Wat is dit voor discriminatie richting haarlozen?quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:39 schreef hemarookworst het volgende:
hij vond het niet leuk dat ik hem dj glatze noemde
is deze glatze ook woosboestquote:Op zondag 30 oktober 2022 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is dit voor discriminatie richting haarlozen?
Woosboest begínt nog niet eens om te omschrijven hoe #ziedend ik ben!11!!quote:
Ik ben al heel de dag de hort op geweest en al vanaf 12 uur des middags bier aan het drinkenquote:
LUL : "Lame Uncomfortable Laugh"quote:
Weer wat geleerdquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
LUL : "Lame Uncomfortable Laugh"
Internet slang term, derived from the popular "LOL" (laughing out loud).
Usage of LUL is typically reserved for situations which make you feel uneasy.
Guest2658 : In high school, I was rated 'most likely to be in jail before graduating', because I kept beating up the janitor and stealing his lunch money.
You : LUL
maar jij dacht wrs dat schakel aan het schelden wasquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Inderdaad, had ook zelf wel kunnen zoeken..
Welke headphone heb jij DJ?quote:
Heer aloa.quote:
Hoe is het in Ljouwert?quote:Op maandag 31 oktober 2022 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
![]()
![]()
Goedenavond.
iedereen.
Dame suziquote:
De bladeren vallen.quote:
Nou dat ook weer niet, want dat doet ie eigenlijk nooitquote:Op maandag 31 oktober 2022 18:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar jij dacht wrs dat schakel aan het schelden was
MrsLquote:
De gastvrouw.quote:
Hearlik.quote:
Deze man weet.quote:
quote:
Is niet zijn eerste keerquote:
Negeer je mij?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
elke keer verbaast het mij weer als ik zit te kijken hoe eenvoudig ze het laten lijken
quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:08 schreef Schakeltopia het volgende:
en draait zelfs beter als ik, en hij draait erg slecht
Welke headphone bruke jo.?quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:09 schreef engine het volgende:
Jij bent wel aardiger...das ook wat waard
quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:11 schreef Schakeltopia het volgende:
en dan oordopjes van senheiser als monitor eronder
Nog meer fansquote:
Die houden niet van kerst?quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:21 schreef Schakeltopia het volgende:
die worden denk ik niet blij van m'n mix kunsten
dat mixte ik niet echt, dat was gewoon soort menselijke spotifyquote:
Ik vind het setje an sich wel heel leuk.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat mixte ik niet echt, dat was gewoon soort menselijke spotify
welk setje?quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het setje an sich wel heel leuk.
De Hercules.Vooral met de software erbij.quote:
Dat is ook wel zo he....die hebben zo'n gigantische voorraad muziekquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
dit soort oude classics moet ik ook hebben man
oooh ja, dat is beetje dingetje, ik heb de software die erbij zit nog niet gebruikt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De Hercules.Vooral met de software erbij.
Dano heeft ooit al zijn platen moeten verkopen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo he....die hebben zo'n gigantische voorraad muziek![]()
Even mijn mp3'tjes tellen....ah precies 0
Dan heb je er minderquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dano heeft ooit al zijn platen moeten verkopen.
Lijkt me echt vreselijk,ik heb ooit een verzameling gekocht van iemand.Die kon ook wel janken.quote:
Linkje?quote:
Ja kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk,ik heb ooit een verzameling gekocht van iemand.Die kon ook wel janken.
Hij heeft wel geleefd.quote:
Het is je vergeven.quote:
wordquote:Op maandag 31 oktober 2022 20:45 schreef suzi1 het volgende:
schakel, het gaat er vooral om dat je goeie trax mixt en als er iets mis gaat dan weten we dat we tenminste met een mens te maken hebben <3
nou ja, dat is wat voor mij telt
En de kraakquote:
Is een knopje voor.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:45 schreef suzi1 het volgende:
schakel, het gaat er vooral om dat je goeie trax mixt en als er iets mis gaat dan weten we dat we tenminste met een mens te maken hebben <3
nou ja, dat is wat voor mij telt
quote:
Neehee.tap tap interlock.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
knopje om t een mens te laten lijken?
die ook meechat
Innercity.quote:
Headhunterz afgelopen Defqon ja.quote:
Dat viel mij dus ook op.En prima om te leren.quote:Op maandag 31 oktober 2022 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
iets wat mij als noob gelijk opvalt is dat het overview van het nummer in wave vorm veel duidelijker is als wat ik nu heb
Bijna gelijk.quote:
Je moet gewoon kijken naar vince en dan exact hetzelfde doenquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zat natuurlijk weer zelf te kutten
Ik heb al een tijd een set staan amice.quote:Op maandag 31 oktober 2022 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
ben jij ook aan het dj-en geslagen dan freshie
ja staan jaquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd een set staan amice.
Alleen de set is niet in verhouding met de mixer.quote:
tja ik ken haar verder niet goed ofzoquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:47 schreef suzi1 het volgende:
nou zit ik hier inene met emosies. zij was leuk ja
gewoon oefenenquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen de set is niet in verhouding met de mixer.
straks alles gewoon keurig weer opgevouwen in de kastquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:50 schreef suzi1 het volgende:
moet snelweg hoor. anders haal ik t eea er weer uit. 1 trui is er nml alweer uit
Froetquote:Op maandag 31 oktober 2022 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Alleen de set is niet in verhouding met de mixer.
Principessa.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |