groente
-edit-
Het is toch zo dat topicstarter eerst moet komen met zijn verhalen
wel 2 x de beste keuze geweest, maar echt makkelijk zal ik zulke dingen niet gaan vinden....
quote:Nou jaaaaa....punt...gezet....subjectief enzo.
Op vrijdag 7 februari 2003 17:50 schreef poep het volgende:
meldt! ben tot nu toe altijd degene geweest die er een punt achter heeft gezet.
Ik moet zeggen, een goed gevoel er aan over houden zal ik nooit . Eigenlijk doet het keer op keer (en zeker de laatste keer) veel pijn/verdriet om de ex zo achter te moeten laten. Maar ja, het is natuurlijk ook nooit zonder reden...
Ben trouwens daarna verder gegaan met dat vakantievriendje waar ik vreemd mee was gegaan en ben na vier maanden ook nogal lullig, over de telefoon na een leuk weekend samen (dacht ik dus...) gedumpt.
Tja boontje komt om zijn loontje denkik nu maar.
quote:idd ook tot nu toe gehad. 1x
Op vrijdag 7 februari 2003 17:45 schreef MaTriCX het volgende:
telt samen uit maken ook?
In dat geval 1x, beste maar de meest moeilijke oplossing als je vrienden wilt blijven dan en niemand iets verkeerds heeft gedaan
quote:Offtopic :
Op vrijdag 7 februari 2003 17:45 schreef MaTriCX het volgende:
telt samen uit maken ook?
In dat geval 1x, beste maar de meest moeilijke oplossing als je vrienden wilt blijven dan en niemand iets verkeerds heeft gedaan
Ontopic :
Nooit uitgemaakt
Nooit meer wat van gehoord
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 12:21 schreef gathering_storm het volgende:
Ik ben eén keer de uitmaker geweest, maar had geen medelijden. Hij heeft mij namelijk gedurende 1,5 jaar als oud vuil behandeld... Ik had er schoon genoeg van.Nooit meer wat van gehoord
Liep niet lekker met het meisje (woonde te ver weg en klikte niet goed. en we hadden pas 2 maand)... Op school feest ben ik "vreemd" gegaan met een ander meisje.
Na paar dagen stuur ik het ene meisje heel achterbaks een sms met de tekst "Ik vind dat het niet lekker tussen ons loopt dus ik wil het uitmaken" (vond het zonde om daarvoor 200 KM te reizen!!)
Belt ze me na een paar minuten op: "Wat is dat nou?" Ikke: "Kun jij soms niet lezen?? Het is gewoon uit..."
Nou na een hoop gezeik van haar kant (we blijven vrienden bladiebla) heb ik opgehangen en er niets van gehoord....
En met die gene wie ik slipte was het ook niet veel geworden....
Beetje errug kinderachtige manier van uitmaken, maar ja kwas pas 16 en dacht niet na
Halléé
Eigenlijk ben ik veel te aardig...
1x gedumpt, erg veel pijn gedaan, en hou nog steeds van haar, maarja shit happens....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |