Ik denk dat je meer success heb om deze mensen even te bellen: https://www.dijkma.nl/quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:30 schreef bloempjuh het volgende:
Mijn geliefde partner is zeer gesteld op zijn Cherry-toetsenbord en zocht daarvoor een beschermdinges. Nu heeft hij vorige week een 'slipcover' besteld op TerraComputer.nl
Website ziet er okee uit, levertijd zou twee dagen zijn. En nu zijn die gasten al ruim een week doodstil na ontvangst van de orderbevestiging. Heb al twee keer een kwartier in de wacht gehangen op hun klantenservice-nummer, zonder succes.
Is dit een dodgy webshop, of heb ik pech en is de orderpicker gewoon ziek ofzo? Iemand ervaring met hen (of dijkma.nl, lijkt hetzelfde bedrijf)?
Daar heb ik dus al twee keer een kwartier in de wacht gehangen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:40 schreef TheBarret het volgende:
[..]
Ik denk dat je meer success heb om deze mensen even te bellen: https://www.dijkma.nl/
Die website is een soort afnemer bij dit bedrijf, wellicht dat hen meer weten.
Oh sorry, ik zou even een mailtje sturen, met je vraag, geef ze een week de tijd, daarna zou ik zelf overwegenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:57 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Daar heb ik dus al twee keer een kwartier in de wacht gehangen.
Wil nog wel weten of die straks daadwerkelijk aankomtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:47 schreef bloempjuh het volgende:
Inmiddels na weer een kwartier wachttijd iemand gesproken (de webshop bestaat dus, da's een goed begin) en kreeg nu net een mailtje met excuses en de toezegging dat bestelling eraan komt.
Wat mij betreft mag dit topic dus wel dicht. Sorry voor onnodige klaag.
Ik ook wel.. na toezegging is nog geen Track & Trace aangekomen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wil nog wel weten of die straks daadwerkelijk aankomt
ups zijn goden, zolang je maar niet voor standard shipping betaaldquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 13:10 schreef bloempjuh het volgende:
Track & trace ontvangen. Van UPS USA. Dit is echt vaag. En UPS is ook echt een rukverzender, bijna erger san DPD die je deur gewoon voorbij rijden.
kan echt prima, heb zelfs sneller gezienquote:Er is een kans dat dit pakketje binnen een paar dagen binnenkomt.
Levertijd twee dagen, my *ss.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |