Welke Ajacied kreeg het jaar erop in de EC-2 finale rood? Waarom? Wie was zijn tegenstander?quote:Op zondag 1 januari 2023 18:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zeker, voorloper van het huidige Red Bull Leipzig, toen nog uit de DDR.
Danny Blind in de finale tegen KV Mechelen. Waarom weet ik niet.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke Ajacied kreeg het jaar erop in de EC-2 finale rood? Waarom? Wie was zijn tegenstander?
Blind is goed. Hij haalde de doorgebroken Marc Emmers neer.quote:Op zondag 1 januari 2023 18:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Danny Blind in de finale tegen KV Mechelen. Waarom weet ik niet.
Hintje ?quote:Op maandag 2 januari 2023 08:07 schreef -XOR- het volgende:
Tegen welke club scoorde Lionel Messi ooit 5 doelpunten in de Champions League?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:08 schreef tong80 het volgende:
Noem drie spelers van PSV of Ajax, die eerst werden uitgeleend voordat ze international werden.
De Boer werd verkocht, dat weet ik wel. Die heeft Ajax destijds terug moeten kopen. Volgens mij is Michael Reiziger ook aan groningen verhuurd. Gregory van der Wiel aan Haarlem.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
Daley Blind, Ronald de Boer, maar weet niet zeker of ze werden uitgeleend of verkocht aan Groningen, respectievelijk FC Twente
Bogarde en Suurbier?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:26 schreef tong80 het volgende:
De Boer was verkocht. Nog twee rechtsachters.
Bogarde was linksachter. Zit wel een verhaal achter. Omgeschoolde aanvaller door van Gaal. Die ik zoek hebben een CL/EC-1 finale gewonnen.quote:
Berry natuurlijk!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:26 schreef tong80 het volgende:
De Boer was verkocht. Nog twee rechtsachters.
Reiziger eerst nog aan Volendam verhuurd, dacht ik. Waar hij groot met VERONICA op zijn borst/buik speeldequote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[..]
De Boer werd verkocht, dat weet ik wel. Die heeft Ajax destijds terug moeten kopen. Volgens mij is Michael Reiziger ook aan groningen verhuurd. Gregory van der Wiel aan Haarlem.
Telt Jan Vertonghen eigenlijk ook? Die is ook international geworden na eerst verhuurd te zijn geweest.
Zeker.quote:
Batistuta ?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:06 schreef -XOR- het volgende:
Welke voormalig Fiorentina-speler is tegenwoordig de technisch technisch directeur van Benfica?
Rui Costa ?quote:
Fernando Gomes?quote:Op woensdag 4 januari 2023 13:18 schreef tong80 het volgende:
Welke geweldige Portugese speler is nog niet zolang geleden overleden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |