Daar valt het ook niet onder.quote:Op zondag 30 oktober 2022 19:30 schreef Heph844 het volgende:
Via de aansprakelijkheidsverzekering lijkt me sterk, maar misschien dat er via je woonverzekering iets mogelijk is? Je zou er je polisvoorwaarden even op na kunnen slaan.
Liep in een onbewaakt moment in een boze bui naar buitenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:49 schreef Bastoenie het volgende:
Hoezo loopt je kind met vreten in de aanbouw bij vloerbedekking?
Oke dat hebben we geloof ik niet extra verzekerd.quote:Op zondag 30 oktober 2022 22:10 schreef KrekelJapie het volgende:
Kan je verzekeren via een inboedel en/of opstalverzekering.
Dus hij liep met een bak hete lasagne?quote:Op zondag 30 oktober 2022 21:56 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Liep in een onbewaakt moment in een boze bui naar buiten
Ik was even het fornuis uit aan het zetten.
Hoe kan je kind de tv slopenquote:Op zondag 30 oktober 2022 20:49 schreef Bastoenie het volgende:
Ook de gesloopte tv door de dochter kon ik vergoed krijgen.
Jij hebt geen kinderen zekerquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Hoe kan je kind de tv slopen
Op vele manieren. Mijn zoon was nog geen jaar oud toen hij al serieuze pogingen deed. Nu met 2 jaar hebben we maar gekozen voor een beamer waar hij niet bij kan, en schermquote:Op zondag 30 oktober 2022 22:38 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Hoe kan je kind de tv slopen
Je begrijpt dat het een reactie is op een andere zin in die post eh?quote:
Je begrijpt dat het een reactie is op een andere zin in die post eh?quote:Op maandag 31 oktober 2022 07:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op vele manieren. Mijn zoon was nog geen jaar oud toen hij al serieuze pogingen deed. Nu met 2 jaar hebben we maar gekozen voor een beamer waar hij niet bij kan, en scherm.
Die van ons zit om die reden vast aan de muur. Biedt natuurlijk geen volledige garantiequote:Op maandag 31 oktober 2022 07:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op vele manieren. Mijn zoon was nog geen jaar oud toen hij al serieuze pogingen deed. Nu met 2 jaar hebben we maar gekozen voor een beamer waar hij niet bij kan, en scherm.
Ze zijn de deur al uit, maar ik praat over een boterham met pindakaas in de videorecorder stoppen, het pluizenfilter uit de wasmachine draaien boven zodat nachts het halve huis onder water stond. Etc etc.quote:
Beamer of kind ?quote:Op maandag 31 oktober 2022 07:03 schreef shazaam het volgende:
Die van ons zit om die reden vast aan de muur. Biedt natuurlijk geen volledige garantie
Nee hoorquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:02 schreef Geerd het volgende:
Al met al die besparing op condooms backfirede een beetje als ik dit zo lees allemaal![]()
![]()
![]()
Jouw dochter deed het toch? Hoezo dat vriendinnetje dan?quote:Op maandag 31 oktober 2022 07:44 schreef Bleie het volgende:
Mijn dochter heeft een paar jaar geleden waterschade veroorzaakt, waardoor het laminaat in de woonkamer vervangen moest worden. Onze verzekering (inboedel inderdaad), dekte dat helaas niet. De avp van ouders van betrokken vriendinnetjes wel, maar naar dagwaarde. Dat was dus een duur geintje.
TV, kinderen aan de muur zou de sfeer in de woonkamer teveel teniet doenquote:
Ze deden het samen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 19:15 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Jouw dochter deed het toch? Hoezo dat vriendinnetje dan?
Ninja edit? ik meende toch echt ergens Spaghetti te hebben gelezen.quote:
OP.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:40 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ninja edit? ik meende toch echt ergens Spaghetti te hebben gelezen.
..........of word ik nou gek
Aah ik zie het al. Spaghetti was een voorbeeld, en later staat Lasagnaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |