Gisteren wel één onderzetter gemaaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind hem ook geen al te beste klusjesman
Ach, hij doet tenminste wat en is zo blij om iets te doen te hebben (gekke zin)quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind hem ook geen al te beste klusjesman
Kan ik me bijna niet voorstellenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst beschikbare bezorg moment is pas woensdag zei Maddy vanmorgen.
Plakje van een stam, maar eerder brak een plakje al halverwege doormidden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:56 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren wel één onderzetter gemaakt
Maandag morgen bestellen- dinsdag leveren toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan ik me bijna niet voorstellen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:58 schreef greysbones het volgende:
Mexx is de voeten aan het doen van… op een theedoek
Marciano vind het vies
Marciano heeft gelijk
Volgens mij kan ze zelfs vandaag nog voor maandag? Maar dat weet ik niet helemaal zekerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maandag morgen bestellen- dinsdag leveren toch?
Schilderenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:59 schreef spapaars het volgende:
Iemand die weet waar Kim nu mee bezig is?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan ik me bijna niet voorstellen
Maar Marciano vindt al snel veel vies.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:58 schreef greysbones het volgende:
Mexx is de voeten aan het doen van… op een theedoek
Marciano vind het vies
Marciano heeft gelijk
Ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar Marciano vindt al snel veel vies.
Dat idee had ik ook. Ik denk toch dat de Jumbo uitzondering voor dit gedoe maakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze zelfs vandaag nog voor maandag? Maar dat weet ik niet helemaal zeker
In ieder geval vandaag voor dinsdag moet kunnen
Dat denk ik dan weer nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook. Ik denk toch dat de Jumbo uitzondering voor dit gedoe maakt.
tuukquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther zegt nu dat de 'ruzie' woensdagochtend alleen was om Maddy op te naaien, dat het niet serieus was.
Dat maakt het eigenlijk nog ergerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther zegt nu dat de 'ruzie' woensdagochtend alleen was om Maddy op te naaien, dat het niet serieus was.
Ik zag toch heel iets anders.quote:
Ze zei het toch echt.quote:
Eva is de boze versie van Maddy die er soms uit komt.quote:
Ja dat wist ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eva is de boze versie van Maddy die er soms uit komt.
Zo benoemt ze het zelf.
Ik dus niet,zat nog steeds met Brown/Braun.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dus niet,zat nog steeds met Brown/Braun.
Lieverd, gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:03 schreef Aggie46 het volgende:
Als Maddy wat zachter gaat praten dan hoort Esther het echt niet.
Ze zit maar aan haar oor.
Zelf is ze bijna niet te horen.
Nee de boze versie van Estherquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eva is de boze versie van Maddy die er soms uit komt.
Zo benoemt ze het zelf.
Is @Aggie46 jarig?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lieverd, gefeliciteerd met je verjaardag
Daar gaan ze nog een naam voor verzinnen.quote:
Nee het is andersomquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar gaan ze nog een naam voor verzinnen.
Kijk ik andere streams ofzo?
Vraag Greysbones maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |