Ja dat ook, waarom zou in Nederland in buitenwereld seksplekken in het bos of in natuurgebied kunnen komen? Ik zou echt wel buitenseks met iemand kunnen bedrijven.quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker weten. Maar dan wel in de zomer.
Koop een stuk weiland en begin zelf zo'n plek.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:03 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja dat ook, waarom zou in Nederland in buitenwereld seksplekken in het bos of in natuurgebied kunnen komen? Ik zou echt wel buitenseks met iemand kunnen bedrijven.
Ja mooie gedachte wel, maar logisch gezien gaan er ook vele paren naar het bos om lekker met zijn tweetjes of drietjes te doen...quote:Op vrijdag 4 november 2022 17:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Koop een stuk weiland en begin zelf zo'n plek.
Jawel, maar dan moet je wel diepe bossen hebben en die zijn er niet veel meer.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:31 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Ja mooie gedachte wel, maar logisch gezien gaan er ook vele paren naar het bos om lekker met zijn tweetjes of drietjes te doen...
Klopt ook, maar we doen ook liever binnen in het huis is veel beter, zeker ook bij seksclubs waar men voor moeten betalen om mee te doen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:16 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet je wel diepe bossen hebben en die zijn er niet veel meer.
Dan liever in eigen bed ja.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:20 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Klopt ook, maar we doen ook liever binnen in het huis is veel beter, zeker ook bij seksclubs waar men voor moeten betalen om mee te doen.
Dit werkt wel ja…quote:
Ben 1.90 meter, dus geen bad voor mij.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:55 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Of in badkamer zowel in douche of bad natuurlijk.
Nou ja, douche is veel beter toch voor seks?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:57 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben 1.90 meter, dus geen bad voor mij.
Ja, zowel voor als na.quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:17 schreef Misrer1972 het volgende:
[..]
Nou ja, douche is veel beter toch voor seks?
Lekker in de sneeuwquote:Op zaterdag 5 november 2022 14:25 schreef Academicus het volgende:
Ja, op een bospaadje, maar het duurde niet zo lang![]()
Verder een keer op het strand, ergens op een eiland in Indonesië
met @:kwiwi nog een keer in de Alpen afspreken
Dat geeft de term ijspegel weer een nieuwe dimensie.quote:
Dat telt niet.quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:28 schreef anoniemV het volgende:
Een keer maar dat was eerder achter een chalet waar een feest gegeven werd, en die lag in een bos.
quote:Seks in het bos
Zijn er mensen die dit wel eens gedaan hebben?
Je FOK!-naam doet anders vermoedenquote:
Lekker toch!quote:Op vrijdag 18 november 2022 14:28 schreef anoniemV het volgende:
Een keer maar dat was eerder achter een chalet waar een feest gegeven werd, en die lag in een bos.
Omdat ik toen nog een relatie met ze had...quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:26 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Waarom zou je met een aantal exen naar een bos gaan om daar even lekker te krikken?
Met al die exen? Held!quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:31 schreef DW457 het volgende:
[..]
Omdat ik toen nog een relatie met ze had...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |