abonnement Unibet Coolblue
pi_206513689
Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend van programma's als "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

https://www.instagram.com/demammavan/ - Annemarie Geerts, moeder van 8 kinderen en hebben meegedaan aan "waar doen ze het van'.
https://www.instagram.com/famjelies/ - Familie Jelies, gelovig gezin uit een huis vol
https://www.instagram.com/wendy_wylenzek/ - Wendy Wylenzek, moeder van 4 dochters en heel veel dieren.
https://www.instagram.com/creato_da_pris/ - Priscilla Spruijt, altijd vrolijk, altijd aan het schilderen, moeder van 5, creatieve ondernemer
https://instagram.com/levenvanlinda?igshid=YmMyMTA2M2Y=
De familie van Linda, bekend van waar doen ze het van?

• Wie nog meer?

Verbaas u niet, verwonder u slechts. :W

En welkom alle Viva-leden, praat hier verder *O*
pi_206513697
Cool, ik heb een nieuw deel geopend! HNT!
pi_206513714
Linda is gestopt, denk ik. Met insta, met haar vrouwencoachpraktijk. Ze heeft zelfs niks gedeeld over de kerk gisteren.
pi_206513853
HNT 👻🎉
pi_206513867
Wat gek dat Linda niks meer plaatst inderdaad
Misschien druk met het coachen van die 6 moeders
pi_206513877
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2022 20:12 schreef Brokkel het volgende:
Cool, ik heb een nieuw deel geopend! HNT!
_O_
pi_206513883
En Debbie met die schmink! Daarmee kunnen de fillers en extensions het niet goed maken
pi_206513897
Bij AM is het hoog zomer zo te zien aan de meiden
Ziet er wel gezellig uit. Alleen had ik Lot thuis gelaten
  Moderator maandag 31 oktober 2022 @ 20:24:16 #9
382129 crew  Donna
pi_206513912
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2022 20:12 schreef Brokkel het volgende:
Cool, ik heb een nieuw deel geopend! HNT!
Gefeliciteerd met deze overwinning!
pi_206514319
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2022 20:13 schreef Brokkel het volgende:
Linda is gestopt, denk ik. Met insta, met haar vrouwencoachpraktijk. Ze heeft zelfs niks gedeeld over de kerk gisteren.
Inderdaad, wat gek!
pi_206514736
Jaaaaaa, go Brokkel! Ik zat in de bios vanavond dus moet even bijkijken/lezen.
Let the games begin...
pi_206514991
Vuurwerk met Halloween?? Aso´s.
En die arme Lot. Ze is gewoon bang. Stop dat kind gewoon lekker in bed.
Maar he, de versierde bolderkar moet vast weer gepromoot worden.
pi_206515094
quote:
6s.gif Op maandag 31 oktober 2022 21:59 schreef Roselyn het volgende:
Vuurwerk met Halloween?? Aso´s.
En die arme Lot. Ze is gewoon bang. Stop dat kind gewoon lekker in bed.
Maar he, de versierde bolderkar moet vast weer gepromoot worden.
Even in de highlights kijken hè? Niet gaan berichten want daar heeft ze geen tijd voor. Dat je het wel even weet.
Let the games begin...
pi_206516000
quote:
6s.gif Op maandag 31 oktober 2022 21:59 schreef Roselyn het volgende:
Vuurwerk met Halloween?? Aso´s.
En die arme Lot. Ze is gewoon bang. Stop dat kind gewoon lekker in bed.
Maar he, de versierde bolderkar moet vast weer gepromoot worden.
Ook zo nutteloos, een beetje gesponsord vuurwerk afsteken voor je huis als enige in de hele buurt. 2 tellen kijken naar wat knalpijltjes… Daarbij is Halloween vuurwerk echt nieuw voor mij, zal het een uitvinding van Groenrijk zijn? :')

Wat de broodtrommels betreft: soms zou ik willen dat ik op de school van de kinderen Geerts werkte, om te kunnen zien en verklappen wat de kinderen allemaal laten staan.
pi_206518560
Oh my, die AM. Denkt ze nu werkelijk dat ze niet meer naar de sauna kan gaan zonder herkend (en aangevallen?) te worden?
8)7
pi_206518696
Geloof er geen reet van. Maar het is een leuke nieuwe samenwerking. Binnenkort een kortingscode, want ze kreeg veel vragen en heeft dat even geregeld voor haar trouwe volgers. Het is toch net moeder Theresa.
Let the games begin...
  Moderator dinsdag 1 november 2022 @ 11:37:14 #17
382129 crew  Donna
pi_206518699
En al zou het wel zo zijn, dat wil ze toch graag? Bekend zijn.
pi_206518799
Ik zou persoonlijk helemaal iebel worden van die muziek. Is dat om het geluid van seksende stelletjes te overstemmen? :X
Let the games begin...
pi_206518827
Wat is Zusjesdebruin weer lekker positief bezig. Ik ga haar steeds meer waarderen. Die zh actie vergeet ik niet, maar een mens doet soms weleens stomme dingen.
Let the games begin...
pi_206519349
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 11:43 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik zou persoonlijk helemaal iebel worden van die muziek. Is dat om het geluid van seksende stelletjes te overstemmen? :X
_O-
pi_206520685
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2022 20:13 schreef Brokkel het volgende:
Linda is gestopt, denk ik. Met insta, met haar vrouwencoachpraktijk. Ze heeft zelfs niks gedeeld over de kerk gisteren.
Ze is weer hoor
pi_206520840
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 14:08 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze is weer hoor
We kunnen weer rustig ademhalen! Ze heeft het over een week vakantie, maar volgens mij waren het er twee ;-)

En zagen jullie de vleugels aan de muur bij Sofie al? Prachtig weer hoor.
Let the games begin...
pi_206521530
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 14:30 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
En zagen jullie de vleugels aan de muur bij Sofie al? Prachtig weer hoor.
Ik vind het raar. En niet mooi. Ook zullen het enorme stofnesten zijn.
Maar he, Poen heeft het dus zij ook.

Ik keek nav de opmerkingen naar het deel van de vlog van gisteren waar de kinderen alleen gingen eten "omdat de dat zo leuk vinden", aldus Sofie. Jemig zeg. Ze wilden gewoon met hun ouders gaan eten. Noud vond dat Guusje al genoeg quality time met haar ouders had gehad en Eline wilde niet weer met de kleintjes opgescheept zitten.
Maar nee, ze moesten alleen gaan eten van Jan. Alleen de prins mocht met hen mee.
Schaamteloos.
pi_206521744
Echt hoor. Nog even en Eline wil ook niet meer mee. Dan mogen Floor en Guusje de boel draaiende houden ofzo? Waarom gaan deze mensen op vakantie met hun kinderen?
Ik citeer "aan tafel hebben we de mooiste gesprekken". Maar nu even niet? Heel bijzonder.

Die Kyra in haar up op dat vakantiepark is toch ook wel triest. Zou ze zo'n vent hebben die als hij thuis is aanschuift om te eten en daarna gaat zitten gamen? Dan mist ze niet veel zeg maar. Echt even relaxed zwemmen doe je ook niet met twee van die ukken.
Let the games begin...
pi_206521948
Even afrekenen, schrijft AM aan het einde van haar saunabezoek. Natuurlijk...

Ik weet niet of ik er heen zou gaan. Ik vond het er vooral erg donker en wat claustrofobisch uit zien. Ik ga tijdens een saunabezoek graag even naar buiten om af te koelen maar hier kan dat waarschijnlijk niet.
Verder vind ik het bijzonder dat Maarten vrij neemt om AM gezelschap te houden tijdens haar werk. Want samen naar de sauna is heerlijk, maar toch echt zonder camera.
pi_206522049
Ik volg die Nagelkerke niet. Lees alleen wel het topic en daar heb ik meer dan genoeg aan
Hoewel de actuele EHV gezinnen wel ondersneeuwen door de bakker
pi_206522107
En Kyra alleen in dat park doet ze omdat hij bij de verbouwing is.
Daarnaast zeikt ze hem toch alleen maar af en laat zij niet eens toe dat hij wat met de kinderen doet. Ik vind haar echt een dramaqueen. Nooit eens positief, zeuren om likes en gewoon niet leuk
pi_206522798
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2022 11:27 schreef Roselyn het volgende:
Oh my, die AM. Denkt ze nu werkelijk dat ze niet meer naar de sauna kan gaan zonder herkend (en aangevallen?) te worden?
8)7
Mooi argument om gesponsord naar de privésauna te kunnen.

Ik heb overigens gewoon een privésauna. Voordeel als je niet zoveel kinderen hebt. Dan heb je ruimte en tijd om dat soort dingen te hebben/doen.
pi_206522817
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 11:45 schreef Nexpreszo het volgende:
Wat is Zusjesdebruin weer lekker positief bezig. Ik ga haar steeds meer waarderen. Die zh actie vergeet ik niet, maar een mens doet soms weleens stomme dingen.
Ze is leuk he?
pi_206522829
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 november 2022 12:23 schreef Roselyn het volgende:

[..]
_O-
Ik luister zonder geluid. Ik denk dat ik dit ook niet wil terugluisteren XD
pi_206522841
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 14:30 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
We kunnen weer rustig ademhalen! Ze heeft het over een week vakantie, maar volgens mij waren het er twee ;-)

En zagen jullie de vleugels aan de muur bij Sofie al? Prachtig weer hoor.
Ik denk dat het er wel 3 waren!

Soof had toch al vleugels?
pi_206523074
Oh kraist, wat een gedrochten bij hun eettafel met 4 stoelen. Zijn ze vergeten da zai 8 kinderen hebben?
pi_206523765
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 16:30 schreef Earring het volgende:
Ik volg die Nagelkerke niet. Lees alleen wel het topic en daar heb ik meer dan genoeg aan
Hoewel de actuele EHV gezinnen wel ondersneeuwen door de bakker
De familie Zeldenrust had ik graag gevolgd, maar de lappen tekst op Facebook zijn echt niet te doen.
Buddenbruck ben ik allergisch voor.
Verder zijn er weinig spraakmakende gezinnen toch? Jelies vind ik te ranzig om naar te kijken.

Die Navelbreuken zijn nog debieler dan die familie Geerts. Je houdt het niet voor mogelijk.
Let the games begin...
pi_206523785
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 16:33 schreef Earring het volgende:
En Kyra alleen in dat park doet ze omdat hij bij de verbouwing is.
Daarnaast zeikt ze hem toch alleen maar af en laat zij niet eens toe dat hij wat met de kinderen doet. Ik vind haar echt een dramaqueen. Nooit eens positief, zeuren om likes en gewoon niet leuk
Maar zit hij dan wel gewoon in dat huis? Dat is toch best maf? Ik zou iets in de buurt van huis proberen te huren. Lijkt me knap ongezellig zo.
Maar ja, zij is idd niet gezellig. Wat een zeurdoos zeg.
Let the games begin...
pi_206523796
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:11 schreef Brokkel het volgende:
Oh kraist, wat een gedrochten bij hun eettafel met 4 stoelen. Zijn ze vergeten da zai 8 kinderen hebben?
De kinderen eten graag zonder hun ouders!! Dan hebben zai de mooiste gesprekken!
Let the games begin...
pi_206523816
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 november 2022 17:51 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Ze is leuk he?
Ja. Echte IJmuidense. Of is ze van origine uit Beverwijk? Lekker recht voor zijn raap. Ja, ik kan haar wel waarderen. Niet alles wat ze doet is handig, maar ik heb ook weleens last van emoties waardoor ik iets geks doe.
Let the games begin...
pi_206523833
Ik moest ook zo lachen om hoe ze die pluim goud ging spuiten. Hele fles nodig. Nog een hele bos te gaan.
Let the games begin...
pi_206524327
Hip en Hot gaat wokken. Ben benieuwd of de vlieg in beeld ook mee op de wok mag..getver
Let the games begin...
pi_206531016
Is die tekendoos van Saar eerder in beeld geweest? Ik zie iets vergelijkbaars bij mumplusmore qua soort kist en opdruk. Toeval?

Of wacht, influencers, niks is nog toeval
pi_206536003
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 11:26 schreef Danielle_ het volgende:
Is die tekendoos van Saar eerder in beeld geweest? Ik zie iets vergelijkbaars bij mumplusmore qua soort kist en opdruk. Toeval?

Of wacht, influencers, niks is nog toeval
Vorig jaar volgens mij.
En een van de boeken van Lot Beukers kwam ook weer in beeld. Heel toevallig. Not.
pi_206536049
Wéér soep met brood bij Wendy. Een klein kopje dunne soep met een berg ciabatta´s en rauwkost.
Het is absoluut gezond maar ik vind dat een lunch. Ik eet niet graag 3x per dag brood en bovendien mis ik de eiwitten.

Maar ik heb sowieso weinig met diepvriesprakjes. Ik wil een verse maaltijd.

[ Bericht 16% gewijzigd door Roselyn op 02-11-2022 21:31:48 ]
pi_206539039
Ik moest zo lachen om Sandra die het bij de Navelbreuken heeft over "Nood en Stand". Je zou bijna denken dat zij de dagelijkse stukjes tikt!
Let the games begin...
pi_206539052
quote:
6s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:16 schreef Roselyn het volgende:
Wéér soep met brood bij Wendy. Een klein kopje dunne soep met een berg ciabatta´s en rauwkost.
Het is absoluut gezond maar ik vind dat een lunch. Ik eet niet graag 3x per dag brood en bovendien mis ik de eiwitten.

Maar ik heb sowieso weinig met diepvriesprakjes. Ik wil een verse maaltijd.
Bij mij zouden ze vragen waar de rest blijft...
Let the games begin...
pi_206540343
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 22:35 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Bij mij zouden ze vragen waar de rest blijft...
_O-
Mijn dochter zou dit elke dag willen eten. Mijn man ook, maar dan met extra afbakbroodjes met brie, zalm of roompate. En ik zou dan om 9u wel de stroopwafels aan moeten rukken.
pi_206540360
Linda en back en hoe! Holy moly ze heeft nu al 20 story's of zo. En ze is nog maar een uur online!
  Moderator donderdag 3 november 2022 @ 11:34:52 #46
382129 crew  Donna
pi_206542140
AM heeft haar planner en stempels gewoon nooit meer laten zien he? Treurig gewoon.
Rectificatie. Ze zijn nog in beeld!

[ Bericht 28% gewijzigd door Donna op 03-11-2022 11:49:39 ]
  Moderator donderdag 3 november 2022 @ 11:35:04 #47
382129 crew  Donna
pi_206542145
quote:
2s.gif Op donderdag 3 november 2022 07:51 schreef Brokkel het volgende:
Linda en back en hoe! Holy moly ze heeft nu al 20 story's of zo. En ze is nog maar een uur online!
Op les geweest bij AM?
  donderdag 3 november 2022 @ 11:47:35 #48
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_206542317
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 11:34 schreef Donna het volgende:
AM heeft haar planner en stempels gewoon nooit meer laten zien he? Treurig gewoon.
Gisteren toch nog?
  Moderator donderdag 3 november 2022 @ 11:49:06 #49
382129 crew  Donna
pi_206542333
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 11:47 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Gisteren toch nog?
Oh ik zie het. Wauw. Oké ik neem het terug. Toch leuk dat ze ze nog in beeld brengt. :P

Ik heb mijn bericht gerectificeerd. :R
  Moderator donderdag 3 november 2022 @ 11:51:14 #50
382129 crew  Donna
pi_206542370
Maar ze is van Miele wasmachine reiniger naar Jemako gegaan? Geen ad?
Ik kijk bijna nooit met geluid, dus geen idee of ze er iets over zegt.
pi_206547933
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 11:51 schreef Donna het volgende:
Maar ze is van Miele wasmachine reiniger naar Jemako gegaan? Geen ad?
Ik kijk bijna nooit met geluid, dus geen idee of ze er iets over zegt.
Neuh, natuurlijk niet.
Zij snapt nog steeds niet hoe het werkt. Of beter gezegd: wil het niet snappen.
pi_206547971
Zo hee, lekker volle borden bij Jet en demeiden. Gek he, na 3 dozen vol zoete zooi?
Nu zag het eten er ook niet echt lekker uit maar aangezien Maarten opschept het eten op de borden kwakt, vermoed ik dat dit de gewone hoeveelheid is.
pi_206548520
O die trommels. Echt. Geen muesli met poepgarantie nodig hoor. Gewoon een dieet van veel suiker en vet will do.
Let the games begin...
pi_206549338
Ah de 2 maandelijkse schoonmaakvideo van de wasmachine. Echt rocketscience hoor. Kleine tip, een vaatwasblok werkt net zo goed..
Shine bright like a diamond.
pi_206550695
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:54 schreef June. het volgende:
Ah de 2 maandelijkse schoonmaakvideo van de wasmachine. Echt rocketscience hoor. Kleine tip, een vaatwasblok werkt net zo goed..
Ja man. En dan uitleggen wat de filters zijn 8)7
pi_206550711
quote:
6s.gif Op donderdag 3 november 2022 22:29 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Ja man. En dan uitleggen wat de filters zijn 8)7
Het is echt om je te bescheuren.
Let the games begin...
  Moderator vrijdag 4 november 2022 @ 15:14:21 #57
382129 crew  Donna
pi_206556369
Ohneee die reacties op AM haar boek post. Al die fans. :D :D
pi_206557163
Ik moet er een beetje om gniffelen. Als je ziet wat zij zelf leest er op haar nachtkastje ligt, dan kan ik me wel een beetje voorstellen wat voor boek het wordt.
En ik wens vooral JJ veel succes ;)
pi_206557282
Dan zet je dus je camera zo dat er opgenomen wordt dat je de tafel dekt
Man o man, boeiend hoor
pi_206558604
Als AM zo goed kan improviseren, zou ze niet zo'n structuurjunkie hoeven zijn.

Je hebt taalzwak en dyslexie. Zonder gedegen onderzoek kan het beide zijn. Maar aangezien ze ook zichzelf de diagnose ADHD geeft, kan ik me gewoon niet voorstellen dat ze zich wel op dyslexie heeft laten testen.
pi_206558649
Ik vind het wel leuk voor haar dat ze een boek schrijft, trouwens. Onderwerp is niet mijn ding, dus ik ga hem niet kopen, maar er zal een martk voor zijn.

Debbie stond op de cover van een Barnevelds blaadje. Leuke foto's. Interview vond ik wat saai. Maar ja, ik vind Debbie ook gewoon wat saai.
pi_206560045
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:14 schreef Donna het volgende:
Ohneee die reacties op AM haar boek post. Al die fans. :D :D
Ik krijg ook de kriebels van al die fans, haha!
pi_206561961
AM is een expert in opvoeden. Ze vindt dat ze er heel goed in is. Geen idee of dat klopt, ze wonen en leven in een commercial en daar is altijd alles koek en ei. Zijn de knd buitenshuis beleefd? Houden ze zich aan regels? Geen idee. Dat wat AM blaat is voor 80% opgeklopte lucht. Gelukkig hebben ze een schrijfster ingehuurd voor de teksten :)
Let the games begin...
pi_206563237
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 23:10 schreef Nexpreszo het volgende:
AM is een expert in opvoeden. Ze vindt dat ze er heel goed in is. Geen idee of dat klopt, ze wonen en leven in een commercial en daar is altijd alles koek en ei. Zijn de knd buitenshuis beleefd? Houden ze zich aan regels? Geen idee. Dat wat AM blaat is voor 80% opgeklopte lucht. Gelukkig hebben ze een schrijfster ingehuurd voor de teksten :)
AM is toch de alwetende moeder met haar 8 kinderen? Waarvan 3 boven de 18 volgens haar nog pubers zijn, en waarvan de jongste aardig verwend is……..
pi_206563354
Ik denk dat ze benaderd is door de uitgever omdat die er commercieel brood in zien, ze zal vast een paar tips geven over opvoeden die iemand anders dan verwerkt in het boek maar ze zal vooral haar naam eraan verbinden. Dit komt echt niet uit haarzelf.
pi_206563821
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 23:10 schreef Nexpreszo het volgende:
AM is een expert in opvoeden. Ze vindt dat ze er heel goed in is. Geen idee of dat klopt, ze wonen en leven in een commercial en daar is altijd alles koek en ei. Zijn de knd buitenshuis beleefd? Houden ze zich aan regels? Geen idee. Dat wat AM blaat is voor 80% opgeklopte lucht. Gelukkig hebben ze een schrijfster ingehuurd voor de teksten :)
Ik snap het ook niet zo. Ze gaat van planworkshop naar opvoedboek. Je gezinsleven plannen is toch echt niet hetzelfde als opvoeden. En van de opvoeding zelf zien wij erg weinig. We zien inderdaad alleen het in scene gezette perfecte gezinsleven.
Ik ben dus benieuwd. Al zal ik het boek nooit kopen.
pi_206564106
Nee zeg. Ik krijg echt jeuk van mensen die zichzelf zo fantastisch vinden.
Let the games begin...
pi_206566370
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 november 2022 10:29 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Ik snap het ook niet zo. Ze gaat van planworkshop naar opvoedboek. Je gezinsleven plannen is toch echt niet hetzelfde als opvoeden. En van de opvoeding zelf zien wij erg weinig. We zien inderdaad alleen het in scene gezette perfecte gezinsleven.
Ik ben dus benieuwd. Al zal ik het boek nooit kopen.
Ik zal ‘m kritisch doorbladeren bij de boekhandel, maar kopen zeker niet inderdaad…
  zondag 6 november 2022 @ 11:02:53 #69
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_206574398
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:54 schreef June. het volgende:
Ah de 2 maandelijkse schoonmaakvideo van de wasmachine. Echt rocketscience hoor. Kleine tip, een vaatwasblok werkt net zo goed..
en zo slecht gefilmd hahahaaa. hij ging helemaal niet open.

maar dat je het jezelf zooooo moeilijk maakt omdat je de filters wilt openmaken terwijl je filmt. Beter plannen begint bij het wegleggen van de K*Tcamera en gewoon je leven leiden. Dan zou ze ZOVEEL tijd over hebben.

maar ja wij ons minder om aan te irriteren ;)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_206574721
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 11:02 schreef J-net het volgende:

[..]
en zo slecht gefilmd hahahaaa. hij ging helemaal niet open.

maar dat je het jezelf zooooo moeilijk maakt omdat je de filters wilt openmaken terwijl je filmt. Beter plannen begint bij het wegleggen van de K*Tcamera en gewoon je leven leiden. Dan zou ze ZOVEEL tijd over hebben.

maar ja wij ons minder om aan te irriteren ;)
En zij verdient niks. Want dat is wat het is. En anderen volgen schaamteloos. Met linkjes van al die o zo handige producten. Dat doen ze als service voor de volgers hoor. Want er staat geen #ad bij.
Kliek van Lies, Moedertje Ohh. Bzzzonder die ik leuk vond maar er ook volop aan mee lijkt te doen.
De enige die eerlijk lijkt te zijn is Zusjesdebruin.
Let the games begin...
pi_206582628
Ik snap dat ouders trots zijn hè.
Maar waarom cijferlijsten online knallen?? (Hip en Hot).
Echt raar gedrag.

En nu al een kerstboom opzetten vind ik ook raar. Al snap ik de drang naar iets gezelligs.
Let the games begin...
  zondag 6 november 2022 @ 20:38:00 #72
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_206582930
Heel raar vind ik dat. Ook irl heb ik zulke mensen.

Net als of het rapport minder is het niet goed is. Terwijl er kinderen zijn die daar ook keihard voor moeten werken.

Gevoelig puntje hier, met waarschijnlijk een echte dyslect hier thuis.
pi_206583474
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 20:14 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik snap dat ouders trots zijn hè.
Maar waarom cijferlijsten online knallen?? (Hip en Hot).
Echt raar gedrag.
Snap ik ook niet. Maar zij heeft er een handje van te laten zien hoe slim de kinderen zijn. En zij zelf ook natuurlijk.
pi_206583999
Mijn dochter vroeg vandaag ook wanneer we de kerstboom gingen opzetten. Ik zei dat als ze het zo graag kerstig in huis wilde hebben, dat ze dan haar kersttrui aan kon trekken. Die liep dus de rest van de dag in een foute kersttrui 8)7
pi_206584012
Ik ben trouwens ook retetrots op hoe mijn dochter het doet. Ik deel dat dan weer niet, omdat mensen er wat van vinden als je trots bent op de goede prestaties van je kind.
pi_206584805
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2022 21:54 schreef Brokkel het volgende:
Mijn dochter vroeg vandaag ook wanneer we de kerstboom gingen opzetten. Ik zei dat als ze het zo graag kerstig in huis wilde hebben, dat ze dan haar kersttrui aan kon trekken. Die liep dus de rest van de dag in een foute kersttrui 8)7
_O-
pi_206584830
quote:
2s.gif Op zondag 6 november 2022 21:55 schreef Brokkel het volgende:
Ik ben trouwens ook retetrots op hoe mijn dochter het doet. Ik deel dat dan weer niet, omdat mensen er wat van vinden als je trots bent op de goede prestaties van je kind.
Ik ben ook retetrots op mijn kinderen. En dat durf ik best te delen.
Maar cijferlijsten aan anonieme volgers laten zien vind ik niet nodig.
pi_206594866
Is er dan werkelijk niemand die kan schrijven? Debbie heeft last van de spatieziekte. Ik klikte per ongeluk op de link naar de muesli. Dat staat dus vol spelfouten, want het is kersteditie, kerstfan, kerstgekte en kerstgeur.
pi_206594881
Oh, ik zie er nog 1, maar die ziet 95% van de Nederlander niet: Het is Debbies Kerstmix.Best knap: in 3 woorden 2 fouten maken.
pi_206595532
En het verhaal van Lotje is gerecycled: https://www.instagram.com/p/B-tWa_rjCeG/
pi_206595588
Ik zie het, vreselijk.
De muesli van AM heet zelfs "de mamma van muesli mix".
En: Eigenlijk wilde we geen kinderen.

Ik zou denken dat het bedrijf deze teksten corrigeert?
pi_206595628
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2022 21:17 schreef Brokkel het volgende:
En het verhaal van Lotje is gerecycled: https://www.instagram.com/p/B-tWa_rjCeG/
Goh.
En laat me raden: vandaag leeggetrokken zodat het niet zou opvallen? Net als ze eerder met andere verhaaltjes deed?
pi_206595693
Ik zag er meerdere leeg inderdaad. Maar driftbuien en triggers was voor mij de clue.

Ze heeft de limoncello-post ook leeggetrokken. Daarbij zei iemand dat ze eens een boek moest schrijven, zo hilarisch was het.
pi_206596088
De stervende zwaan en gillen als een mager speenvarken in 1 zin is trouwens echt slecht Nederlands.
pi_206596142
Had AM het laatst niet over duurzaamheid en zo? En kleine stapjes?

Waarom doe je overdag 2 bedlampjes aan???
pi_206596205
Ik ben wel benieuwd hoe men een boek denkt te vullen met al die herhalingen.
En die taal- en spelfouten... Vrees dat velen het niet zien.
Ik zie meer opzoek dan me lief is. Zelfs leerkrachten doen het fout :(
Let the games begin...
pi_206596228
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2022 21:45 schreef Brokkel het volgende:
Had AM het laatst niet over duurzaamheid en zo? En kleine stapjes?

Waarom doe je overdag 2 bedlampjes aan???
Ja maar zíj doet haar best al hè? Ze repareren kapotte spullen!!
Let the games begin...
pi_206596409
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 21:48 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Ja maar zíj doet haar best al hè? Ze repareren kapotte spullen!!
Alles wat je niet aanzet, kan ook niet kapotgaan :lightbulb:

Zoveel voegde het niet toe voor de foto. Dus hup, doe uit die lampjes,. Kost alleen maar energie.
pi_206596623
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2022 21:58 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Alles wat je niet aanzet, kan ook niet kapotgaan :lightbulb:

Zoveel voegde het niet toe voor de foto. Dus hup, doe uit die lampjes,. Kost alleen maar energie.
En dan de pubers de schuld (of deschuld?) geven vd hoge energierekening. Want die laten overal lampen branden..
Let the games begin...
pi_206596654
quote:
2s.gif Op maandag 7 november 2022 21:24 schreef Brokkel het volgende:
Ik zag er meerdere leeg inderdaad. Maar driftbuien en triggers was voor mij de clue.

Ze heeft de limoncello-post ook leeggetrokken. Daarbij zei iemand dat ze eens een boek moest schrijven, zo hilarisch was het.
Ik vermoed dat het boek een verzamelwerk van haar verhaaltjes wordt.
pi_206596683
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 22:11 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
En dan de pubers de schuld (of deschuld?) geven vd hoge energierekening. Want die laten overal lampen branden..
Ik zie ook altijd een stromende kraan als Lot bij de wastafel staat. Terwijl AM staat te filmen dus veel tanden worden er op dat moment niet gepoetst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Roselyn op 07-11-2022 22:52:16 ]
pi_206606432
Zag je hoe Jim zijn moeder imiteerde? Ik vind het dan wel weer sportief van haar dat ze dat filmpje gewoon plaatste.
  dinsdag 8 november 2022 @ 22:02:40 #93
208890 June.
Seriously?
pi_206608373
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2022 20:00 schreef Brokkel het volgende:
Zag je hoe Jim zijn moeder imiteerde? Ik vind het dan wel weer sportief van haar dat ze dat filmpje gewoon plaatste.
Ze plaatst zoveel dat ik me afvraag of ze zulke details überhaupt opmerkt.
Shine bright like a diamond.
pi_206608840
Ik was vandaag niet online en zag haar stories even snel terug te kijken. Het was echt praktisch allemaal reclame?!! Naar die winkel kookpunt, superbra (zoooo jammer dat ze met influencers werken), kapper. Echt niet te doen.
Let the games begin...
pi_206608882
En vwb het "hacken"... Je kan natuurlijk ook als je dingen koopt even het ding voorzien van een ander ww, ipv het standaard ww dat overal op zit.
Let the games begin...
pi_206632338
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 22:48 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik was vandaag niet online en zag haar stories even snel terug te kijken. Het was echt praktisch allemaal reclame?!! Naar die winkel kookpunt, superbra (zoooo jammer dat ze met influencers werken), kapper. Echt niet te doen.
Vandaag weer net zo. Ik doe het eigenlijk nooit, maar heb nu denk ik 75% van haar stories gerapporteerd. Allemaal (sluik)reclame. Vera, tassen van de kinderen, powermama, marathonmama, muesli, fietshelmen voor Jet en Lot. Dat laatste vind ik trouwens zo hypocriet van mevrouw: iedere dag filmend op de fiets, maar hey, ik krijg een leuk bedrag als ik mijn kinderen voor de schijnveiligheid een (te grote) helm op doe dus ik ga net doen alsof ik heel bewust bezig ben met verkeersveiligheid. Bah!
pi_206640797
Je bent te goed voor deze wereld!
pi_206640800
Ik rapporteer niks. Lijkt me zo zinloos.
pi_206641062
Doe ik op Viva ook al niet meer. Daar was het ook zinloos. :X
  Moderator vrijdag 11 november 2022 @ 19:22:26 #100
382129 crew  Donna
pi_206641442
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2022 18:26 schreef Brokkel het volgende:
Ik rapporteer niks. Lijkt me zo zinloos.
Dat idee heb ik ook, maar heel soms doe ik het toch.
pi_206645691
Nou, Jet heeft de helm 1x opgehad en Lot 2x. Ik vermoed dat het geen succes was.

En ik vind haar ook slechte reclame maken voor haar trainers. Ik begrijp er in ieder geval niks van. Ze heeft haar levensverhaal aan de powermoeder moeten vertellen maar vervolgens maakt de Amerikaanse marathonmoeder haar schema. Heel duidelijk allemaal. Not.

Ik begrijp niet hoe ze al die samenwerkingen klaar krijgt. Maar eigenlijk hoef ik dat niet te begrijpen. Ik ben blij dat ik een iets meer zinvolle baan heb en mijn kinderen met rust kan laten.
pi_206646096
Zelfs haar trainster weet wat haar menstruatiecyclus is.

Nou raad eens, iedereen weet haar cyclus die haar langer dan 30 dagne volgt.
pi_206646279
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2022 18:52 schreef Brokkel het volgende:
Doe ik op Viva ook al niet meer. Daar was het ook zinloos. :X
Haha, echt he… Ergens voelt het op Insta bij AM ook zinloos hoor, maar als we dat allemaal blijven denken en daarom dus nooit iets rapporteren, dan weten we zeker dat het niet werkt. :')
pi_206646356
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2022 23:35 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Haha, echt he… Ergens voelt het op Insta bij AM ook zinloos hoor, maar als we dat allemaal blijven denken en daarom dus nooit iets rapporteren, dan weten we zeker dat het niet werkt. :')
Nou, AM staat nooit meer als eerste in mijn rijtje. Terwijl zij een van de weinigen is die ik elke dag kijk en uiteraard de meeste stories heeft. Terwijl ze voorheen altijd als eerste verscheen.
pi_206650302
Die woning van Marilyn he? Die is niet groter dan hun vorige vakantiehuis. Ik ben benieuwd hoe ze boven de indeling doen met 4 kinderen.
pi_206650413
AM wil dat haar kinderen geen hyperactieve monstertjes worden met/door Sinterklaas. Bedoelt ze nu ongeveer het gedrag van Lot in de Groenrijk? Bij binnenkomst meteen jammeren om iets van decoratie dan wel koopwaar?

De woning van Marilyn geloof ik pas echt bij het officiële verhuisbericht, maar wat ze liet zien lijkt me het kleinste van heel die wijk? Wel mooi, maar wat je zegt Brokkel: heel benieuwd naar hoe ze dit gaan doen.
pi_206650730
Ik rapporteer me een ongeluk, als ik zin heb. Niet alleen bij AM. vooral als er knd bij betrokken zijn.
Op Viva schrijf ik niet meer. Zit hier wel best.
Let the games begin...
pi_206650795
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 16:04 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik rapporteer me een ongeluk, als ik zin heb. Niet alleen bij AM. vooral als er knd bij betrokken zijn.
Op Viva schrijf ik niet meer. Zit hier wel best.
Bij Lieke VM is het ook lekker rapporteren wat dat betreft :')
pi_206650860
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 16:15 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Bij Lieke VM is het ook lekker rapporteren wat dat betreft :')
Ik erger me graag. Maar die Lieke was me te erg. Vreselijk. Dat is toch die muts die voor zo ongeveer iedere gelegenheid cadeauboxen prept voor die knd? En die lunchtrommels waar ze een dagtaak aan heeft?

Het viel me op dat de vloggers die ik voorheen zo puur vond ook verpest raken. Bzzzonder, moedertje Ohh, kliek van Lies, noem ze maar op.
Zusjesdebruin deed het laatst 1x en zei nog, normaal doe ik dit niet. En dat is ook gewoon echt zo.
Let the games begin...
pi_206651754
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2022 16:25 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Ik erger me graag. Maar die Lieke was me te erg. Vreselijk. Dat is toch die muts die voor zo ongeveer iedere gelegenheid cadeauboxen prept voor die knd? En die lunchtrommels waar ze een dagtaak aan heeft?

Het viel me op dat de vloggers die ik voorheen zo puur vond ook verpest raken. Bzzzonder, moedertje Ohh, kliek van Lies, noem ze maar op.
Zusjesdebruin deed het laatst 1x en zei nog, normaal doe ik dit niet. En dat is ook gewoon echt zo.
Lieke is diegene die drie dochters heeft waarvan één overleden (dat gun ik niemand he, dat even vooropgesteld). Maar haar kinderen zijn echt verwend. Vooral de oudste. Laatst is ze wel flink de mist in gegaan met een post waarin ze eigenlijk zei ‘ik zet mijn kind in voor mijn insta werkzaamheden, en ook als ze geen zin heeft dan moet ze toch maar even door want ze wordt ervoor beloond’. Oftewel: die ziet haar kind echt als haar werkneemster…

Bedoel jij niet toevallig Milou Hofmeester? Daar denk ik direct aan bij broodtrommels, inclusief uitgedrukte vormpjes en voedselverspilling :')
pi_206654759
Ah, ja dat denk ik ook.
Ze boeien me allebei zoveel dat ik ze door elkaar haal 8-)
Let the games begin...
pi_206658777
Ik vind de filmkwaliteit van Juul haar telefoon veel beter, helderder. Met deze take-over valt het me ineens op, haha.

Ben wel erg benieuwd in wat voor tijd AM de 10km loop zal doen. Dat ze ‘m haalt, daar ben ik wel zeker van.
pi_206659138
Ernstig allemaal weer he, bij Kyra. Een chronisch zieke peuter, waar ze niks over deelt. Zo ernstig dat de peuter niet naar de PSZ kan, omdat zij er als ouders dan niet bovenop kunnen zitten.

[ Bericht 36% gewijzigd door Brokkel op 13-11-2022 11:41:26 (daarom) ]
pi_206660962
quote:
2s.gif Op zondag 13 november 2022 11:40 schreef Brokkel het volgende:
Ernstig allemaal weer he, bij Kyra. Een chronisch zieke peuter, waar ze niks over deelt. Zo ernstig dat de peuter niet naar de PSZ kan, omdat zij er als ouders dan niet bovenop kunnen zitten.
Ik maak me met dat soort berichten echt zorgen om de situatie daar. Ze houdt die twee meisjes zo extreem vast… Soms zou het echt goed zijn als daar eens iemand mee gaat kijken in het dagelijkse leven, en dan niet als Insta volger… Ik vraag me ook een beetje af of ze wel echt hulp heeft tegenwoordig, ben wat dat betreft wat wantrouwend…
pi_206660969
Wat ziet dat er toch ehm… Apart uit hè, AM die al filmend over de finish rent. Ik zou als medeloper lichtelijk agressief worden trouwens, als ik ineens op een kanaal van een zelfbenoemde bn’er/instamoeder blijk te staan.
pi_206661199
Ik heb nog nooit iemand filmend over de finish zien komen. Julia staat er toch?
pi_206661313
quote:
2s.gif Op zondag 13 november 2022 15:29 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb nog nooit iemand filmend over de finish zien komen. Julia staat er toch?
Ja, en die filmt dus hoe haar moeder filmend over de finish komt. Echt, ik vind het zo’n triest beeld, zo filmend rennen…
pi_206663408
AM moet 'altijd' even bijkomen na zo'n event.

Ze doet geeneens boodschappen, want dat zijn teveel prikkels. Naar welke events gaat zij?
pi_206664905
quote:
2s.gif Op zondag 13 november 2022 18:50 schreef Brokkel het volgende:
AM moet 'altijd' even bijkomen na zo'n event.

Ze doet geeneens boodschappen, want dat zijn teveel prikkels. Naar welke events gaat zij?
Ik moest er ook om lachen. Dit is het tweede hardloopevent waar ze aan mee doet?

En filmend over de finish, terwijl er iemand is om je te filmen. Dan ben je best een beetje de weg kwijt.

En nu moet ze floaten. Nou, ik had toch echt een avond languit op de bank gepland na zo´n druk weekend.
pi_206665780
Ik moest ook zo hard lachen. Zij weet alles zo groot te maken. Ze loopt een rondje hard en gaat op voor sportvrouw van het jaar.
Ze doet mee aan een run en is áltijd overprikkeld door dit soort events. Of zou ze een verjaardag met een handjevol bezoekers ook een event noemen?
Let the games begin...
  zondag 13 november 2022 @ 21:10:35 #121
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_206666475
En weer naar de Spa. Ze gaat er een samenwerking mee aan. Zodat ze steeds goed kan herstellen.
Ofwel lekker met korting erheen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_206666652
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 20:41 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik moest ook zo hard lachen. Zij weet alles zo groot te maken. Ze loopt een rondje hard en gaat op voor sportvrouw van het jaar.
Ze doet mee aan een run en is áltijd overprikkeld door dit soort events. Of zou ze een verjaardag met een handjevol bezoekers ook een event noemen?
Daar kwam het wel op neer. Want het was het grote jaarlijkse familiefeest.
Met haar ouders, haar broer en zijn kinderen. Vijf of zes gasten dus?
pi_206666662
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 21:10 schreef J-net het volgende:
En weer naar de Spa. Ze gaat er een samenwerking mee aan. Zodat ze steeds goed kan herstellen.
Ofwel lekker met korting erheen.
Met korting? Nee joh, die gaat gratis. En krijgt er misschien nog geld op toe ook.
pi_206667420
Nee, die gaat daar gratis naartoe en ze krijgt geld om reclame te maken.
pi_206669712
Ik zie Buddenbruck voor vandaag in de agenda van AM staan :+
pi_206669825
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2022 09:20 schreef Brokkel het volgende:
Ik zie Buddenbruck voor vandaag in de agenda van AM staan :+
Whut?
Let the games begin...
pi_206670550
Oh, wat bijzonder. Ben benieuwd
pi_206670656
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2022 09:20 schreef Brokkel het volgende:
Ik zie Buddenbruck voor vandaag in de agenda van AM staan :+
Ik zag het ook! Budenbruck zelfs, hahaha. Ik hou m’n hart vast voor deze bijzondere afspraak, hahaha. Positief voor AM: haar kinderen komen wel een stuk rustiger en beleefder op me over dan de kinderen Buddenbruck…
pi_206670786
Die Lotte Beukers werkt ook flink op mijn irritatie trouwens zeg. Met haar gesneeuwvlok. En dat is dan de stijl die AM wil gaan overnemen? Brrr.
Let the games begin...
pi_206670984
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 11:18 schreef Nexpreszo het volgende:
Die Lotte Beukers werkt ook flink op mijn irritatie trouwens zeg. Met haar gesneeuwvlok. En dat is dan de stijl die AM wil gaan overnemen? Brrr.
Ik heb het filmpje net bekeken. Wat wil zij worden? Spreker op grote evenementen à la Jomanda? Want we weten al lang ‘via haar’ hoe het echt zit..? Echt, ik heb zo’n hekel aan mensen die zich als ervaringsgoeroe presenteren omdat ze iets gevonden hebben wat voor hunzelf werkt. :')
pi_206671644
Ik zie bij de Buddenbrucks dat er buikgriep is, dus die afspraak vervalt vast.
pi_206672512
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 12:12 schreef Danielle_ het volgende:
Ik zie bij de Buddenbrucks dat er buikgriep is, dus die afspraak vervalt vast.
Kan me niet voorstellen dat dat een live afspraak was.
Let the games begin...
pi_206672734
Hij is digitaal, denk ik.
pi_206672740
Ik ga er niet vanuit dat ze een fysieke afspraak hebben.
pi_206672978
Een belafspraak
pi_206673363
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2022 09:20 schreef Brokkel het volgende:
Ik zie Buddenbruck voor vandaag in de agenda van AM staan :+
Heel bijzonder...

Wat ik ook bijzonder vind is dat er met geen woord gerept wordt over het uitje van demeiden naar de Efteling gisteren.
pi_206673918
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 14:59 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Heel bijzonder...

Wat ik ook bijzonder vind is dat er met geen woord gerept wordt over het uitje van demeiden naar de Efteling gisteren.
Er zijn geen beelden met ad content dus niet het vernoemen waard, vrees ik. Ik hoop wel dat ze genoten hebben van eindelijk eens een dag niet steeds die camera op hun neus gericht.

Jet heeft nog steeds dat te krappe pak aan, en wat zit het ook nog eens raar gedraaid aan de achterkant…

Goed punt trouwens dat de afspraak met de Buddenbrucks wel eens digitaal/telefonisch zou kunnen zijn. Zal het zijn voor inspiratie voor het boek?
pi_206674550
Guus mag thuisblijven bij zijn broers (broer neem ik aan, want er woont er nog maar een thuis) en zus, als ze een weekend weg gaan.
Ik neem aan dat hij daar blij mee is maar vraag me wel af of ze ooit iets leuks met hem gaan doen.

Het avondeten. Beenham, spek én worst :r
pi_206674561
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 15:39 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Er zijn geen beelden met ad content dus niet het vernoemen waard, vrees ik. Ik hoop wel dat ze genoten hebben van eindelijk eens een dag niet steeds die camera op hun neus gericht.

Jet heeft nog steeds dat te krappe pak aan, en wat zit het ook nog eens raar gedraaid aan de achterkant…

Goed punt trouwens dat de afspraak met de Buddenbrucks wel eens digitaal/telefonisch zou kunnen zijn. Zal het zijn voor inspiratie voor het boek?
Over plannen met de familie Buddenbruck _O-
Let the games begin...
pi_206675048
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 16:36 schreef Roselyn het volgende:
Guus mag thuisblijven bij zijn broers (broer neem ik aan, want er woont er nog maar een thuis) en zus, als ze een weekend weg gaan.
Ik neem aan dat hij daar blij mee is maar vraag me wel af of ze ooit iets leuks met hem gaan doen.

Het avondeten. Beenham, spek én worst :r
En niet zo’n beetje ook. Het is meer vlees dan zuurkool!
  maandag 14 november 2022 @ 17:45:40 #141
208890 June.
Seriously?
pi_206675256
quote:
2s.gif Op zondag 13 november 2022 22:10 schreef Brokkel het volgende:
Nee, die gaat daar gratis naartoe en ze krijgt geld om reclame te maken.
Zodat ze ook kan melden dat ze niet meer heeft hoeven slapen want floaten staat gelijk aan x uur slaap en meer van dat soort bullshit. En het erge is dat veel mensen dat nog geloven ook.
Shine bright like a diamond.
pi_206675273
pi_206675276
Ik heb al tot 10 geteld, maar Viva blijft offline. Dit was het dan?
pi_206675307
Het is nog niet haar verjaardag, maar deze is leuk voor Wendy!

pi_206675526
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2022 17:47 schreef Brokkel het volgende:
Ik heb al tot 10 geteld, maar Viva blijft offline. Dit was het dan?
Wie weet...
pi_206675588
De Navelbreuken hebben een nieuw dieptepunt. Reclame maken voor Flink. Terwijl het niet beschikbaar is in Oudenbosch...
Ik snap Flink niet...
Let the games begin...
pi_206675744
Rare reclame idd.

Oz Schelvis heeft corona. k vind het zielig, dat jochie moet al zoveel doormaken.
Wel bijzonder dat alle kinderen de afgelopen tijd ziek waren maar er blijkbaar niet getest wordt. Want hij zou pseudokroep hebben.

Verder zie ik hem heel vaak in huis in de maxi cosi. Zou ze geen wipper hebben die meer geschikt is?
pi_206675771
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 17:22 schreef Earring het volgende:

[..]
En niet zo’n beetje ook. Het is meer vlees dan zuurkool!
In een hele vieze laag vocht (wijn). Bah. Ik at vandaag ook zuurkool, met worst. Maar hier was het geen soep met zo’n overdaad aan vlees…
pi_206675792
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 16:37 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Over plannen met de familie Buddenbruck _O-
8)7 Ja, dat lijkt me inderdaad het onderwerp! Hoe plan je chaos, hahaha
pi_206675843
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2022 17:45 schreef June. het volgende:

[..]
Zodat ze ook kan melden dat ze niet meer heeft hoeven slapen want floaten staat gelijk aan x uur slaap en meer van dat soort bullshit. En het erge is dat veel mensen dat nog geloven ook.
Ik vind floaten heerlijk, maar wel een dure hobby. Ik doe het dus max eens per drie maanden.

En de vraag van vandaag: ga ik mijn nieuwe Viva account ooit nog activeren of hoeft het niet meer? :')

Ik kan heel slecht tegen de Nagelkerkjes. Het begint al bij het servies en het feit dat ik dat zelf ook heb. Niet de leukste associatie :X
pi_206675848
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 18:22 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
In een hele vieze laag vocht (wijn). Bah. Ik at vandaag ook zuurkool, met worst. Maar hier was het geen soep met zo’n overdaad aan vlees…
Zuurkoolstamppot met worst is lekker.
Zuurkoolsoep met een berg gekookt vlees niet. Gadverdamme.
pi_206675875
Vita, de zus van Elise, is ook zwanger. Wat een verrassing. Not.
Zou zij ook zo´n geweldige schoonouders hebben waar ze hun kind elke weekend kunnen stallen?
pi_206675920
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 18:27 schreef Danielle_ het volgende:

[..]

En de vraag van vandaag: ga ik mijn nieuwe Viva account ooit nog activeren of hoeft het niet meer? :')

Ik wacht sinds vrijdag al op een mail om mijn nieuwe account te activeren. Nog niks binnen. Maar og het ooit nog komt…….
pi_206675929
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2022 18:27 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Zuurkoolstamppot met worst is lekker.
Zuurkoolsoep met een berg gekookt vlees niet. Gadverdamme.
Ik vond het ook net soep. Ik pas.

En ik ben helemaal niet kritisch, al helemaal niet als een ander kookt. Dit valt voor mij in de categorie Jeliesvoer.
pi_206675947
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2022 18:33 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Ik vond het ook net soep. Ik pas.

En ik ben helemaal niet kritisch, al helemaal niet als een ander kookt. Dit valt voor mij in de categorie Jeliesvoer.
_O-
pi_206675975
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2022 18:33 schreef Brokkel het volgende:

[..]
Ik vond het ook net soep. Ik pas.

En ik ben helemaal niet kritisch, al helemaal niet als een ander kookt. Dit valt voor mij in de categorie Jeliesvoer.
Johan zou ervan smullen :7
pi_206676029
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2022 18:29 schreef Roselyn het volgende:
Vita, de zus van Elise, is ook zwanger. Wat een verrassing. Not.
Zou zij ook zo´n geweldige schoonouders hebben waar ze hun kind elke weekend kunnen stallen?
Inderdaad niet bepaald een verrassing. Het lijkte best leuk om als zussen samen zwanger te zijn, maar hun manier van leven… Nee, bedankt. Ik ontdekte vandaag dat Elise VWO heeft gedaan, en zelfs nog kort een WO-studie (psychologie). Ik weet niet wat Vita gedaan heeft, maar met hun jetset lifestyle en soms puberale gedrag had ik bij Elise echt geen VWO verwacht… Het komt allemaal zo leeg en ‘simpel’ op me over…
pi_206676442
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2022 18:20 schreef Roselyn het volgende:
Rare reclame idd.

Oz Schelvis heeft corona. k vind het zielig, dat jochie moet al zoveel doormaken.
Wel bijzonder dat alle kinderen de afgelopen tijd ziek waren maar er blijkbaar niet getest wordt. Want hij zou pseudokroep hebben.

Verder zie ik hem heel vaak in huis in de maxi cosi. Zou ze geen wipper hebben die meer geschikt is?
Bizar hè. Al die zieken in zo'n groot gezin. Gaat overal heen. Hoop voor dat ventje dat hij snel opknapt.
Let the games begin...
pi_206676452
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2022 18:29 schreef Roselyn het volgende:
Vita, de zus van Elise, is ook zwanger. Wat een verrassing. Not.
Zou zij ook zo´n geweldige schoonouders hebben waar ze hun kind elke weekend kunnen stallen?
Ik denk dat zuslief weleens wat terug mag doen :)
Let the games begin...
pi_206676481
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 18:39 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Inderdaad niet bepaald een verrassing. Het lijkte best leuk om als zussen samen zwanger te zijn, maar hun manier van leven… Nee, bedankt. Ik ontdekte vandaag dat Elise VWO heeft gedaan, en zelfs nog kort een WO-studie (psychologie). Ik weet niet wat Vita gedaan heeft, maar met hun jetset lifestyle en soms puberale gedrag had ik bij Elise echt geen VWO verwacht… Het komt allemaal zo leeg en ‘simpel’ op me over…
Ik woon in een buurt met rijkeluiskindjes, en ze zijn allemaal net zo leeg. Moeten perse VWO doen, volgen daarvoor allemaal bijles/huiswerkklas. Ik hoef niet te ruilen. Hooguit het zorgeloze qua financiën...
Let the games begin...
pi_206677192
Feest bij de Schelvisjes. Dit duurt toch minstens zo'n 2 weken voordat iedereen het gehad heeft. Of zou de helft het al gehad hebben?

Ik weet eerlijk gezegd niet of ik die kleintjes zou testen. Zeker zo'n Ozzie niet, maar die anderen zijn ook nog maar zo klein he?
pi_206677400
Ik zag AM en het schuim en ik bedacht me ineens dat de scheerschuim ook niet meer elke keer in beeld is. Was ook voor een samenwerking. Wat erg eigenlijk he?
pi_206685395
AM over de boulderhal ‘wat is het toch een prachtplek’. Mijn gedachre: gaan we haar daar ooit nog zien als de samenwerking stopt?

Ik kan AM echt nergens meer serieus nemen ben ik achter :')
pi_206699740
Vragen jullie je ook af hoe er tandpasta van de Lidl in huize Geerts komt? Zal AM zowaar in een supermarkt geweest zijn? :s)
  woensdag 16 november 2022 @ 19:59:12 #165
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_206700532
Jup. Maar niet gesponsored dus niet ik beeld gebracht.
Maak me al zorgen over het boek. Hoofdstuk geschreven. Daar gaat een eindredacteur nog een maantdtaak aan hebben er iets van te maken.

Al die stille reclame steeds. Zie het steeds meer. Puddingvorm van Kookpunt, christmaspuddingrecept uit Allerhande.
Het is echt gratis op gratis op geld krijgen. Kan niet op in huize Geerts.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 16 november 2022 @ 21:26:36 #166
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_206702153
Pa Schelvis gaat bouwen in Spanje apart..
pi_206702257
Am gaat niet zelf schrijven joh. Ze zal wat oneliners aanleveren, wat loze kreten. En dan mag een echte schrijver het werk doen en komt de naam van AM op het boek.
Let the games begin...
pi_206703215
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Pa Schelvis gaat bouwen in Spanje apart..
Begreep je dat eruit?
Dat zou wel heel vreemd zijn.
pi_206703423
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 21:32 schreef Nexpreszo het volgende:
Am gaat niet zelf schrijven joh. Ze zal wat oneliners aanleveren, wat loze kreten. En dan mag een echte schrijver het werk doen en komt de naam van AM op het boek.
Dit. Ze copy-paste wat stukjes van haar Insta en daar mag de schrijver wat van maken.
Hoe kan het anders als je in een verloren uurtje "een stuk van een boek" kan schrijven?
pi_206704279
quote:
6s.gif Op woensdag 16 november 2022 23:00 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Dit. Ze copy-paste wat stukjes van haar Insta en daar mag de schrijver wat van maken.
Hoe kan het anders als je in een verloren uurtje "een stuk van een boek" kan schrijven?
Dit was precies mijn gedachte. Net als de ‘mooi hoe dat werkt dat ze dacht dat ze het vergeten was, maar alles weer terug komt’. Oh, en de ‘schrijven doet een beetje pijn’ vond ik er persoonlijk een in de categorie ‘schrijven is een vak, maar aanstellen ook’ :@

Die stille reclame klopt. Tassen van de kinderen, drinkbeker Lot, agenda met stempels (studio liefhebberen komt terug, toevallig nu er al meerdere keren geschreven is dat opviel dat dit een van de dingen was die we ineens niet meer zagen), bedlampje van Lot, kleding, koffie, boodschappen, recepten, kerstslinger aan de fiets, de nieuwe yogamatten, noem maar op… Als je een hele dag alles rapporteert, dan hou je max 20% aan stories over kan ik inmiddels vertellen. En dan denk ik oprecht dat ik vaak nog dingen mis. :X

Ik vond het trouwens weer opvallend dat de conflicten met Lot zo uit de weg gegaan werden. Niet doorpakken als Lot jengelend in de bakfiets blijft zitten, en de meiden opnieuw aan laten bellen ‘omdat het drama was doordat Lot niet open had mogen doen’. Dit zijn toch gewoon de opvoedmomenten? Omgaan met teleurstellingen en niet altijd je zin krijgen? Ik ben nog niet zo lang moeder dus nog geen ervaring met een (peuter)puberteit, maar ik heb hier tot nog toe wel wat strakkere ideeën bij geloof ik. Mede door wat ik zie en gezien heb in mijn loopbaan in het onderwijs…
  donderdag 17 november 2022 @ 06:46:32 #171
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_206704409
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 01:42 schreef Danielle_ het volgende:

Ik vond het trouwens weer opvallend dat de conflicten met Lot zo uit de weg gegaan werden. Niet doorpakken als Lot jengelend in de bakfiets blijft zitten, en de meiden opnieuw aan laten bellen ‘omdat het drama was doordat Lot niet open had mogen doen’. Dit zijn toch gewoon de opvoedmomenten? Omgaan met teleurstellingen en niet altijd je zin krijgen? Ik ben nog niet zo lang moeder dus nog geen ervaring met een (peuter)puberteit, maar ik heb hier tot nog toe wel wat strakkere ideeën bij geloof ik. Mede door wat ik zie en gezien heb in mijn loopbaan in het onderwijs…
Nou ik heb er 1 van 11. Maar ik ging niet mee in peuterdrama.
En nu ook niet met eerste pubergrillen.
Gekkigheid. Als je dat gaat doen wordt kind echt een drama. Toch al bang voor bij Lot.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  Moderator donderdag 17 november 2022 @ 07:39:01 #172
382129 crew  Donna
pi_206704556
Ik heb een vrij heftige peuter nu (letterlijk nu, ze wordt vandaag 2 en is dus ietsje jonger als Lot) en ben heel eventjes mee gegaan in de drama buien. Ik vond het zielig, wilde geen strijd en hield mezelf voor dat ze het nog niet snapte.

En of ze het snapt! Oh my god, het is gewoon een duiveltje in een mensenpakje. En nu ik goed met haar praat, dingen uitleg en voet bij stuk houd (soms incl op de gang staan) gaat het veel beter.
  Moderator donderdag 17 november 2022 @ 07:54:43 #173
382129 crew  Donna
pi_206704633
En Studio Liefhebberen wordt nu idd weer genoemd als samenwerking. Die liefde was snel weer hersteld haha!
pi_206704839
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 07:54 schreef Donna het volgende:
En Studio Liefhebberen wordt nu idd weer genoemd als samenwerking. Die liefde was snel weer hersteld haha!
Gefeliciteerd met je duiveltje🎉😂
pi_206707301
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 07:39 schreef Donna het volgende:
Ik heb een vrij heftige peuter nu (letterlijk nu, ze wordt vandaag 2 en is dus ietsje jonger als Lot) en ben heel eventjes mee gegaan in de drama buien. Ik vond het zielig, wilde geen strijd en hield mezelf voor dat ze het nog niet snapte.

En of ze het snapt! Oh my god, het is gewoon een duiveltje in een mensenpakje. En nu ik goed met haar praat, dingen uitleg en voet bij stuk houd (soms incl op de gang staan) gaat het veel beter.
Van harte! *O* En onthoud: het is een fase……. :') O+
pi_206710636
Gefeliciteerd, Donna!
pi_206714376
Heerlijk Donna! Een peuter, van harte!
Heb je wel van die heerlijke blackfox laarsjes gescoord? Dat is stiekem een hulpmiddel: ze kunnen er niet te hard op wegrennen ;-)
Let the games begin...
pi_206714526
Die Wendy. Wat een drukte hè, die maand november. Poeh poeh. Heb echt met haar te doen.
Let the games begin...
pi_206718342
Zal het de samenwerking van de helmen zijn die AM terugstuurt? Zogenaamd onder het mom van geen goede samenwerking, maar eigenlijk omdat de kinderen niet mee willen werken en het maar een vreemde samenwerking is voor iemand die altijd onveilig gedrag laat zien op de fiets?
pi_206720902
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:48 schreef Danielle_ het volgende:
Zal het de samenwerking van de helmen zijn die AM terugstuurt? Zogenaamd onder het mom van geen goede samenwerking, maar eigenlijk omdat de kinderen niet mee willen werken en het maar een vreemde samenwerking is voor iemand die altijd onveilig gedrag laat zien op de fiets?
Denk dat de doos niet praktisch is om 2 helmen op te sturen. En over helmen kan ze zich niet zo negatief uitlaten dan wat ze nu schreef
  Moderator vrijdag 18 november 2022 @ 15:58:58 #181
382129 crew  Donna
pi_206720984
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 22:02 schreef Nexpreszo het volgende:
Heerlijk Donna! Een peuter, van harte!
Heb je wel van die heerlijke blackfox laarsjes gescoord? Dat is stiekem een hulpmiddel: ze kunnen er niet te hard op wegrennen ;-)
Hahahaha. Dit exemplaar valt zonder die laarsjes al genoeg :P
pi_206725486
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2022 22:14 schreef Nexpreszo het volgende:
Die Wendy. Wat een drukte hè, die maand november. Poeh poeh. Heb echt met haar te doen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2022 11:48 schreef Danielle_ het volgende:
Zal het de samenwerking van de helmen zijn die AM terugstuurt? Zogenaamd onder het mom van geen goede samenwerking, maar eigenlijk omdat de kinderen niet mee willen werken en het maar een vreemde samenwerking is voor iemand die altijd onveilig gedrag laat zien op de fiets?
Wat ik ook dacht. Maar wel een grote doos voor 2 helmen. Of zouden er ook 2 in hebben gezeten voor demeiden. Maar ook: je stuurt toch geen gebruikte helmen terug?

Kortom, ik ben wel benieuwd wat het voor samenwerking was ;-)
  vrijdag 18 november 2022 @ 22:24:09 #183
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_206727157
Als het meezit in 2024 lezen we het in een boek 🤣🤣
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_206731395
Het waren blijkbaar nepbloemen.
Waarom zou ze die willen? Het was een grote doos dus blijkbaar een enorm boeket/bloemstuk. En haar huis staat al vol met decoratiemeuk.
pi_206731611
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:49 schreef Roselyn het volgende:
Het waren blijkbaar nepbloemen.
Waarom zou ze die willen? Het was een grote doos dus blijkbaar een enorm boeket/bloemstuk. En haar huis staat al vol met decoratiemeuk.
Ik las het. Droogbloemen kan ze ook kopen bij Groenrijk.
pi_206732387
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 november 2022 10:49 schreef Roselyn het volgende:
Het waren blijkbaar nepbloemen.
Waarom zou ze die willen? Het was een grote doos dus blijkbaar een enorm boeket/bloemstuk. En haar huis staat al vol met decoratiemeuk.
Ik snap hier ook echt niks van. En dan ook nog zeggen dat ze altijd heel kritisch is, en nu toch maar voor een aanbieding ging? Echt, waarom…
Koop ze inderdaad lekker bij Groenrijk…
pi_206732696
Ik hoop oprecht dat Jet van scouting af mag. Ik zie haar nooit blij of enthousiast als het weer zaterdag is en ze gebracht wordt…
pi_206735273
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 12:40 schreef Danielle_ het volgende:
Ik hoop oprecht dat Jet van scouting af mag. Ik zie haar nooit blij of enthousiast als het weer zaterdag is en ze gebracht wordt…
Ja dat is mij ook al vaker opgevallen. Sneu.
Moet zij ook niet binnenkort op zwemles?
pi_206738390
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 november 2022 15:56 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Ja dat is mij ook al vaker opgevallen. Sneu.
Moet zij ook niet binnenkort op zwemles?
Ze beginnen daar toch met 7 jaar?
Dan luisteren ze beter en hebben meer kracht ofzo vertelde ze toen, kan ook 6 zijn maar ik dacht 7.
pi_206739593
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2022 20:20 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze beginnen daar toch met 7 jaar?
Dan luisteren ze beter en hebben meer kracht ofzo vertelde ze toen, kan ook 6 zijn maar ik dacht 7.
Hm, dat duurt nog wel even dus.

Zegt AM nu echt dat ze 25 kilo (!!) pizzadeegballen in de vriezer hebben?
pi_206739690
En sorry, maar wat een achterlijke namen hebben die bedrijven waarmee AM samenwerkt zeg!
Er was al powermamma, marathonmamma en nu is er een drukkemamma.
Plus demammmavan en de papppavan.
Als je jezelf en je bedrijf een beetje serieus neemt, dan noemt je dat toch geen mamma?
Je bent mamma voor je kinderen. Voor de rest van de wereld ben je moeder. En waarom je bedrijf geassocieerd moet zijn met je ouderschap is me een raadsel.
pi_206739835
Al een jaar een samenwerking. Dat heeft ze lang verborgen gehouden!
pi_206740292
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 november 2022 21:45 schreef Brokkel het volgende:
Al een jaar een samenwerking. Dat heeft ze lang verborgen gehouden!
Inderdaad.
pi_206741445
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 november 2022 21:45 schreef Brokkel het volgende:
Al een jaar een samenwerking. Dat heeft ze lang verborgen gehouden!
Deze wist ik wel al een tijdje, maar twijfel idd of het een jaar was. We kennen deze drukkemamma van de nieuwe bentoboxen, de weekendtassen, de zelfrijdende auto’s en zo nog wat dingen.
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 12:26:53 #195
382129 crew  Donna
pi_206744527
Ze verhuizen dus naar Spanje. De Schelvisjes.
pi_206745576
Goed plan wel, met al die ukkies. Spanje heeft lekker veel goede voorzieningen voor kinderen, de zorg en onderwijs.
pi_206749152
Wacht even hoor… Laatst nog uit elkaar, tamaraa dhercrew, en nu naar Spanje. Lekkere stabiele basis :{
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 17:06:26 #198
382129 crew  Donna
pi_206749767
Of alleen de man. Als de kinderen daar dan enkele weken per jaar zijn, wonen ze daar theoretisch gezien ook.
pi_206752877
Ze gaan met z;n allen, want ze heeft aan alles gedacht. Zou ze ook al Spaans spreken?
pi_206752959
Ik ben benieuwd hoe goed het speciaal onderwijs in Spanje geregeld is.
Weet wel dat scholen/naar school gaan een dure liefhebberij is daar. Maar ken het schelen hè. Verft ze nog een zooi van die poppetjes.
Let the games begin...
pi_206752982
Ik zie het helemaal voor me. Die Schelvis kids in uniformpjes. Tamara die Spaanse nasi gaat maken. Met gele rijst ipv witte. Lekker exotisch.
Let the games begin...
pi_206753151
Die ze dan vanuit Spanje opstuurt. Kost ook niks.
pi_206753212
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2022 19:57 schreef Brokkel het volgende:
Die ze dan vanuit Spanje opstuurt. Kost ook niks.
Dat maakt voor Wendy niks uit. Geld moet rollen!
O! Misschien kan Wendy dan wel paar dagen Spanje doen! Win-win.
Let the games begin...
  Moderator zondag 20 november 2022 @ 20:36:41 #204
382129 crew  Donna
pi_206753748
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 19:46 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik zie het helemaal voor me. Die Schelvis kids in uniformpjes. Tamara die Spaanse nasi gaat maken. Met gele rijst ipv witte. Lekker exotisch.
Hahaha ik lach hier veel te hard om.
pi_206754188
Ik vind het een bijzonder slecht idee.
De zorg die dat gezin nodig heeft, en dan zonder Spaanse te spreken...
En neem van mij aan dat ik nogal goed op de hoogte van de voorzieningen in Spanje ben.
pi_206754201
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2022 20:01 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Dat maakt voor Wendy niks uit. Geld moet rollen!
O! Misschien kan Wendy dan wel paar dagen Spanje doen! Win-win.
Wendy gaat haar poppetjes inderdaad gewoon ophalen. Goed excuus om even uit de sleur te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Roselyn op 20-11-2022 21:43:39 ]
pi_206754230
Wendy had gesprekken in Brugge. Aan wie doet me dat denken? :?
pi_206754978
quote:
6s.gif Op zondag 20 november 2022 21:08 schreef Roselyn het volgende:
Wendy had gesprekken in Brugge. Aan wie doet me dat denken? :?
Ik dacht exact hetzelfde!
Let the games begin...
  maandag 21 november 2022 @ 21:08:08 #209
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_206768942
De familie Kraan gaat emigreren naar Luxemburg. Vader Ivan wordt manager op een camping aldaar. Ik ben enorm benieuwd naar dit concept van Een Huis Vol meets Ik Vertrek.
Ze zouden er een real life soap van moeten maken 🤣
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_206769315
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 21:08 schreef J-net het volgende:
De familie Kraan gaat emigreren naar Luxemburg. Vader Ivan wordt manager op een camping aldaar. Ik ben enorm benieuwd naar dit concept van Een Huis Vol meets Ik Vertrek.
Ze zouden er een real life soap van moeten maken 🤣
Haha, eens! Vooral ook benieuwd of Linda het wel echt zo leuk gaat vinden, toch heel anders aanpoten dan in NL volgens mij! En mijn ervaring: als manager op een camping ben je nooit meer vrij, als je ook op/bij de camping gaat wonen…

AM heeft een winactie in samenwerking met Groenrijk. Zelfs daar mist de #AD. Ik blijf rapporteren met die vrouw :')
pi_206770283
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 21:08 schreef J-net het volgende:
De familie Kraan gaat emigreren naar Luxemburg. Vader Ivan wordt manager op een camping aldaar. Ik ben enorm benieuwd naar dit concept van Een Huis Vol meets Ik Vertrek.
Ze zouden er een real life soap van moeten maken 🤣
O man, alle ingrediënten zijn aanwezig. Smullen!
Let the games begin...
pi_206770334
Helemaal geen reactie van Linda's bestie AM op dit grote nieuws!

En joh, ik rapporteer me een rsi-duim. Helpt geen reet.

Moe Schelvis is volgens mij gewoon ordinair volgers aan het verzamelen.
Ze stuurde van die poppetjes op naar Wendy, de Kliek van Lies. Nu die cliffhanger. Toch slimmer dan ik dacht...
Let the games begin...
pi_206770569
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 22:17 schreef Nexpreszo het volgende:
Helemaal geen reactie van Linda's bestie AM op dit grote nieuws!
Ik dacht hetzelfde. Ben benieuwd of ze er nog iets over zegt.
Het zal me niet verbazen als ze het stiekem maar niks vindt dat Linda vanwege dit nieuws ineens veel aandacht krijgt.
pi_206770700
Lot een eigen tablet.
Dat is niet omdat ze verwend is, of omdat de kinderen niet kunnen delen.
Dat is omdat ze zich op gezette tijden koest dienen te houden en dat lukt niet als ze iets samen doen.
En dat gaat een boek over opvoeden schrijven :wtf:
pi_206770938
quote:
6s.gif Op maandag 21 november 2022 22:45 schreef Roselyn het volgende:
Lot een eigen tablet.
Dat is niet omdat ze verwend is, of omdat de kinderen niet kunnen delen.
Dat is omdat ze zich op gezette tijden koest dienen te houden en dat lukt niet als ze iets samen doen.
En dat gaat een boek over opvoeden schrijven :wtf:
Ze heeft wel een coach nodig voor het schrijven. Ik denk dat het gewoon een opsomming wordt met ‘Je gooit je kinderen op hun 21e het huis uit. Je geeft ze al vroeg een tablet en maakt er structuur beeldscherm kiddo’s van. Je mikt wekelijks een la vol met allerlei ongezonde zooi en het boeit je niet wie wat daarvan opeet. Die goede eetlust leer je ze al vroeg, dat doe je met broodtrommels gevuld met alles behalve brood. Deze opsomming werkt het best als je nooit kinderen wilde, maar er zomaar ineens toch 8 hebt’. :+
pi_206770952
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 22:17 schreef Nexpreszo het volgende:
Helemaal geen reactie van Linda's bestie AM op dit grote nieuws!

En joh, ik rapporteer me een rsi-duim. Helpt geen reet.

Moe Schelvis is volgens mij gewoon ordinair volgers aan het verzamelen.
Ze stuurde van die poppetjes op naar Wendy, de Kliek van Lies. Nu die cliffhanger. Toch slimmer dan ik dacht...
Eerst ook al poppetjes naar AM. Ik vind het poppetjes-concept inmiddels een beetje uitgemolken… maar wie weet verkopen poppetjes Spaanse stijl heel goed? Of Hollandse poppetjes in Spanje. Lekker op zo’n marktje ergens in een toeristisch dorpje. Wat mij betreft mogen de Schelvisjes en de Kraantjes samen een heel seizoen Ik Vertrek maken. Lekker veel irritainment :')
pi_206771362
quote:
6s.gif Op maandag 21 november 2022 22:32 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Ik dacht hetzelfde. Ben benieuwd of ze er nog iets over zegt.
Het zal me niet verbazen als ze het stiekem maar niks vindt dat Linda vanwege dit nieuws ineens veel aandacht krijgt.
Ze feliciteert ze onder de post
  dinsdag 22 november 2022 @ 08:58:44 #218
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206772133
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2022 21:08 schreef J-net het volgende:
De familie Kraan gaat emigreren naar Luxemburg. Vader Ivan wordt manager op een camping aldaar. Ik ben enorm benieuwd naar dit concept van Een Huis Vol meets Ik Vertrek.
Ze zouden er een real life soap van moeten maken 🤣
Dit lijkt me echt een verschrikkelijk plan, bij ik vertrek zie je vaak dat de ouders heel hard moeten werken om hun bedrijf draaiende te houden, ik vraag me af of dat te doen is met zoveel kinderen. En Ivan verdient hier goed dacht ik (ook aan hun huis te zien enzo), dat is nog maar de vraag daar. Ben erg benieuwd of dit doorgaat en hoe het zal gaan. Ben ook wel benieuwd wat ze daar denken te vinden?
pi_206773014
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 08:58 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Dit lijkt me echt een verschrikkelijk plan, bij ik vertrek zie je vaak dat de ouders heel hard moeten werken om hun bedrijf draaiende te houden, ik vraag me af of dat te doen is met zoveel kinderen. En Ivan verdient hier goed dacht ik (ook aan hun huis te zien enzo), dat is nog maar de vraag daar. Ben erg benieuwd of dit doorgaat en hoe het zal gaan. Ben ook wel benieuwd wat ze daar denken te vinden?
Het contract is getekend dus ik neem aan dat ze echt gaan.
Ik denk dat ze hopen meer tijd voor elkaar te hebben, met name dat Ivan zijn kinderen meer ziet.
Maar of dat in de praktijk gaat lukken? Ik zie het niet helemaal voor me.
Maar vind het wel stoer dat ze het gaan doen. Al vrees ik dat het voor bv Stan niet makkelijk zal zijn.

Ik ben benieuwd wanneer ze gaan. Ze zeggen dat ze er komend seizoen zijn, dus ze verkassen nog voor het einde van dit schooljaar?

Ik ben ook benieuwd wat haar oudste dochter en haar vriend daar gaan doen. Had zij niet net haar opleiding afgerond?
  dinsdag 22 november 2022 @ 11:17:49 #220
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206773614
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 10:31 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Het contract is getekend dus ik neem aan dat ze echt gaan.
Ik denk dat ze hopen meer tijd voor elkaar te hebben, met name dat Ivan zijn kinderen meer ziet.
Maar of dat in de praktijk gaat lukken? Ik zie het niet helemaal voor me.
Maar vind het wel stoer dat ze het gaan doen. Al vrees ik dat het voor bv Stan niet makkelijk zal zijn.

Ik ben benieuwd wanneer ze gaan. Ze zeggen dat ze er komend seizoen zijn, dus ze verkassen nog voor het einde van dit schooljaar?

Ik ben ook benieuwd wat haar oudste dochter en haar vriend daar gaan doen. Had zij niet net haar opleiding afgerond?
Dat is meestal het argument, dat ze meer tijd willen voor het gezin/kinderen maar dat valt heel vaak erg tegen.
En inderdaad voor de kinderen een hele opgave. Gaat die oudste mee? Zij liever dan ik :X
pi_206774738
Marylin en haar vriend gaan ook mee. In de reacties zegt ze dat ze ‘gewoon’ alles met elkaar gaan oppakken. Ik vind het een hele uitdaging. Wel weer leuk om te volgen
pi_206774866
Jeetje, ze gaan al in maart.
Heftig voor de kinderen, middenin het schooljaar.
  dinsdag 22 november 2022 @ 13:04:26 #223
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_206775482
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 november 2022 12:32 schreef Roselyn het volgende:
Jeetje, ze gaan al in maart.
Heftig voor de kinderen, middenin het schooljaar.
Ja dat inderdaad. Alle kinderen moeten dus op taalles de komende maanden. En zijzelf.
Ik gok erop dat Marlynn en vriend meegaan en ze het met zijn vieren gaan doen; camping en gezin runnen.
En ook zullen Stan en Julia wel enigzins meegenomen zijn bij het idee, het heeft voor hen de meeste gevolgen die ze gaan snappen. Anne en Olaf zijn daar te jong voor, die hebben wel de gevolgen met school.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_206778655
Interview AD zegt Ivan dat ze het druk krijgen dus ook niet meer veel gaan vloggen/insta
Op de vraag of ze gevolgd willen zoals bij Ik Vertrek zegt hij: alsjeblieft niet, dat kunnen we er niet bij hebben.
De site van camping zal wel artikelen plaatsen tzt. Ook staat in het artikel dat ze 9 kinderen hebben en dat er 3 achterblijven. Dat lijkt mij een foutje want alleen de 2 oudste jongens blijven hier begreep ik
Hun huis komt binnen 2 weken in de verkoop
pi_206797890
Pffff. Nog een seizoen Buddenbruck en Jelies. Blijkbaar heel moeilijk om (potentiële influencers) nieuwe gezinnen te vinden...
Let the games begin...
pi_206798280
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 22:31 schreef Nexpreszo het volgende:
Pffff. Nog een seizoen Buddenbruck en Jelies. Blijkbaar heel moeilijk om (potentiële influencers) nieuwe gezinnen te vinden...
Ik moet zeggen dat ik graag kijk naar de BB chaos. Dat hysterische ongeleide huishouden staat zóver van me af, dat ik dat wel kan waarderen als irritainment. Aan de andere kant krijg ik ook de kriebels van het gebrek aan opvoeding van de kinderen, maar het irritainment wint.

De jelies kan ik niet meer aanzien, ik vind Johan zo’n enorme dweil…
pi_206798326
Mogen we in het kader van de Snuggs irritatie hier ook kletsen over Anke van Delden? Geen idee wat voor influencer zij is, ik volg haar niet maar het lijkt ook iets coach-achtigs? Maar allemachtig, wat een belachelijke en foute ad heeft zij gemaakt voor Snuggs zeg. Ik wilde de broekjes al niet, maar nu haak ik echt helemaal af.

Elise Joanne heeft ook Flowercrush nepbloemen, dus ja, het bedrijf van die oh zo dramatische samenwerking van AM lijkt me inderdaad bekend. Iemand anders hier of op V had dat al terecht opgemerkt. :')
pi_206805377
Vraag mij toch af in hoeverre die vreselijke familievloggers worden verboden voor de verkapte kinderarbeid en exploitatie daarvan voor views.
pi_206809038
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:21 schreef Danielle_ het volgende:
Mogen we in het kader van de Snuggs irritatie hier ook kletsen over Anke van Delden? Geen idee wat voor influencer zij is, ik volg haar niet maar het lijkt ook iets coach-achtigs? Maar allemachtig, wat een belachelijke en foute ad heeft zij gemaakt voor Snuggs zeg. Ik wilde de broekjes al niet, maar nu haak ik echt helemaal af.

Elise Joanne heeft ook Flowercrush nepbloemen, dus ja, het bedrijf van die oh zo dramatische samenwerking van AM lijkt me inderdaad bekend. Iemand anders hier of op V had dat al terecht opgemerkt. :')
O nu ben ik nieuwsgierig! Even kijken.
Let the games begin...
pi_206809975
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2022 23:21 schreef Danielle_ het volgende:
Mogen we in het kader van de Snuggs irritatie hier ook kletsen over Anke van Delden? Geen idee wat voor influencer zij is, ik volg haar niet maar het lijkt ook iets coach-achtigs? Maar allemachtig, wat een belachelijke en foute ad heeft zij gemaakt voor Snuggs zeg. Ik wilde de broekjes al niet, maar nu haak ik echt helemaal af.

Elise Joanne heeft ook Flowercrush nepbloemen, dus ja, het bedrijf van die oh zo dramatische samenwerking van AM lijkt me inderdaad bekend. Iemand anders hier of op V had dat al terecht opgemerkt. :')
De bloemen van flowercrush zijn niet die AM kreeg. Dat is een ander bedrijf, want die flowercrush is echt een goed bedrijf die stuurt hum bloemen niet in zo’n doos als AM terugstuurde
  vrijdag 25 november 2022 @ 10:58:33 #231
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206812908
Mag vloggloss inmiddels ook onder familievloggers worden gezet?

Ik dacht dus: even kijken wat Mascha en Gregor tegenwoordig nog doen. Ik heb hun zo'n 7 jaar geleden een tijd lang gevolgd en ik vond het een leuke frisse meid. Toch begon ik me na het zien van een paar recente vlogs te ergeren aan het enorme consumptiegedrag wat die twee vertonen. Bergen kleding kopen, bergen zooi die ze niet nodig hebben. Het is zo jammer. En dan is Mascha ergens mega lomp geweest en zit ze als een klein kind te janken in de auto omdat ze met haar hoofd ergens tegenaan kwam.. Ja that's life lieverd, stop met huilen. Je bent een volwassen vrouw van 35.
With love :*
pi_206813967
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2022 10:58 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ja that's life lieverd, stop met huilen. Je bent een volwassen vrouw van 35.
Jij bent volwassen vrouw die nietszeggende familie vlogs online volgt. Valt ook veel voor te zeggen in die context. ;)
pi_206821182
Ik heb geen idee wie vloggloss is. Maar wat ik zoal vind is beautyvlogger oid? Boeit mij geen reet, maar ik scroll wel door hoor.
Let the games begin...
pi_206836385
AM deelt de video van de eerste 3 jaar van Jet vanwege.. De eerste tand die eruit is bij Jet. Misschien ben ik gewoon te nuchter, maar ik vind dit echt enorm overdreven.

En is de Hema nu wel een samenwerking of niet? AM doet nooit boodschappen en winkelt liever niet, maar heeft wel knetter chocoladeletters, pyjama’s, knuffel, shopper en ander Hema-spul regelmatig duidelijk in beeld.

Zo’n knetter chocolade letter voor je 2-jarige peuter, daar vind ik trouwens ook wat van. Dat is echt redelijk knetter…… :')
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 07:18:36 #235
382129 crew  Donna
pi_206836695
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 00:55 schreef Danielle_ het volgende:
AM deelt de video van de eerste 3 jaar van Jet vanwege.. De eerste tand die eruit is bij Jet. Misschien ben ik gewoon te nuchter, maar ik vind dit echt enorm overdreven.

En is de Hema nu wel een samenwerking of niet? AM doet nooit boodschappen en winkelt liever niet, maar heeft wel knetter chocoladeletters, pyjama’s, knuffel, shopper en ander Hema-spul regelmatig duidelijk in beeld.

Zo’n knetter chocolade letter voor je 2-jarige peuter, daar vind ik trouwens ook wat van. Dat is echt redelijk knetter…… :')
Hahaha. Mijn dochter heeft zo 1 gekregen als 2 jarige. Ze vond het vreselijk. *)
pi_206872392
Soms vraag ik me echt af waarom AM doet alsof ze alles alleen doet: ‘strakke planningen en lijstjes afvinken zorgen ervoor dat IK naast MIJN 8 kinderen nog AAN MEZELF toekom. Maar ondertussen moet Maarten regelmatig het eten koken en op andere manieren ondersteunen naast zijn baan die volgens mij veel meer tijd vraagt dan AM haar influencerbestaan.
pi_206874025
Oh wat heerlijk ongedwongen schrijven voor je rust, een boek in elkaar stampen in twee maanden. Een échte schrijfster, die vrouw :')
pi_206874489
Ik zag vandaag die Anke van Delden ook bij AM reageren. Ik had nog nooit van die vrouw gehoord.
Let the games begin...
pi_206874496
Annemarie zorgt echt uitstekend voor zichzelf. Die komt echt niets tekort. Dat pakt ze wel slim aan.
Let the games begin...
pi_206876120
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:23 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik zag vandaag die Anke van Delden ook bij AM reageren. Ik had nog nooit van die vrouw gehoord.
Wie is dat?
  woensdag 30 november 2022 @ 09:22:16 #241
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_206877660
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:45 schreef Danielle_ het volgende:
Soms vraag ik me echt af waarom AM doet alsof ze alles alleen doet: ‘strakke planningen en lijstjes afvinken zorgen ervoor dat IK naast MIJN 8 kinderen nog AAN MEZELF toekom. Maar ondertussen moet Maarten regelmatig het eten koken en op andere manieren ondersteunen naast zijn baan die volgens mij veel meer tijd vraagt dan AM haar influencerbestaan.
Het filmen van het rennen had meer tijd gekost dan verwacht. Dat hele dag filmen, checken, van tekstje voorzien. Lijst bijhouden met alle samenwerkingen. pfffffffffff
Hoeveel meer tijd zou ze hebben voor zichzelf zonder dat?
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  Moderator woensdag 30 november 2022 @ 09:57:02 #242
382129 crew  Donna
pi_206877872
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 09:22 schreef J-net het volgende:

[..]
Het filmen van het rennen had meer tijd gekost dan verwacht. Dat hele dag filmen, checken, van tekstje voorzien. Lijst bijhouden met alle samenwerkingen. pfffffffffff
Hoeveel meer tijd zou ze hebben voor zichzelf zonder dat?
En voor haar gezin.
pi_206884096
Wacht ff. Kyra de influencer. Basht influencers?!
Let the games begin...
pi_206884395
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 18:47 schreef Nexpreszo het volgende:
Wacht ff. Kyra de influencer. Basht influencers?!
Ja, die meid is bijzonder :') Oerrrinfluencer denk ik!
pi_206884469
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:23 schreef Nexpreszo het volgende:
Ik zag vandaag die Anke van Delden ook bij AM reageren. Ik had nog nooit van die vrouw gehoord.
https://www.ankevandelden.nl/over alleen al de weetjes op haar site. Deze zijn bijzonder en interessant voor potentiële klanten, omdat? Het komt een beetje puberaal over. Zoals die lijstjes vroeger op hyves, cu2 etc. Nikszeggende info, beetje grappig bedoeld maar de plank toch flink misgeslagen.

Ik ben op mijn 14e aangereden door een vrachtwagen omdat ik niet goed op m’n fiets wist te stappen op een oversteekplaats. Met dit weetje moet ik ook maar coach worden en m’n product gaan verkopen, denk ik. :')
pi_206884523
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 19:22 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
https://www.ankevandelden.nl/over alleen al de weetjes op haar site. Deze zijn bijzonder en interessant voor potentiële klanten, omdat? Het komt een beetje puberaal over. Zoals die lijstjes vroeger op hyves, cu2 etc. Nikszeggende info, beetje grappig bedoeld maar de plank toch flink misgeslagen.

Ik ben op mijn 14e aangereden door een vrachtwagen omdat ik niet goed op m’n fiets wist te stappen op een oversteekplaats. Met dit weetje moet ik ook maar coach worden en m’n product gaan verkopen, denk ik. :')
Oef. Een "hoe word ik weer gelukkig" coach ofzo?
En de bijzondere weetjes vind ik best bijzonder om te noemen. Je zou er maar trots op zijn allemaal 8)7
pi_206884781
Wtf wat een idioot. Wat kijken we met z'n allen toch een pulp hè?
Let the games begin...
pi_206888117
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 19:55 schreef Nexpreszo het volgende:
Wtf wat een idioot. Wat kijken we met z'n allen toch een pulp hè?
_O-
Ja absoluut!
  Moderator donderdag 1 december 2022 @ 20:58:16 #249
382129 crew  Donna
pi_206899779
Lekker bewust boodschappen gedaan deze week AM. Koektrommel vol met Tony's repen.
pi_206917397
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:58 schreef Donna het volgende:
Lekker bewust boodschappen gedaan deze week AM. Koektrommel vol met Tony's repen.
Ze waren in de aanbieding bij Kruidvat laatst. Echt een scherpe deal. 1 voor 2 euro en 2 voor 4,50! Lekker besparen hoor >:)
Let the games begin...
  maandag 5 december 2022 @ 19:54:55 #251
208890 June.
Seriously?
pi_206957324
Ik vond het al vreemd dat ze Lot telkens fotografeerde slapend in haar pyjama. Het is uiteraard voor reclame :|W

Laat dat kind gewoon lekker slapen denk ik dan. Ik vind dat echt iets treurigs hebben of ben ik daar alleen in?

Ook nog eens vol licht in die kamer. Ben echt benieuwd hoe zoiets gaat. Lot bewust zonder slaapzak laten slapen, wachten tot ze slaapt, deken eraf, gordijnen open en hoppa snel foto maken voordat ze wakker word? Zoiets? Mijn peuter zal meteen wakker worden :D
Shine bright like a diamond.
  Moderator maandag 5 december 2022 @ 19:57:41 #252
382129 crew  Donna
pi_206957397
Het is een en al treurnis.
  maandag 5 december 2022 @ 21:47:34 #253
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_206960043
Julia kreeg een electrisch deken met de bezorgticker nog op de doos. Dusssss.
Alles voor de reclame.
De tweeling heeft een turnmat. Zal ook wel gesponsored zijn.ik zie net dag dje mat 300 euro kost. Moest wel gesponsored zijn.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_206976765
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2022 21:47 schreef J-net het volgende:
Julia kreeg een electrisch deken met de bezorgticker nog op de doos. Dusssss.
Alles voor de reclame.
De tweeling heeft een turnmat. Zal ook wel gesponsored zijn.ik zie net dag dje mat 300 euro kost. Moest wel gesponsored zijn.
Die sticker viel mij ook op inderdaad.

Guus kreeg robotjes, hexbugs. Google leert mij dat die voor kinderen vanaf de leeftijd van 3 jaar zijn. Guus kreeg ze, omdat hij ook een technische adventskalender kreeg. Geef die jongen dan op z’n minst iets wat hij zelf kan programmeren, in plaats van speelgoed voor kleuters wat niet veel meer kan dan rondjes rijden en van richting veranderen door aanraking met een wand/hoek… Of zat er voor Guus helaas geen geschikte sponsordeal in dit jaar, en werd er maar voor plan ‘we moeten die jongen toch iets geven’ gekozen?

Het enige wat mij mogelijk van marktplaats lijkt is trouwens de airtrack. Was AM niet in september oid al druk met kringlopen bezoeken voor tweedehands cadeaus? Was wederom niet terug te zien.

Lot kreeg trouwens wel een setje kinderbestek, ik herkende het doosje van de Hema met Jip en Janneke kinderbestek. Over Hema gesproken… Ik vrees toch steeds meer voor die samenwerking die wat mij betreft oh zo ongewenst is. Ik durf te stellen dat ik, vanuit mezelf, veel meer producten van de Hema aanschaf per jaar dan AM. En nu hoef ik echt geen influencersbaan, maar ik denk wel dat ik meer recht heb op korting of een gratis product op z’n tijd dan mevrouw Geerts :') En nu serieus: ik zou gewoon enorm teleurgesteld zijn in de Hema als ze deze samenwerking aangaan/zijn gegaan met reclamezuil Geerts die haar jongste kind ongevraagd in allerlei kwetsbare houdingen in dan wel met Hema artikelen aan de hele wereld toont.
pi_206977118
Ik was ook zo teleurgesteld dat een van mijn favo uitgeverijen (Billy Bones) een samenwerking heeft met de Nagelkerkjes. Echt, rot op, kom maar bij mij met je boeken. Ik zal er goed voor zorgen en ze zullen gelezen worden.
Maar Hema en AM is ook een enorme afknapper idd
Let the games begin...
pi_206977127
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2022 20:58 schreef Donna het volgende:
Lekker bewust boodschappen gedaan deze week AM. Koektrommel vol met Tony's repen.
Wat zou Steviala ervan vinden?
Let the games begin...
pi_206977458
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 23:31 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Wat zou Steviala ervan vinden?
Die willen gewoon graag wat bekendheid en zijn niet zo kritisch in door wie ze gepromoot worden. |:(
pi_206981242
Hema heeft inderdaad regelmatig samenwerkingen met influencers…
  Moderator woensdag 7 december 2022 @ 13:15:40 #259
382129 crew  Donna
pi_206981255
Stiekem hoop ik dat AM helemaal doorslaat en we met z'n allen het schip zien zinken. Ze is imo al goed op weg.
pi_206981619
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2022 13:15 schreef Donna het volgende:
Stiekem hoop ik dat AM helemaal doorslaat en we met z'n allen het schip zien zinken. Ze is imo al goed op weg.
Inderdaad. Het is echt niet dat ik haar geen inkomen gun hoor, maar ik gun vooral haar gezin eindelijk weer een gewoon leven zonder continu die camera…
pi_207003593
Vanavond weer een box, wel met een max van twee boxen/tickets per persoon. We kunnen dus niet checken hoe hard ze verkopen deze keer, gok ik. Denk wel dat dit een van de snelst verkopende boxen ooit wordt, want wauw, je kunt AM gaan ontmoeten. Er is nogal een groep volgelingen die dat wil, vrees ik. AM de vloggende huisvrouw ontmoeten, ik snap bet werkelijk niet. Maar goed, zo begrijp ik de meeste jubelreacties onder haar posts evenmin… ;)

Ergens hoop ik wel dat AM tijdens het event even haar ware zelf laat zien. De ‘ik ben demammavan en jullie zijn niet meer dan mijn volgelingen, waag het niet om kritisch te zijn’-houding lijkt me namelijk niet zo handig op zo’n dag. Maar goed… Een groot aantal volgelingen zal daar waarschijnlijk ook best een blinde vlek voor hebben, schat ik zo in.
pi_207011728
Kritische mensen zullen geen geld uitgeven aan haar gebakken lucht denk ik.
Ik vind het echt bizar. En haar halve dag bestaat uit spam voor zichzelf of voor een ander.
Let the games begin...
pi_207021630
Het gaat minder hard dan ik had verwacht. Misschien was die max. twee boxen toch niet zo´n goede zet?
Of zijn de fans gewoon klaar met de boxen?
pi_207024225
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 december 2022 23:24 schreef Roselyn het volgende:
Het gaat minder hard dan ik had verwacht. Misschien was die max. twee boxen toch niet zo´n goede zet?
Of zijn de fans gewoon klaar met de boxen?
Inderdaad. Wellicht is de ‘magie’ van de boxen ten einde, werkt het trucje niet meer. Wel heel fijn dat AM opnieuw even de story van Denise incl mailadres repost. Deze Denise moet het uiteraard zelf al afschermen, maar als dat dan niet gebeurt, is het dan slim om te reposten voor 73.000 volgers? Vorige keer was het ook al deze Denise… Zegt me overigens meteen iets over de kopende volgers, lijkt toch voornamelijk de diehard fanbase. En aangezien er zelfs daar steeds meer mensen kritisch lijken op de toenemende hoeveelheid reclame, kan dat nog wel eens een deel van het probleem zijn

Nog 151 tickets en 484 boxen.
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 21:19:40 #265
382129 crew  Donna
pi_207083637
Jezus. Ik heb een 24 uurs ban op V omdat ik gewoon zeg dat AM drinkt tijdens haar zwangerschappen. Hoezo mag je dat niet zeggen?

Ik heb ze gemaild, maar kan iemand dat ook in het mods topic vragen? Volgens mij hebben ze m'n reactie heel anders opgevat ofzo.

[ Bericht 12% gewijzigd door Donna op 14-12-2022 21:26:51 ]
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 21:28:01 #266
382129 crew  Donna
pi_207083802
Ben echt wel klaar met het topic daar.

Ze heeft vast zelf zitten staffen.

Ze gaat in de kerstvakantie iig offline. Lekker rustig haha.
pi_207084345
Dit is dan wel weer goud: "P*rella heeft een permaban wegens op de man posten"
Shine bright like a diamond.
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 21:48:20 #268
382129 crew  Donna
pi_207084358
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 21:47 schreef June. het volgende:
Dit is dan wel weer goud: "P*rella heeft een permaban wegens op de man posten"
Hahaha. Ja die zag ik ook. Niks mis mee.
pi_207085208
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 21:19 schreef Donna het volgende:
Jezus. Ik heb een 24 uurs ban op V omdat ik gewoon zeg dat AM drinkt tijdens haar zwangerschappen. Hoezo mag je dat niet zeggen?

Ik heb ze gemaild, maar kan iemand dat ook in het mods topic vragen? Volgens mij hebben ze m'n reactie heel anders opgevat ofzo.
Zeer ongepast, las ik.
pi_207085215
Dikke flauwekul. Wat was de opmerking over het bashen van een minderjarige? Ik heb het gelezen en vanavond las ik het weer en zag ikd at het verwijderd was.
pi_207085238
En waar heeft Doorenvogel haar ban opgelopen? Weet iemand dat?
  Moderator woensdag 14 december 2022 @ 22:34:15 #272
382129 crew  Donna
pi_207085243
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2022 22:31 schreef Brokkel het volgende:
Dikke flauwekul. Wat was de opmerking over het bashen van een minderjarige? Ik heb het gelezen en vanavond las ik het weer en zag ikd at het verwijderd was.
Geen idee. Die weet ik zo niet meer. Ik heb (volgens mij) iig niet iets gelezen waarvan ik dacht; zozo.
Maar het zal wel weer aan ons liggen. :7
pi_207085368
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2022 22:34 schreef Donna het volgende:

[..]
Geen idee. Die weet ik zo niet meer. Ik heb (volgens mij) iig niet iets gelezen waarvan ik dacht; zozo.
Maar het zal wel weer aan ons liggen. :7
Dat Lotje een verwend kind is of wordt.
Let the games begin...
pi_207087597
Gut. Dat wordt gezien als bashen? Ok.
  Moderator donderdag 15 december 2022 @ 11:08:59 #275
382129 crew  Donna
pi_207089099
Okay. Ik heb dus een ban om mijn 'Zij niet' op de reactie van 'je wilt toch voorkomen dat je kind alcohol binnen krijgt'.
Snap het nog steeds niet. Het is een feit. Geen mening. Maar goed. :X
  Moderator donderdag 15 december 2022 @ 11:11:24 #276
382129 crew  Donna
pi_207089127
Ik ga AM's boek denk ik wel lezen trouwens. Ben heel benieuwd naar alle onzin die ze erin gaat zetten. _O_
  donderdag 15 december 2022 @ 11:59:57 #277
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_207089580
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 11:11 schreef Donna het volgende:
Ik ga AM's boek denk ik wel lezen trouwens. Ben heel benieuwd naar alle onzin die ze erin gaat zetten. _O_
we kunnen een gezamenlijke leessessie doen hahahaaa. ik wil het niet lezen, maar toch ben ik een ramptoerist en wil ik het wel lezen.

Ik denk wel dat Lotje alleen maar de camera van haar moeder ziet als ze gaat slapen altijd. niet te doen gewoon. altijd die camera overal bij. En ja ik werk het zelf in de hand door ernaar te blijven kijken.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_207091213
Ik vroeg me ook al af wat dat nu weer was, minderjarige bashen. Bijzonder.

Ik wil het boek ook lezen. Ik weiger alleen wel om ervoor te betalen, zal er ook een winactie komen? :')
pi_207094650
Jullie mogen het e-book met mij delen. Ik ga hem niet kopen, maar ik wil het wel lezen :D
  Moderator donderdag 15 december 2022 @ 20:04:05 #280
382129 crew  Donna
pi_207094695
Hahaha ik ga het denk ik maar lenen in de bieb, maarja dan duurt het wel weer lang voordat ik het kan lezen. Of is de bieb tegenwoordig wel snel?
pi_207096028
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 11:08 schreef Donna het volgende:
Okay. Ik heb dus een ban om mijn 'Zij niet' op de reactie van 'je wilt toch voorkomen dat je kind alcohol binnen krijgt'.
Snap het nog steeds niet. Het is een feit. Geen mening. Maar goed. :X
Jouw ban was bizar. Ze hebben gewoon geen idee. Misschien moeten ze AM ook maar gaan volgen, dan snappen ze misschien waarom we dit soort dingen bespreken ;-)

De opmerking over Lot was op het randje. Vooral Bommetje zou beter moeten weten.
  Moderator donderdag 15 december 2022 @ 21:12:25 #282
382129 crew  Donna
pi_207096190
quote:
6s.gif Op donderdag 15 december 2022 21:04 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Jouw ban was bizar. Ze hebben gewoon geen idee. Misschien moeten ze AM ook maar gaan volgen, dan snappen ze misschien waarom we dit soort dingen bespreken ;-)

De opmerking over Lot was op het randje. Vooral Bommetje zou beter moeten weten.
Dat van Lot heb ik overheen gelezen. Je zou 'm kunnen classificeren als op het randje idd, omdat het over het kind gaat en niet over AM.

Mijn ban snap ik nog steeds niet en ik ga het zo ook in het moderator topic vragen, want in de mailwisseling wordt het me ook niet duidelijk wat er nou zo banwaardig aan was.
pi_207096196
Je kan wel merken dat er geen mods in het EHV topic lezen
Daar worden minderjarige kinderen Nagelkerkjes zo vaak besproken en heel wat minder aardig dan het ‘verwend kind’ van Marianka en Bommetje
Wat trouwens gewoon de waarheid is, jeetje wat een gejengel om mama mama

En dat zeer ongepast over alcohol snap ik helemaal niks van
pi_207096354
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 21:12 schreef Earring het volgende:
Je kan wel merken dat er geen mods in het EHV topic lezen
Daar worden minderjarige kinderen Nagelkerkjes zo vaak besproken en heel wat minder aardig dan het ‘verwend kind’ van Marianka en Bommetje
Wat trouwens gewoon de waarheid is, jeetje wat een gejengel om mama mama

En dat zeer ongepast over alcohol snap ik helemaal niks van
Dat is het rare. Ze lezen op enkele topics mee en daar zijn ze streng. Heel irritant.
En er wordt sowieso meer geklaagd over niet objectief modereren.

Wat betreft dat alcohol: ik denk dat de mods zich gewoon niet in kunnen denken dat AM openlijk vertelt te drinken tijdens zwangerschap en borstvoeding.
Maar dan blijft het "zeer ongepast" vinden nog steeds raar.
pi_207096441
Ja zoiets zal het wel zijn inderdaad

En in het vraag de mods topic krijg je iig antwoord van de Napraters. Altijd Solomio die een reactie geeft 🙈
pi_207096569
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 21:27 schreef Earring het volgende:
Ja zoiets zal het wel zijn inderdaad

En in het vraag de mods topic krijg je iig antwoord van de Napraters. Altijd Solomio die een reactie geeft 🙈
Yep.
  Moderator donderdag 15 december 2022 @ 21:33:35 #287
382129 crew  Donna
pi_207096578
quote:
6s.gif Op donderdag 15 december 2022 21:22 schreef Roselyn het volgende:

[..]
Dat is het rare. Ze lezen op enkele topics mee en daar zijn ze streng. Heel irritant.
En er wordt sowieso meer geklaagd over niet objectief modereren.

Wat betreft dat alcohol: ik denk dat de mods zich gewoon niet in kunnen denken dat AM openlijk vertelt te drinken tijdens zwangerschap en borstvoeding.
Maar dan blijft het "zeer ongepast" vinden nog steeds raar.
Dat boeit ze niet. De manier waarop ik het zei was zeer ongepast en bashend. :R
  Moderator donderdag 15 december 2022 @ 21:34:30 #288
382129 crew  Donna
pi_207096600
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 21:27 schreef Earring het volgende:
Ja zoiets zal het wel zijn inderdaad

En in het vraag de mods topic krijg je iig antwoord van de Napraters. Altijd Solomio die een reactie geeft 🙈
Nou wachten daarop dan, want ik heb mijn reactie geplaatst daar.

AM deed weer een 'how can i make this about me' met haar op het ijs verhaal. :|W
pi_207097671
Jongens, vervang de naam AM gewoon door Andre Hazes of Sarasoel. Dan is er geen haan die er naar kraait. (Of krait? Wat zou Sofie zeggen?)
Let the games begin...
  Moderator donderdag 15 december 2022 @ 22:36:44 #290
382129 crew  Donna
pi_207097785
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 22:31 schreef Nexpreszo het volgende:
Jongens, vervang de naam AM gewoon door Andre Hazes of Sarasoel. Dan is er geen haan die er naar kraait. (Of krait? Wat zou Sofie zeggen?)
Haha en dan krijgt iedereen een ban vanwege verbasteringen of codenamen als het kwartje valt.
  Moderator donderdag 15 december 2022 @ 22:39:12 #291
382129 crew  Donna
pi_207097812
Misschien moet ik maar gewoon helemaal afkicken van AM en consorten. Maar dan ga ik jullie missen. Is er nog iets anders wat jullie leuk vinden? Anders openen we ons eigen 'groepje' topic.
pi_207097843
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 22:39 schreef Donna het volgende:
Misschien moet ik maar gewoon helemaal afkicken van AM en consorten. Maar dan ga ik jullie missen. Is er nog iets anders wat jullie leuk vinden? Anders openen we ons eigen 'groepje' topic.
Waar? Hier? Of daar?
Let the games begin...
  Moderator donderdag 15 december 2022 @ 22:41:44 #293
382129 crew  Donna
pi_207097852
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 22:41 schreef Nexpreszo het volgende:

[..]
Waar? Hier? Of daar?
Ergens. ~:)
Daar kan prima. Zijn zoveel groepjes.
pi_207097953
Wat een ontzettend naar mens, om als vaste meeschrijver op te roepen tot sluiting van het topic.
pi_207097962
Ik stel voor een kletstopic 'the gram' op Overig.
pi_207097964
Of: De grammetjes op Lijf en Lijn.
  Moderator donderdag 15 december 2022 @ 22:50:45 #297
382129 crew  Donna
pi_207097966
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2022 22:50 schreef Brokkel het volgende:
Of: De grammetjes op Lijf en Lijn.
Hahaha. Die blijft vast wel even incognito.
pi_207097997
Ik heb mijn afscheidsspeech alvast gegeven. DIt topic sluit ook over 3 berichten, dus ook dat duurt weer even voordat ik jullie heb gevonden. Tot morgen, zaterdag of zondag!
pi_207098225
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 22:39 schreef Donna het volgende:
Misschien moet ik maar gewoon helemaal afkicken van AM en consorten. Maar dan ga ik jullie missen. Is er nog iets anders wat jullie leuk vinden? Anders openen we ons eigen 'groepje' topic.
Precies mijn gedachte.
pi_207098231
quote:
2s.gif Op donderdag 15 december 2022 22:50 schreef Brokkel het volgende:
Of: De grammetjes op Lijf en Lijn.
_O_

Maar ik open ´m niet, dat valt teveel op!
  Moderator donderdag 15 december 2022 @ 23:21:11 #301
382129 crew  Donna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')