Emmen?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Allebei antwoorden tot nu toe: not even close.
Veel recenter
Veendam ?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:06 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Nee, het was voordat Emmen in de Eredivisie kwam
ADO ?quote:Op maandag 16 januari 2023 11:54 schreef Boezeidekoe het volgende:
De gezochte club speelt momenteel in de KKD maar heeft wel een roemrucht eredivisie verleden
Willem 2 ?quote:Op maandag 16 januari 2023 14:21 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nog CL gespeeld zo'n 20 jaar geleden
Omdat Sinterklaas bij de intocht van zijn paard viel?quote:Op maandag 16 januari 2023 15:12 schreef tong80 het volgende:
Waardoor kwam Co Adriaanse tot deze uitspraak: 'Een goed paard, maakt/is nog geen goede ruiter?'
Dit is grappig bedoeldquote:Op maandag 16 januari 2023 16:08 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Omdat Sinterklaas bij de intocht van zijn paard viel?
Marco van Basten werd bondscoach op basis van zijn naam als speler zonder enige relevante ervaring als coach.quote:Op maandag 16 januari 2023 15:12 schreef tong80 het volgende:
Waardoor kwam Co Adriaanse tot deze uitspraak: 'Een goed paard, maakt/is nog geen goede ruiter?'
Helemaal goed.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Marco van Basten werd bondscoach op basis van zijn naam als speler zonder enige relevante ervaring als coach.
Rickie Villa ?quote:Op maandag 16 januari 2023 17:31 schreef -XOR- het volgende:
Welke Argentijnse cultvoetballer speelde tien jaar lang voor Tottenham om daar later (zeer kortstondig) als trainer terug te keren?
Dan is het Ardiles. Maar wat is er cult aan hem ?quote:
Zijn eenmalige optreden als filmster in Escape to victory.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan is het Ardiles. Maar wat is er cult aan hem ?
quote:Op maandag 16 januari 2023 18:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zijn kortstondige optreden als filmster in Escape to victory.
Weet je het antwoord niet op de laatste vraag ?quote:
Als ik de juiste film voor ogen heb, was dat een film met oa een voetbalwedstrijd in een krijgsgevangen kamp en ik kan me herinneren dat Pele meespeelde. En een engelsman wiens naam me ontschoten is. Misschien Geroge Best?quote:Op maandag 16 januari 2023 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je het antwoord niet op de laatste vraag ?
Pelé is goed. George Best is een Noord-Ier en fout. Ik zoek nog een Nederlander, een Schot, een Pool, een Argentijn, een Belg of een Noorquote:Op maandag 16 januari 2023 20:14 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Als ik de juiste film voor ogen heb, was dat een film met oa een voetbalwedstrijd in een krijgsgevangen kamp en ik kan me herinneren dat Pele meespeelde. En een engelsman wiens naam me ontschoten is. Misschien Geroge Best?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |