Het zijn de mensen met wie zij praat die erin meegaan hèquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel klaar mee
Dat amateur psychologen
Ik dus slinger de streams maar uit.. kijk later wel weer even als ik zin hebquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
Wie valt er het eerst in slaap bij dit gesprek
Die zitten echt niet te wachten opquote:
Gyazo downloaden kan caps en gifjes makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Trekt dan eigenlijk meteen weg en ik kan dan ook gewoon de muis bewegen zonder dat het terug komt. Ik weet alleen niet hoe gifjes te maken.
Dat mag jij vindenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zijn de mensen met wie zij praat die erin meegaan hè
En de mensen die er niet in meegaan moet ze niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zijn de mensen met wie zij praat die erin meegaan hè
Dat zijn toch 3 tatoeages van Mexx?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zitten echt niet te wachten op
Love peace and harmoney
Komt vast door die geleende macaroniquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:58 schreef puzziepie het volgende:
Berend is aan de beterende hand lijkt het
Ja dat heb ik maar ik krijg alleen .mp4 bestandenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gyazo downloaden kan caps en gifjes maken
Ik snap geen reet van dat topic .quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:57 schreef engine het volgende:
[..]
Trekt dan eigenlijk meteen weg en ik kan dan ook gewoon de muis bewegen zonder dat het terug komt. Ik weet alleen niet hoe gifjes te maken.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zijn toch 3 tatoeages van Mexx?
mp4 even in gif veranderen .. .dan heb je de gif. En ik bedoel letterlijk in de uiteindelijke url.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heb ik maar ik krijg alleen .mp4 bestanden
Gebruik je wel de goeie link van gyazo en dan die hier neer plakkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel op gif klikkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:58 schreef engine het volgende:
[..]
Met de juiste extensie erachterquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gebruik je wel de goeie link van gyazo en dan die hier neer plakken
@Dutchrealitytvquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:00 schreef Sestra666 het volgende:
@:dutchreality sasha is op stream 2
scheelt weer filmpjesof heb je geen streams?
GMTAquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice : Iedereen kan muziek maken. Muziek geeft vreugde!
Berend : Een loodsliedje kan over 4 maanden nog wel.
Hoepel op ajb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |