22.00.quote:
Weet ikquote:
Voegt echt niets toe idd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:40 schreef Zorro het volgende:
Ik blijf het moeilijk vinden om die Lawrence Wuzname? bij F1TV serieus te nemen. Ik denk steeds dat ik naar een overdone karikatuur kijk. Maar hij is echt. Schijnt.
Doe hem een wit showpak met glitters aan en het is de Black Elvis.quote:
Als de trend doorzet, voor Zhou.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Tijd voor een gigantische flopshow. De vraag is alleen voor wie.
Niet voor ons met deze dames op de grid.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:49 schreef Nattekat het volgende:
De suckers die VP hebben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De suckers die VP hebben.
Waaronder ik![]()
Vrievraaaaavrezuhlukquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De suckers die VP hebben.
Waaronder ik![]()
Tot nu toe alleen maar winst dit jaarquote:
Nootjes en bierquote:
Mercedes gaat easy P1 en P2 pakken jaquote:
Je bent op de hoogte van GPRadio? Of heb je onder een rots gezeten sinds januari?quote:
Dit is de kans voor Mercedes! Kans om te winnen. Dichterbij komen ze niet!quote:
Oneensquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:58 schreef Nattekat het volgende:
Stelling: mensen die vrijwillig Viaplay luisteren mogen niet klagen.
Sfeer zit er goed in ja!quote:
Dit kan niet.quote:Mention Alert
29-10-2022 @ 21:58:44
@3rr0r heeft je zojuist genoemd in topic "Sport / [Kickboksen] Glory #35 Met Cees"
Vechten is geen sport maar een misdaad.quote:
Ja dat weet ik, maar hoe doe ik dat als ik op mijn UST beamer naar viaplay kijk om dan gpradio over m'n speakers te laten klinken die aan mijn reciever hangen waar dus ook de beamer aan hangt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van GPRadio? Of heb je onder een rots gezeten sinds januari?
Ik mag dat erg graag doen jaquote:
Even blasen.quote:
Niet voor de eerste keer dit seizoen op het laatste moment.quote:
Gaat altijd, maar je moet gewoon een beetje slim zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar hoe doe ik dat als ik op mijn UST beamer naar viaplay kijk om dan gpradio over m'n speakers te laten klinken die aan mijn reciever hangen waar dus ook de beamer aan hangt?
Volgens mij gaat dat niet toch?![]()
Knieschijf?quote:
Stukje OCD.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kan viaplay het beeld even 8 pixels naar rechts zetten?
Of ben ik de enige die dit bloedje irritant vind?
[ afbeelding ]
Het was mij nog niet opgevallen maar door deze post wel, bedankt hequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Was vorige week tijdens de race ook alquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan zijn ze nog het haasje.quote:
OLED-schermen gaan dit heel leuk vinden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat we het daar allemaal wel over eens waren dat ik dat niet ben.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaat altijd, maar je moet gewoon een beetje slim zijn.
1072P genotquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken je hele setup niet, dus geen idee. Om te beginnen heb je iets nodig dat GPRadio naar je speakers kan streamen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het daar allemaal wel over eens waren dat ik dat niet ben.
Dus nogmaals, hoe regel ik dat.
Mengpaneeltje kopen, jongenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar hoe doe ik dat als ik op mijn UST beamer naar viaplay kijk om dan gpradio over m'n speakers te laten klinken die aan mijn reciever hangen waar dus ook de beamer aan hangt?
Volgens mij gaat dat niet toch?![]()
whahahahquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ afbeelding ]
1912 x 1080quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:03 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Stukje bezuiniging op de bandbreedte.
Alboss.quote:
Irritant inderdaadquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:07 schreef -XOR- het volgende:
Wat ontzettend onrustig in beeld gebracht.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:07 schreef -XOR- het volgende:
Wat ontzettend onrustig in beeld gebracht.
Dat denk ik ook.quote:
Beter dan Olav.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 21:58 schreef Nattekat het volgende:
Stelling: mensen die vrijwillig Viaplay luisteren mogen niet klagen.
Valt mee, amper 0,1.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:10 schreef Evenstar het volgende:
RB lijkt veel in te leveren in S1 om het terug te winnen in S3.
Ik bedoel relatief. Normaal zouden ze in S1 best sterk moeten zijn.quote:
iedereen die goed aan de kant gaat rijdt nog in de weg bij hem.quote:
Viel me ook al op. Was weinig aan de hand toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik bedoel relatief. Normaal zouden ze in S1 best sterk moeten zijn.
.... nicely done George, nicely done (gezeur over traffic terwijl ze netjes aan de kant rijden).
Bij eerste run deed DRS het niet.. nu een tiende bij Max in de buurtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:13 schreef HiDiHo het volgende:
Perez heeft dezelfde auto als Max toch?
Mja zonde.quote:
Refurbished.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:13 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, ze hebben elk een eigen autoquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:13 schreef HiDiHo het volgende:
Hij zeurt echt veel te vaak over anderenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
iedereen die goed aan de kant gaat rijdt nog in de weg bij hem.
Misschien handig om Sjors een eigen racecircuit te geven. Heeft de rest geen last van hem
Niet meer.quote:
Ah, ok. Ik zie ze nooit samen op de baan dus dacht dat ze een deelauto hadden.quote:
Ah okequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
reed op hetzelfde setje als eerder in de sessie
Angela haar touch denk ik.quote:
De vrolijkste F1 chauffeur die ooit geleefd heeft.quote:
Hoe zou dat toch komenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:25 schreef DX11 het volgende:
[..]
De vrolijkste F1 chauffeur die ooit geleefd heeft.
Alhoewel die vrolijkheid wel een beetje minder lijkt te worden sinds dit jaar.
Power Unlimited?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die rijdt toch met een bijna-nieuwe-PU?
Lulu doet weer eens aan creative outfits?quote:
Correct.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die rijdt toch met een bijna-nieuwe-PU?
Hij doet een crowdstrikequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:29 schreef DX11 het volgende:
[..]
Lulu doet weer eens aan creative outfits?
Bekend van de katholieken: Allerzielenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bekend van die James Bond film
Ah ja, die connectie had ik nog niet gelegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bekend van de katholieken: Allerzielen![]()
Gebruikte banden, dus zal wel meevallen.quote:
quote:
Die hebben dit jaar wel vaker last van vroegtijdige zaadlozingen.quote:
Moet sneller kunnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gebruikte banden, dus zal wel meevallen.
Hij denkt, mijn oude team gaat goed, dus ik moet het ook goed doenquote:
Gaan we zo zien. Dit was gewoon setje uitsparen en plaatsen voor Q3quote:
Ja idd...Q3 vers roodquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:33 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Gaan we zo zien. Dit was gewoon setje uitsparen en plaatsen voor Q3
En heel snel.quote:
Veel sneller!quote:
FTFY!quote:
Jij had liever een Meecedes?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
Wat moet ik als F1 fan met een BMW iX3?
Verkopen, dan kan je een race bijwonenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
Verkopen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
In rijden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
Bandjes inrijden denk ikquote:
Gaaf hoorquote:
Hij had eigenlijk direct naar binnen moeten duiken maar deed dat nietquote:
Prima timingquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:39 schreef Sabata het volgende:
Die Ferrari klinkt als een gillend halloweenspook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |