abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206514938
Wat zijn eigenlijk de voor- en nadelen van klant zijn bij een assurantiekantoor?

Ik zit al heel lang bij het plaatselijk bureau in het dorp.
Maar echt voordelen zie ik steeds minder.
Oké ik kan hem bellen of mailen als er wat is en hij zegt dan: "bel of mail dat bedrijf maar, daar loopt je verzekering"
Maar goed dat is niet iets waar ik hem voor nodig heb.

Soms denk ik om mijn verzekeringen allemaal over te hevelen naar bv 1 verzekeringsbedrijf, en dan zelf de dingen te regelen. Wie ik moet mailen of bellen hoef ik geen assurantiekantoor voor te hebben mijn inziens.
Maar mogelijk zie ik belangrijkere dingen over het hoofd, vandaar "DFC ... De Fock Check"
  maandag 31 oktober 2022 @ 22:58:03 #2
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206515620
Betere / lagere prijzen bedingen lijkt mij
pi_206517150
Als diegene zegt bel je verzekering maar...nee dan opzouten met je dienstverlening van 0.0. Onze tussenpersoon regelt alles als er iets is.
pi_206517389
Dat zijn nog dinosauriers die vergeten zijn uit te sterven toen internet kwam.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206517394
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 08:58 schreef smizy het volgende:
Als diegene zegt bel je verzekering maar...nee dan opzouten met je dienstverlening van 0.0. Onze tussenpersoon regelt alles als er iets is.
Wat is het verschil voor jou tussen hun bellen of je verzekeraar bellen?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206517428
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2022 21:54 schreef stropdaz het volgende:
Wat zijn eigenlijk de voor- en nadelen van klant zijn bij een assurantiekantoor?

Ik zit al heel lang bij het plaatselijk bureau in het dorp.
Maar echt voordelen zie ik steeds minder.
Oké ik kan hem bellen of mailen als er wat is en hij zegt dan: "bel of mail dat bedrijf maar, daar loopt je verzekering"
Maar goed dat is niet iets waar ik hem voor nodig heb.

Soms denk ik om mijn verzekeringen allemaal over te hevelen naar bv 1 verzekeringsbedrijf, en dan zelf de dingen te regelen. Wie ik moet mailen of bellen hoef ik geen assurantiekantoor voor te hebben mijn inziens.
Maar mogelijk zie ik belangrijkere dingen over het hoofd, vandaar "DFC ... De Fock Check"
Een tussenpersoon beheert vaak de polissen. Per polis ontvangt ie een tig aantal ¤'s per jaar van de verzekeraar. Een oom van mij is zo miljonair geworden. Puur administratief werk.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206517440
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 08:58 schreef smizy het volgende:
Als diegene zegt bel je verzekering maar...nee dan opzouten met je dienstverlening van 0.0. Onze tussenpersoon regelt alles als er iets is.
Dan zou ik ook zeggen dat je er nog iets aan kan hebben.
Dan betaal je voor uit handen geven.
  dinsdag 1 november 2022 @ 10:40:31 #8
486785 Pensioengenieter
Geen vrije tijd meer
pi_206517936
Een tussenpersoon zoekt de beste Verz.mij voor het te verzekeren product en hij/zij hoort ook het contact te onderhoudenste die verz,mij,
Ingeval van jou tussenpersoon zou ik snel een andere zoeken.
pi_206517951
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 09:42 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Wat is het verschil voor jou tussen hun bellen of je verzekeraar bellen?
Hun zeggen lever even dit aan (paar korte vragen met een foto) en regelen dan alles met de verzekeraar. Die doen soms moeilijk. Verder garanderen ze of directe uitbetaling of bij hogere schade het geld binnen 14dgn (dan schieten ze de schade voor). Pas 2x gebruik van hoeven maken maar 1x was de verzekeraar zo traag dat we anders 3mnd en 20 telefoontjes verder waren geweest. Heb in dat soort gezeur geen zin :)
pi_206517997
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 10:41 schreef smizy het volgende:
Verder garanderen ze of directe uitbetaling of bij hogere schade het geld binnen 14dgn (dan schieten ze de schade voor).
Ook bij een autoschade van ¤5000?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_206518201
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 10:45 schreef blomke het volgende:

[..]
Ook bij een autoschade van ¤5000?
Waterschade vloer van 2700 hadden we binnen 24u. Weet even niet wat de max is wat ze in 1x uitkeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door smizy op 01-11-2022 13:58:46 ]
pi_206522361
Kijk aan, er zit dus veel verschil in met de tussenpersoon die ik heb.
Zoals jullie omschrijven had ik ook gedacht. En dan heb je er ook iets aan.
pi_206524143
Kan interessant zijn als je geen standaard polis nodig hebt.
pi_206524351
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:28 schreef descon het volgende:
Kan interessant zijn als je geen standaard polis nodig hebt.
Dit.
Ik had 10 jaar geen auto gehad, wel afscheid genomen van de vorige verzekeraar met de maximale noclaim.
Ik kon zelf nergens gunstig weer instappen, maar een tussenpersoon heeft dat netjes geregeld voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')