hemarookworst het volgende:
ja daarom ons er buiten houden van deze shit en ons hier niet mee vermoeien
je moet zelf ophouden met dit, houd dit topic gewoon vrij van je persoonlijke vetes waar wij niks mee te maken hebbenquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je moet zelf ophouden met dit, houd dit topic gewoon vrij van je persoonlijke vetes waar wij niks mee te maken hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op woensdag 2 november 2022 18:05 schreef suzi1 het volgende:
ja maar die dromen gaan ook regelmatig over katjes
eentje laten bezorgen of heb je geen puf om de deur open te doenquote:Op woensdag 2 november 2022 18:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb pozza voor vanavond maar 0 puf
ff flinke bakkie pleurquote:Op woensdag 2 november 2022 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
wilde eigenlijk vanavond op andere pc windows installeren voor te testen met dj software maar ook geen puf in
Ik ben aan het uitstellen. Nog even zitten, nog even dit, nog even op Fok.....quote:Op woensdag 2 november 2022 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
maar wel klusjes gedaan die gedaan moeten worden
ja morgen ben ik weer op kantoor om te controleren of de mappen goed staanquote:Op woensdag 2 november 2022 18:11 schreef Schakeltopia het volgende:
beetje delegeren waar de rode en blauwe mappen naar toe moeten, en zelf beetje chillen
jaaa goedenavond fietshiiquote:Op woensdag 2 november 2022 18:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben aan het uitstellen. Nog even zitten, nog even dit, nog even op Fok.....
Goedenavond allemaal!![]()
Lang geleden dat ik hier gepost heb.
welkom terugquote:Op woensdag 2 november 2022 18:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ben aan het uitstellen. Nog even zitten, nog even dit, nog even op Fok.....
Goedenavond allemaal!![]()
Lang geleden dat ik hier gepost heb.
LULquote:Op woensdag 2 november 2022 18:19 schreef suzi1 het volgende:
ja ik heb 25+ builen liggen dus moet wel
quote:Op woensdag 2 november 2022 18:18 schreef Schakeltopia het volgende:
dus binnenkort gaan we stoppen he soesje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |