de maan dacht ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat zouden Rupert en Ima aan het maken zijn?
Helpt ook goed tegen de Apenpokkengriepquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
Als martin zingt stop ik liever een banaan in mijn oren
zegt ook niks over mannelijke zangers
die sla ik overquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Helpt ook goed tegen de Apenpokkengriep
Het is vaak twaalf in een dozijn en ze kunnen zo door naar een musicalquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat zegt niks over alle andere vrouwelijke zangeressen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dutchrealitytv
https://streamable.com/0yl8qe
Een Jessie J en Adele kan ik ontzettend waarderen vanwege hun stemgeluidquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
c.dion, m.carey, l.lewis zingen better
Ja echt. Dat gepruts is gewoon sneu om te zien.quote:
Oh het is een stammetjes houder, zodat ie mooie onderzetters kan zagenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja echt. Dat gepruts is gewoon sneu om te zien.
De klusjesman met alleen maar nutteloze klusjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh het is een stammetjes houder, zodat ie mooie onderzetters kan zagen
Ding is nu al kapotquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
De klusjesman met alleen maar nutteloze klusjes
Uiteraard. Zingt prachtig. Toppie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
En als er iemand moet zingen in de loods, hoor ik toch het liefst Alicia.
Een baby ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ mag niet op z'n kamer komen (er wordt blijkbaar iets gemaakt).
Hij zou graag even willen slapen.
De beste man moet vanavond boksen dus sla die deur maar open kerel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ mag niet op z'n kamer komen (er wordt blijkbaar iets gemaakt).
Hij zou graag even willen slapen.
Staat netjes op een houten tafeltjequote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:13 schreef Kakadylo het volgende:
What the fok heb je aan onderzetters?
Die komen lekker hard aan als je er gericht mee gaat gooienquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:13 schreef Kakadylo het volgende:
What the fok heb je aan onderzetters?
Ach hij is lekker bezig of het nuttig is, is wat anders, maar hij DOET tenminste wat i.p.v. de hele dag kaarten of roddelen. Hij vermaakt zich prima alleen, net als met basketbal gooienquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Arme Erik werkt zich een slag in de rondte voor de onderzetters.
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ach hij is lekker bezig of het nuttig is, is wat anders, maar hij DOET tenminste wat i.p.v. de hele dag kaarten of roddelen. Hij vermaakt zich prima alleen, net als met basketbal gooien
is ooit in een ver verleden kapster geweest, vertelde ze bij haar pitch voor managerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet bij kapper Esther ... Esther knipt ook al?
Uiteindelijk gaan ze ermee sjoelen zekerquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die komen lekker hard aan als je er gericht mee gaat gooien
Als ik het zo zie dan twijfel ik of het wel goed komtquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
is ooit in een ver verleden kapster geweest, vertelde ze bij haar pitch voor manager
Dan kunnen ze dit programma niet meer uitzendenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:18 schreef Hendrik83 het volgende:
Mag blij zijn als alle zenders een keer vervangen worden.
Heb er ook niet veel vertrouwen inquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als ik het zo zie dan twijfel ik of het wel goed komt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:03 schreef Hendrik83 het volgende:
Bedankt!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik met hem vooraf besprokenquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oeps, zeg dat maar niet, Leila weer over de rooie
Heeft zij in de gevangenis gezeten dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oeps, zeg dat maar niet, Leila weer over de rooie
Als ik haar techniek zie heeft ze waarschijnlijk vroeger op een zwarte school gezeten. Dat zijn scholen waar je de basis leert maar krijg je geen diploma maar een certificaat. Niet voldoende om in een kapsalon te kunnen werken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb er ook niet veel vertrouwen in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |