ai aiquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:52 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable duikt zo haar bed in![]()
Komt goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
lekker bedje in en morgen weer genieten
Lolquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:31 schreef B00STER het volgende:
Lieve mensen. Zolang dat infantiele 'Haagsgod' gedoogd blijft worden, zit mijn tijd hier erop. Wellicht een simpele regel toepassen dat en TT niet meer dan 1x mag worden gebruikt? Dat lost het m.i. in 1 klap op. Ik heb het hier naar mijn zin, maar ik ga niet moedwillig topics opzoeken gestart, dan wel gevuld door zwakzinnigen. Mocht u me zoeken, ik zit doorgaans in JAA-cos of SC.
Oh en Haags... Ik geloof niet in god. En ook niet in Den Haag.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:31 schreef B00STER het volgende:
Lieve mensen. Zolang dat infantiele 'Haagsgod' gedoogd blijft worden, zit mijn tijd hier erop. Wellicht een simpele regel toepassen dat en TT niet meer dan 1x mag worden gebruikt? Dat lost het m.i. in 1 klap op. Ik heb het hier naar mijn zin, maar ik ga niet moedwillig topics opzoeken gestart, dan wel gevuld door zwakzinnigen. Mocht u me zoeken, ik zit doorgaans in JAA-cos of SC.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:31 schreef B00STER het volgende:
ik ga niet moedwillig topics opzoeken gestart, dan wel gevuld door zwakzinnigen.
Dit is op zich een leuke opvolging van zinnenquote:Mocht u me zoeken, ik zit doorgaans in JAA-cos of SC.
Genieten dit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:31 schreef B00STER het volgende:
Maatje, volgend seizoen de goat Hamilton weer WK!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar is HAAGSGOD eigenlijk???
In ‘s-Gravenhage of zo? @:haags
Klopt. Die overtreding van team Max kan best weleens goed van pas komen voor Lewis en Mercedes ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Genieten dit.
Dag hoor
[..]
Maatje, volgend seizoen de goat Hamilton weer WK!
Terecht, valsspelers horen zwaar bestraft te worden. Eigenlijk is de straf nog lachwekkend.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 09:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Die overtreding van team Max kan best weleens goed van pas komen voor Lewis en Mercedes ook![]()
SPANNEND
Klopt, dat was ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet horen hoesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |