quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:40 schreef Gehrman het volgende:
Ferrari klinkt als een gillende keukenmeid.
Autonaam: Philipa Fluitketelquote:
Een trekhaak plaatsen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
Wat moet ik als F1 fan met een BMW iX3?
Dit dus. ik had vroeger een afstandbestuurbaar autootje, die klonkt ook zo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
Dat gefluit bij Ferrari is echt mokertje irritant.
Lindaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Een trekhaak plaatsen.
https://www.linda.nl/nieuws/man-trekhaak-auto-emil-video-viral/
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Een trekhaak plaatsen.
https://www.linda.nl/nieuws/man-trekhaak-auto-emil-video-viral/
Mijn opblaaspop klinkt zo bij het leeglopen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dit dus. ik had vroeger een afstandbestuurbaar autootje, die klonkt ook zo.
Niet erg, je wil hier niet vanaf pole vertrekkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Vrees toch dat we de pole aan Toto moeten laten.
Dumpert was te viesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pis stop.quote:
Volgend jaar beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:44 schreef THEFXR het volgende:
die AT mis wel een rotauto, zelfde als AM
Beetjes als RTL?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:44 schreef Nattekat het volgende:
GPRadio heeft wel een hele makkelijke prijsvraag
Wie er morgen gaat winnen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Kampzender.quote:
Dat zat ik na de GP van Japan te luisteren in de auto omdat ik DAB+ heb onderweg, maar wat een amateuristische bende is dat zeg als ''radio zender''quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Al 30 jaar het afvoerputje van de Nederlandse tv.quote:
Welke race is dit?quote:
9th time WCquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie is de Wereldkampioen van 2021 & 2022?
A) Max Verstappen
B) Jos Verstappen
C) Lewis Hamilton
Voorleggen aan Engelse 'fans'.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
A) Max Verstappen
B) Jos Verstappen
C) Lewis Hamilton
Lewis mag ook gewoon winnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:46 schreef Evenstar het volgende:
Lewis mag P1 pakken, eerste bocht weer van Max, of samen er af en Perez die wint
Wat dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zat ik na de GP van Japan te luisteren in de auto omdat ik DAB+ heb onderweg, maar wat een amateuristische bende is dat zeg als ''radio zender''
Gaat niet lukken zonder dat Max uitvalt of belachelijk veel pech heeft.quote:
Eens hoor. Maar of het ook gaat lukken...quote:
Alle Engelsen C stemmenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
A) Max Verstappen
B) Jos Verstappen
C) Lewis Hamilton
Scheer je weg jij, wij zijn een pro-Verstappen anti-Hamilton forumquote:
quote:
Ging ook over een prijsvraag, hoop gelul om niets, random interview met een F1 kenner waar ik nog nooit van heb gehoord om vervolgens er om 11:17 er uit te gaan voor een reclame half in een nummerquote:
Johquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:49 schreef SiGNe het volgende:
Viaplay audio"het gaat écht om poleposition"
Sowieso Max op 1. Dan denk ik Jos op 2, die maakte toch minder foutjes dan Lewis.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
A) Max Verstappen
B) Jos Verstappen
C) Lewis Hamilton
Meh.. Max is over het algemeen niet zo'n Q3 beest als het close is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:49 schreef Evenstar het volgende:
Als Max het alsnog pakt (of Perez) dan ontploft Twitter wel weer
Alleen al daarom hoop ik dat RB pole pakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:49 schreef Evenstar het volgende:
Als Max het alsnog pakt (of Perez) dan ontploft Twitter wel weer
Ik wist het!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scheer je weg jij, wij zijn een pro-Verstappen anti-Hamilton forum
Bekken zullen schuimen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen al daarom hoop ik dat RB pole pakt.
Het is zaterdagavond, die jongen heeft waarschijnlijk iets te veel sapjes gehad.quote:
Heb jij even geluk dat @ChevyCaprice er niet is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scheer je weg jij, wij zijn een pro-Verstappen anti-Hamilton forum
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:53 schreef TweedeKlum het volgende:
CAR 44 (HAM) TIME 1:18.094 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 3 LAP 16 15:51:11
quote:
Trackmilton.quote:
Karma is a bitch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:53 schreef TweedeKlum het volgende:
CAR 44 (HAM) TIME 1:18.094 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 3 LAP 16 15:51:11
Ok, duidelijk. Plan D.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:54 schreef Evenstar het volgende:
Het lag aan de auto van Lewis, niet aan dat Max goed was. Dat dat even duidelijk is.
Mijn puntquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker dit jaar, niet zo heel very rare dus
Track cap breachquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:54 schreef Evenstar het volgende:
Het lag aan de auto van Lewis, niet aan dat Max goed was. Dat dat even duidelijk is.
Zeldzame fout van de zevenvoudig wereldkampioen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat hoor ik wel vaker dit jaar, niet zo heel very rare dus
Sorry the track was not wider Lewis. We will work on it.quote:
Mail naar de FIA.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sorry the track was not wider Lewis. We will work on it.
Het is wachten op The Lollipop Manquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Opeens in Q3 heeft hij er last van? (Keek net even niet met volle aandacht tijdens Q2)quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:55 schreef Evenstar het volgende:
[..]
It is being manipulated man.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Opeens in Q3 heeft hij er last van? (Keek net even niet met volle aandacht tijdens Q2)
Vorige race kreeg ie ook nog te maken met tracklimits... terwijl ie aan het klagen was over de tracklimits van Max.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zeldzame fout van de zevenvoudig wereldkampioen.
Ok, geluk krijgt ie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:58 schreef StephanL het volgende:
Perez pakt echt geen pole. Is die te slecht voor. Let die wel enorm veel geluk hebben.
Hoogtepunt van de race.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vorige race kreeg ie ook nog te maken met tracklimits... terwijl ie aan het klagen was over de tracklimits van Max.
Karma.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vorige race kreeg ie ook nog te maken met tracklimits... terwijl ie aan het klagen was over de tracklimits van Max.
Daarom haakte ie dus af.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:00 schreef TweedeKlum het volgende:
CAR 63 (RUS) TIME 1:19.376 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 12 LAP 18 15:59:37
Blijft wel P2.
Gewoon.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:54 schreef R-woud93 het volgende:
Wij danken @:zipportal voor de pole van Verstappen.
Tijd niet gezien, zal nu ook wel weer een tijd duren.quote:
Denk het wel. En toch maar 2e en 3equote:
beautifull ** beautifullquote:
Klinkt niet eens zo heel verkeerd.quote:
Olav ondertussen gigantisch kritisch op Hamiltonquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:02 schreef Evenstar het volgende:
F1TV hele tijd Lewis hypen, hele tijd zeggen dat als een Mercedes het pakt dat dat Lewis zal zijn en dan pakt Russell Lewis gewoon
Beter komt die op Youtubequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt niet eens zo heel verkeerd.
Eensquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volgend jaar op de draaiorgel van Sieneke op Zandvoort!
Russell snapt het nog niet helemaal, die baalt alleen van zichzelf.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:03 schreef Rianne84 het volgende:
Is het onderdeel van Mercedes protocol dat je in je auto blijft janken?
sjalalie sjalala het gaat niet uit je kopquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk zeker dat ze nooit meer terugkeren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Haha, die Mariachi versie mag wel vaker, Call of Juarez sfeertjequote:
Mooi, is toch een kut baan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan weet je gelijk zeker dat ze nooit meer terugkeren.
Altijd al gezegd dat Ollie topgozer isquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Olav ondertussen gigantisch kritisch op Hamilton
Dat denk ik ook. Ferrari vooral teleurstellend imho.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
Max morgen wegrijden bij de Mercedessen, en Checo vechten voor P2.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:05 schreef -XOR- het volgende:
They see me rollin', they hatin'
Patrollin' and tryna catch me ridin' dirty
Tryna catch me ridin' dirty, tryna catch me ridin' dirty
Ja, wordt wel opzichtig.quote:
Zou het?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iets zegt me dat Max best een idee heeft hoe hij wel vanaf pole gewoon als eerste de eerste bocht in kan gaan.
LOI.quote:
Echt lastig hier hoor, vooral met die sneeuwschuiver Russell naast je. 50/50 kans dat die Max ramt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Iets zegt me dat Max best een idee heeft hoe hij wel vanaf pole gewoon als eerste de eerste bocht in kan gaan.
Gewoon de eerste bocht afsnijden en gras maaien. Lewis deed dat ook, was lachwekkendquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De poging mislukt en hij treft zijn teamgenoot. Speciaal voor jou.quote:
das niet bijzonder, lewis weet alles al.quote:
Wordt vooral uitkijken voor George "oops I did it again" Russell.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
kan je er op wedden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Echt lastig hier hoor, vooral met die sneeuwschuiver Russell naast je. 50/50 kans dat die Max ramt.
The obsession is real. Ik denk dat ie nog iedere nacht in zijn dromen die laatste ronde van Abu Dhabi 2021 aan het rijden is.quote:
zou wel een leuke zijn ja ;Dquote:
Ik neem aan dat user @Zipportal dit zorgvuldig gaat voodoopoppen morgen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De poging mislukt en hij treft zijn teamgenoot. Speciaal voor jou.
in de UK zeker welquote:
Wordt spannend!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:10 schreef TweedeKlum het volgende:
VER zal een bazenstart nodig hebben met die lomperd naast hem.
Delen ze die grote gezichten iedere GP willekeurig aan bezoekers uit? Want het valt me op dat je ze tegenwoordig bij vrijwel alle GP's in het publiek ziet.quote:
Hij weet hoe Bottas het deedquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:10 schreef Nizno het volgende:
hoeveel risico gaat russel nemen..... euh nou dan de optie van nattekat maar
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:11 schreef Nizno het volgende:
russel is echt net een Ken poppetje, zo vies gemaakt gladdig in zn gezicht
Lewis lijkt net zo'n slechte rapper.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:11 schreef Nizno het volgende:
Uncanny valley, het zijn overigens z'n ogen en gebrek aan knipperen heb ik een keer gelezen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:11 schreef Nizno het volgende:
hopelijk kom je er levend uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:13 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga even Twitter comments lezen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:13 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze soldaat neemt er eentje voor het team.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 23:13 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |