quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dit soort types zijn wel vaker geweest. Oftewel; als je 1 homo hebt gezien in fd dan heb je ze allemaal wel gezienquote:
Ik zou haar toch wel erg graag een keer meesleuren hoorquote:Op maandag 31 oktober 2022 19:34 schreef XSbig het volgende:
Ik vind dit soort typetjes toch zo vermoeiend.
Uitspraak en gedrag is net ff tequote:Op maandag 31 oktober 2022 19:34 schreef XSbig het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:34 schreef XSbig het volgende:
Can’t blame herquote:
Ze biedt tal van dingen aan in het schuurtjequote:
En waar is dat? Ik vraag het voor mezelf.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze biedt tal van dingen aan in het schuurtje
Je hebt irritant verkeerd gespeld.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind die blonde haai mega intrigerend
Geen idee, vast op insta te vinden?quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:37 schreef Poefbank het volgende:
[..]
En waar is dat? Ik vraag het voor mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |