Wat is het verschil voor jou tussen hun bellen of je verzekeraar bellen?quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:58 schreef smizy het volgende:
Als diegene zegt bel je verzekering maar...nee dan opzouten met je dienstverlening van 0.0. Onze tussenpersoon regelt alles als er iets is.
Een tussenpersoon beheert vaak de polissen. Per polis ontvangt ie een tig aantal ¤'s per jaar van de verzekeraar. Een oom van mij is zo miljonair geworden. Puur administratief werk.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:54 schreef stropdaz het volgende:
Wat zijn eigenlijk de voor- en nadelen van klant zijn bij een assurantiekantoor?
Ik zit al heel lang bij het plaatselijk bureau in het dorp.
Maar echt voordelen zie ik steeds minder.
Oké ik kan hem bellen of mailen als er wat is en hij zegt dan: "bel of mail dat bedrijf maar, daar loopt je verzekering"
Maar goed dat is niet iets waar ik hem voor nodig heb.
Soms denk ik om mijn verzekeringen allemaal over te hevelen naar bv 1 verzekeringsbedrijf, en dan zelf de dingen te regelen. Wie ik moet mailen of bellen hoef ik geen assurantiekantoor voor te hebben mijn inziens.
Maar mogelijk zie ik belangrijkere dingen over het hoofd, vandaar "DFC ... De Fock Check"
Dan zou ik ook zeggen dat je er nog iets aan kan hebben.quote:Op dinsdag 1 november 2022 08:58 schreef smizy het volgende:
Als diegene zegt bel je verzekering maar...nee dan opzouten met je dienstverlening van 0.0. Onze tussenpersoon regelt alles als er iets is.
Hun zeggen lever even dit aan (paar korte vragen met een foto) en regelen dan alles met de verzekeraar. Die doen soms moeilijk. Verder garanderen ze of directe uitbetaling of bij hogere schade het geld binnen 14dgn (dan schieten ze de schade voor). Pas 2x gebruik van hoeven maken maar 1x was de verzekeraar zo traag dat we anders 3mnd en 20 telefoontjes verder waren geweest. Heb in dat soort gezeur geen zinquote:Op dinsdag 1 november 2022 09:42 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wat is het verschil voor jou tussen hun bellen of je verzekeraar bellen?
Ook bij een autoschade van ¤5000?quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:41 schreef smizy het volgende:
Verder garanderen ze of directe uitbetaling of bij hogere schade het geld binnen 14dgn (dan schieten ze de schade voor).
Waterschade vloer van 2700 hadden we binnen 24u. Weet even niet wat de max is wat ze in 1x uitkeren.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:28 schreef descon het volgende:
Kan interessant zijn als je geen standaard polis nodig hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |