abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206476396
Mijn geliefde partner is zeer gesteld op zijn Cherry-toetsenbord en zocht daarvoor een beschermdinges. Nu heeft hij vorige week een 'slipcover' besteld op TerraComputer.nl

Website ziet er okee uit, levertijd zou twee dagen zijn. En nu zijn die gasten al ruim een week doodstil na ontvangst van de orderbevestiging. Heb al twee keer een kwartier in de wacht gehangen op hun klantenservice-nummer, zonder succes.

Is dit een dodgy webshop, of heb ik pech en is de orderpicker gewoon ziek ofzo? Iemand ervaring met hen (of dijkma.nl, lijkt hetzelfde bedrijf)?
Mon 'en!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:35:54 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_206476448
Op Tweakers 0 reviews.
Google: 20 reviews. 5 sterren score.
Facebook: Rating · 3.7 (12 Reviews)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_206476483
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:30 schreef bloempjuh het volgende:
Mijn geliefde partner is zeer gesteld op zijn Cherry-toetsenbord en zocht daarvoor een beschermdinges. Nu heeft hij vorige week een 'slipcover' besteld op TerraComputer.nl

Website ziet er okee uit, levertijd zou twee dagen zijn. En nu zijn die gasten al ruim een week doodstil na ontvangst van de orderbevestiging. Heb al twee keer een kwartier in de wacht gehangen op hun klantenservice-nummer, zonder succes.

Is dit een dodgy webshop, of heb ik pech en is de orderpicker gewoon ziek ofzo? Iemand ervaring met hen (of dijkma.nl, lijkt hetzelfde bedrijf)?
Ik denk dat je meer success heb om deze mensen even te bellen: https://www.dijkma.nl/
Die website is een soort afnemer bij dit bedrijf, wellicht dat hen meer weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheBarret op 28-10-2022 13:48:05 ]
pi_206476666
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:40 schreef TheBarret het volgende:

[..]
Ik denk dat je meer success heb om deze mensen even te bellen: https://www.dijkma.nl/
Die website is een soort afnemer bij dit bedrijf, wellicht dat hen meer weten.
Daar heb ik dus al twee keer een kwartier in de wacht gehangen.
Mon 'en!
pi_206476744
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 13:57 schreef bloempjuh het volgende:

[..]
Daar heb ik dus al twee keer een kwartier in de wacht gehangen.
Oh sorry, ik zou even een mailtje sturen, met je vraag, geef ze een week de tijd, daarna zou ik zelf overwegen
stappen te ondernemen om er gewoon heen te gaan.
pi_206477056
Inmiddels na weer een kwartier wachttijd iemand gesproken (de webshop bestaat dus, da's een goed begin) en kreeg nu net een mailtje met excuses en de toezegging dat bestelling eraan komt.

Wat mij betreft mag dit topic dus wel dicht. Sorry voor onnodige klaag.
Mon 'en!
  Moderator vrijdag 28 oktober 2022 @ 17:58:53 #7
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_206478854
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 14:47 schreef bloempjuh het volgende:
Inmiddels na weer een kwartier wachttijd iemand gesproken (de webshop bestaat dus, da's een goed begin) en kreeg nu net een mailtje met excuses en de toezegging dat bestelling eraan komt.

Wat mij betreft mag dit topic dus wel dicht. Sorry voor onnodige klaag.
Wil nog wel weten of die straks daadwerkelijk aankomt :@
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_206481325
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wil nog wel weten of die straks daadwerkelijk aankomt :@
Ik ook wel.. na toezegging is nog geen Track & Trace aangekomen.
Ik geloof dat ik geen groot fan ben van TerraComputer.
Mon 'en!
pi_206487331
Track & trace ontvangen. Van UPS USA. Dit is echt vaag. En UPS is ook echt een rukverzender, bijna erger san DPD die je deur gewoon voorbij rijden.

Er is een kans dat dit pakketje binnen een paar dagen binnenkomt. *O*

Levertijd twee dagen, my *ss.
Mon 'en!
pi_206487511
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 13:10 schreef bloempjuh het volgende:
Track & trace ontvangen. Van UPS USA. Dit is echt vaag. En UPS is ook echt een rukverzender, bijna erger san DPD die je deur gewoon voorbij rijden.
ups zijn goden, zolang je maar niet voor standard shipping betaald
echt.. dpd, gls en dhl parcel, die moeten uitgekotst worden
quote:
Er is een kans dat dit pakketje binnen een paar dagen binnenkomt. *O*

Levertijd twee dagen, my *ss.
kan echt prima, heb zelfs sneller gezien *O*
pi_206487680
De PostNL-pakketdinges heeft een hele vriendelijke (en knappe) Syrische bezorger hier in de buurt. Dus ik hoop elke keer dat webshops PostNL gebruiken :D

(Partner is het met me eens in deze, de PostNL-bezorger is onze gezamenlijke lievelings) O+
Mon 'en!
pi_206531484
Pakket is vandaag bezorgd (volgens Track & Trace zou 'ie morgen aankomen). Geen verdere excuses, volgens website wordt product nog steeds binnen twee dagen geleverd. Ik bestel de volgende keer wel bij een andere shop, maar okee.

Bij deze is het 'probleem' wel echt opgelost.
Mon 'en!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')