Er rijdt hier in de buurt een kleuter met een speelgoedautootje, die klinkt net zoquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:00 schreef Evenstar het volgende:
Ferrari klinkt echt als een goedkoop Zeeman RC-autotje.
Ja maar Ricciardo heeft nog niet gepit. Maar denk dat een paar punten wel moet lukken voor hem.quote:
Ferrari flashbacks.quote:
Die Ferrari maakt altijd een vreemd geluid, maar blijkbaar hebben ze dat zelf nu ook eindelijk door.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Sky heeft gemeld dat de Ferrrari-motoren wat omlaag geschroefd zijn vanwege problemen met de ijle lucht. de motor ging vreemde geluiden maken.
Ah, ik dacht van welquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:02 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ja maar Ricciardo heeft nog niet gepit. Maar denk dat een paar punten wel moet lukken voor hem.
Hoeft ook niet meer te doen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:03 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen wel lekker stabiel in rondetijd.
Nope Ricciardo rijd op 44 laps oude banden en gaat zo naar soft, gewaagd plan.quote:
Ferrari heeft de kleinste turbo van alle wagens en die heeft het moeilijk bij deze hoogte.. moetn ze eigenlijk boven spec draaien maar dan gaat ie stukquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:03 schreef DX11 het volgende:
Ferrari ligt echt te slapen zeg volgens mij hebben ze opgegeven
Nou, beetje uitlopen zou wel lekker zijn, want die gaan nog wel een 2e stop maken en Mercedes misschien niet.quote:
Net als veel kijkers, een van de saaiste races dit seizoen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:03 schreef DX11 het volgende:
Ferrari ligt echt te slapen zeg volgens mij hebben ze opgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |