SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique
André Hazes bevestigt breuk met MoniqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bericht van Monique op haar InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.
André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre MoniqueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De covers eerste weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap
Voor de laatste nieuwtjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Biografie Adreen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier weer door.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zijn Antwee en Mo nou weer samen? Of is hij nog met Sarah 2.0?Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^![]()
Ze wwten het zelf denk ik ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2022 19:46 schreef GwanGwaa het volgende:
Zijn Antwee en Mo nou weer samen? Of is hij nog met Sarah 2.0?![]()
![]()
Nieuw topic, nieuwe week, nieuwe verwijten.
Mark Koster verwijt André Hazes jr. grootheidswaanzin: ‘Narcist!’
Mark Koster vindt dat André Hazes jr. aan grootheidswaanzin lijdt. De mediajournalist begrijpt niet dat de volkszanger zich een soort rockster voelt. “Dit is een narcistische non-valeur.”
De documentaireserie van André Hazes jr. is ook onder de loep genomen door mediajournalist Mark Koster. Hij vindt het stuitend om te zien dat de zanger zich een soort wereldster waant en zelfs niet uitsloot bij ‘de club van 27’ te gaan horen. Dat zijn legendarische artiesten als Amy Winehouse en Jimi Hendrix die op die leeftijd kwamen te overlijden.
Elvis Hazes![]()
Mark vindt dat André zichzelf schromelijk overschat. “Wat mij enorm stoort is dat die man zich gedraagt alsof hij werkelijk de Elvis Presley van de Lage Landen is. We zien daar een jongetje van 28 of 29 dat nauwelijks kan zingen”, zegt hij in de podcast De Juice Show op Podimo.
Het is evident dat André te veel in zichzelf is gaan geloven, aldus Mark. “Aretha Franklin, Paul McCartney, Mick Jagger en Elvis Presley zijn helden en die kunnen wat, maar hij kan niet veel. Ik zie hem in die studio en hij zingt in de auto een keer vals mee. Die Monique zit naast hem en doet nog net niet de handen voor haar hoofd. Het is niet om aan te horen.”
Rockster![]()
André is geen legende en zal er nooit één worden, benadrukt Mark. “Waar ik me aan erger is dat hij acteert dat hij een rockster is. Dat vind ik al erg. Wat is dit voor figuur en waarom moeten we hiernaar kijken? Dat dacht ik de hele tijd. Wie denkt hij wel niet dat hij is? André Hazes jr. is toch geen legend?”
Hij vervolgt: “Vijf afleveringen lang kijk je naar iemand die denkt dat hij Elvis Presley is. Wat ik ook grappig of gek vind is dat hij bij de club van 27 wilde horen met Amy Winehouse en Jimi Hendrix. Wie denk je wel niet dat je bent? Het is een schande dat hij het noemt. Hou eens op.”
Non-valeur
De scène waarin André een concert van Dua Lipa bezoekt is volgens Mark veelzeggend. “André zei: ‘Als ik naar Dua Lipa kijk, dan word ik een beetje Dua Lipa.’ Ik heb dat helemaal bestudeerd en dacht: deze man is een neuroot, een narcistische non-valeur, een narcist die weinig kan en daar moeten wij met z’n allen naar kijken.”
“Ik vind het echt wanstaltig. Dit is geen grote artiest, dit is een patiënt.”
https://www.mediacourant.(...)eidswaanzin-narcist/
![]()
![]()
Dreetje Hazes kan wel zingen,maar heeft totaal niet in de gaten wat zijn doelgroep nou feitelijk is.
Het is namelijk echt niet zo dat er tienermeisjes slipjes naar hem gooien.
Niemand gooit slipjes naar hem. Ben zelf een keer naar een concert van hem geweest en heb niks zien vliegen.
De meesten die naar concerten van hem gaan zijn mensen die naar Hazes Sr gingen of nog kenden en puur uit nostalgie gaan.
Zijn vader werd ontdekt door Rijk de Gooyer die talent zag. En de kracht van Oude Hazes was dat hij niet van kapsones naast zijn schoenen liep. Hij wist waar hij vandaan kwam.
Wij zien een knul die ervan afstamt en met een gouden lepel in de bek geboren die
enigszins als zijn vader klinkt ( sorry Dreetje, maar je vader zong echt beter) en alles er aan doet om een ander soort jonger publiek te trekken zodat hij als rockster gezien gaat worden.
Ik vond zijn periode met zwarte nagellak en Alice Cooper ogen clownesk.
Advies aan Dreetje : Waardeer het publiek wat je hebt en geniet van de centen die het oplevert en doe niet alsof je wat anders bent. En hou je privé lekker privé .geniet van je kind en hou je drama’s voor jezelf. Doen andere sterren ook zoveel mogelijk en die hoeven daar geen geld aan te verdienen, mijn buurvrouw op de hoek heeft een zwaarder leven dan jij.
Ga gewoon lekker zingen, waardeer de erfenis en geschiedenis van je vader en klaar.![]()
Wat is een mediajournalist? Het klinkt hetzelfde als stukkies die hier getypt worden. Zijn we allemaal mediajournalisten op Sho![]()
![]()
Maar dan is hij niks meer dan een Hazes sr. imitator die de bejaarde Hazesfans vermaakt. De zoon van. Niks meer.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:26 schreef quirina het volgende:
Dreetje Hazes kan wel zingen,maar heeft totaal niet in de gaten wat zijn doelgroep nou feitelijk is.
Het is namelijk echt niet zo dat er tienermeisjes slipjes naar hem gooien.
Niemand gooit slipjes naar hem. Ben zelf een keer naar een concert van hem geweest en heb niks zien vliegen.
De meesten die naar concerten van hem gaan zijn mensen die naar Hazes Sr gingen of nog kenden en puur uit nostalgie gaan.
Zijn vader werd ontdekt door Rijk de Gooyer die talent zag. En de kracht van Oude Hazes was dat hij niet van kapsones naast zijn schoenen liep. Hij wist waar hij vandaan kwam.
Wij zien een knul die ervan afstamt en met een gouden lepel in de bek geboren die
enigszins als zijn vader klinkt ( sorry Dreetje, maar je vader zong echt beter) en alles er aan doet om een ander soort jonger publiek te trekken zodat hij als rockster gezien gaat worden.
Ik vond zijn periode met zwarte nagellak en Alice Cooper ogen clownesk.
Advies aan Dreetje : Waardeer het publiek wat je hebt en geniet van de centen die het oplevert en doe niet alsof je wat anders bent. En hou je privé lekker privé .geniet van je kind en hou je drama’s voor jezelf. Doen andere sterren ook zoveel mogelijk en die hoeven daar geen geld aan te verdienen, mijn buurvrouw op de hoek heeft een zwaarder leven dan jij.
Ga gewoon lekker zingen, waardeer de erfenis en geschiedenis van je vader en klaar.
Ik snap wel dat zo'n jongen probeert daar bovenuit te stijgen. Lukt hem alleen niet.. Dus je hebt gelijk, de keuze is: accepteren dat dit het hoogst haalbare is en ervan genieten dat je zo veel geld kan verdienen, of een leuke baan in een tuincentrum of wasknijperfabriek![]()
Heeft Dreetje eigenlijk zijn middelbare school afgemaakt? Zal vast geen VWO zijn geweest dan, vermoed ik.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:44 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Maar dan is hij niks meer dan een Hazes sr. imitator die de bejaarde Hazesfans vermaakt. De zoon van. Niks meer.
Ik snap wel dat zo'n jongen probeert daar bovenuit te stijgen. Lukt hem alleen niet.. Dus je hebt gelijk, de keuze is: accepteren dat dit het hoogst haalbare is en ervan genieten dat je zo veel geld kan verdienen, of een leuke baan in een tuincentrum of wasknijperfabriekHandboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^![]()
https://www.veronicasuper(...)F%2Fwww.google.nl%2Fquote:Op maandag 31 oktober 2022 11:59 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Heeft Dreetje eigenlijk zijn middelbare school afgemaakt? Zal vast geen VWO zijn geweest dan, vermoed ik.
Het was een etterbakkie, maar wel vmbo-T gehaald.![]()
Het verhaal begint al raar door de middelbare school te benoemen en in dezelfde alinea te stellen dat Sr. er wel eens aan te pas moest komem...quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:04 schreef quirina het volgende:
[..]
https://www.veronicasuper(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Het was een etterbakkie, maar wel vmbo-T gehaald.Dat joch was 10 toen zijn vader overleed, "die ouwe" heeft nooit een middelbare school van binnen gezien voor een van zijn kinderen.quote:André Hazes ging niet bepaald vlekkeloos door zijn middelbare schoolperiode heen. Het was best lastig allemaal, zéker ook voor Dré's docenten. Soms moest 'die ouwe' - aka Hazes senior - er zelfs aan te pas komen om de boel een beetje te redden.![]()
Nou ja, sowieso niet voor zijn jóngste kinderen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verhaal begint al raar door de middelbare school te benoemen en in dezelfde alinea te stellen dat Sr. er wel eens aan te pas moest komem...
[..]
Dat joch was 10 toen zijn vader overleed, "die ouwe" heeft nooit een middelbare school van binnen gezien voor een van zijn kinderen.![]()
Gelijk een advertentie over ADHD erbij.![]()
![]()
Ik heb niet de illusie dat dat voor zijn oudste kinderen wel gebeurd is.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, sowieso niet voor zijn jóngste kinderen.![]()
Gelijk een advertentie over ADHD erbij.![]()
Voor Melvin zeker niet, dat zou Rachel wel voorkomen, en voor Nathalie waarschijnlijk ook niet, los van Rachel wel of niet in de weg.![]()
Zeven middelbare scholen doorlopen lijkt me ook stug. Die ouwe zal wel eens op de basisschool bezopen binnen zijn gelopen om verhaal te halen.![]()
Het zijn echt een stel fantasten bijeen Die stempel kan er ook nog wel bijquote:Op maandag 31 oktober 2022 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het verhaal begint al raar door de middelbare school te benoemen en in dezelfde alinea te stellen dat Sr. er wel eens aan te pas moest komem...
[..]
Dat joch was 10 toen zijn vader overleed, "die ouwe" heeft nooit een middelbare school van binnen gezien voor een van zijn kinderen.Go hard or go home![]()
Volgens mij heb ik ooit gelezen dat hij zei zelfs naar het atheneum gegaan te zijn maar niet goed kon meekomen want te druk met andere dingen oid.
Wat ik natuurlijk niet geloofde want hij liegt zijn hele leven bij elkaar.
Heb het even ogezocht en jawel;
Op school daalde ik langzaam af van het atheneum naar het vmbo, want ik was met alles en nog wat bezig behalve met leren.
Bron: DitjesenDatjes![]()
https://www.ditjesendatje(...)ef-mijn-eigen-leven/![]()
Ik heb gelezen dat intelligentie voornamelijk via de moeder wordt doorgegeven. Volstrekt onmogelijk dat Dreetje vwo zou kunnen. Als 'ie de intelligentie van zijn vader had trouwens ook niet.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Volgens mij heb ik ooit gelezen dat hij zei zelfs naar het atheneum gegaan te zijn maar niet goed kon meekomen want te druk met andere dingen oid.
Op school daalde ik langzaam af van het atheneum naar het vmbo, want ik was met alles en nog wat bezig behalve met leren.
https://www.ditjesendatje(...)ef-mijn-eigen-leven/![]()
Nou, zakelijk gezien is Rachel niet dom natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2022 13:10 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat intelligentie voornamelijk via de moeder wordt doorgegeven. Volstrekt onmogelijk dat Dreetje vwo zou kunnen. Als 'ie de intelligentie van zijn vader had trouwens ook niet.
Ik schat haar intelligenter in dan Sr. destijds.
[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 31-10-2022 16:35:26 ]![]()
Volgens vergeten jullie dat A2 behoorlijk veel volle zaten uitverkocht kreeg.
Het ventje is 28, hou daar ook rekening mee.![]()
A3 is een « ventje », A2 is een volwassen man.
En hoe kan je zalen uitverkopen wanneer ze al volzitten?
[ Bericht 40% gewijzigd door Prego op 01-11-2022 05:18:09 ]![]()
Ik heb destijds gelezen dat hij zonder eindexamen van school is gekomen, vonden hij en zn mams niet belangrijk, het was belangrijker om aan de carrière te werken. Dat was VMBO en zelfs daar was ie niet slim genoeg voor. Uiteindelijk heeft hij z'n diploma via volwassenonderwijs nog gehaald.quote:Op maandag 31 oktober 2022 12:41 schreef Bep-Vetklep het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)ef-mijn-eigen-leven/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: